نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار


- سؤال کنید و گوش دهید - پتانسیل کامل خود را به نمایش بگذارید - فرض کنید که فروش نهایی شده است - داستان خود را بصری بگویید - غلبه بر اعتراض ها در فروش - تحقیق کنید که چه چیزی مشتریان را برای خرید ترغیب می کند - مشتری را برای تصمیم گیری زودتر، با پیشنهادات خود اندکی تحت فشار قرار دهید - ایجاد وفاداری در خریدار

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • شنبه هجدهم آبان ۱۳۹۸
  • بازدید: 44


یروهای فروش سازمان، طی یک طیف طبقه‌بندی می‌شوند. یک طرف این طیف، نیروی فروش یا کارمند ساده‌ای قرار دارد که صرفا در پشت باجه فروش، اقدام به فروش محصولات می‌نماید. در طرف دیگر طیف، نیروهای خلاق و زبده‌ای قرار دارند که متخصص فروش و مذاکره هستند. در حقیقت، کسب و کار شرکت، وابسته به وجود چنین نیروهایی است و بدون حضور این افراد، شرکت قادر به فروش محصولات خود نمی‌باشد. این افراد در حوزه‌هایی چون تجهیزات صنعتی، فروش هواپیما، بیمه و فروش خدمات مشاوره فعالیت دارند و سودآوری شرکت تا حد بسیار زیادی به وجود این نیروها وابسته است. سطح حقوق و پاداش این نیروهای زبده بسیار بالاست. از این رو هنگامی که گفته می‌شود نیروی فروش برای سازمان هزینه بالایی به همراه دارد، عمدتا منظور، این نیروهای فروش هستند و در بحث فروش، توجه شرکت به این نیروها می‌باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست و چهارم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 55


تعاریف مختلفی از CRM وجود دارد که برخی توسط اساتید بازاریابی و ارتباطات و بعضا توسط متخصصان تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات (IT) بیان شده است. عموما تصویر نادرستی از CRM وجود دارد که یکی از رایج‌ترین این دیدگاه ها، نگاهی صرفا نرم افزاری به این مفهوم گسترده است. در ادامه، در این مطلب به 5 مفهوم CRM اشاره می‌شود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سوم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 38


مراکز تماس و واحدهای پشتیبانی سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده دارند. از این رو و با توجه به اهمیت این واحدها، لازم است که پرسنل آنها از ویژگی‌هایی برخوردار بوده و رفتارهایی را از خود بروز دهند تا ضمن رفع موردها و درخواست‌های مشتریان، بتوانند حال خوبی را برای آنها ایجاد نمایند.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه بيست شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 172


سطوح تقسیم بندی بازار تعیین‌کننده تعداد سطح‌هایی است که می‌توان بازار را بر اساس آن بخش بندی نمود. سطوح تقسیم بندی بازار، نشان‌دهنده سطح ریز شدن تقسیم بندی بازار است. این تقسیم بندی مشخص می‌کند که در بالاترین سطح، نوع بازاریابی شرکت، بازاریابی انبوه (mass marketing) است. در بازاریابی انبوه، عملا هیچ بخش بندی انجام نمی‌شود، به طوریکه یک نوع محصول برای همه مشتریان ارائه می‌گردد. این کار با بازاریابی رابطه‌ای در تناقض است.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • چهارشنبه سيزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 138


بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این مقاله سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 461


آیا شما هم جزو مدیرانی هستید که خواهان ایجاد تغییر و تحول در روحیات و بینش پرسنل تحت امرشان هستند؟ بر اساس نظرسنجی‌های اخیر موسسه گالوپ، ۷۰ درصد از کارمندان در ایالات متحده نسبت به کارشان تعلق خاطر و تعهد ندارند. همین موضوع باعث شده بهره وری کار در شرکت‌ها کاهش پیدا کند و بسیاری از مدیران را به تکاپو انداخته تا به دنبال پیدا کردن راه حلی برای این معضل باشند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • چهارشنبه چهارم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 453


بیشتر شرکت های موفق در دوران رکود شرکت هایی هستند که نه تنها از هزینه های بازاریابی خود نمی کاهند بلکه با به کار بردن شیوه هایی هوشمندانه در بازاریابی، خود را با رفتار جدید مصرف کنندگان وفق می دهند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 506


اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • دوشنبه پنجم فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 1880


بعضی وقت ها برای ستاره ی فروش شدن تنها به یک مهارت دیگر نیازمندید. شما می توانید با ۲۱ مهارت فروش راحت در بازار سخت امروز از برایان تریسی، آن مهارت را شناسایی کرده و شروع به تبحر یافتن در آن کنید.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه نهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 600


مهم نیست که شما در چه تجارتی فعال هستید. در هر صورت لازم است برای فروش بیشتر، درک درستی از سه نوعِ مختلف خریدار و به خصوص خریداران محافظه‌کار خود داشته باشید. این خریداران درصد زیادی از مشتریان شما را تشکیل می‌دهند و بنابراین باید سعی کنید با روش‌ها و تکنیک‌های درست آنها را مجاب به خرید کنید.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه سيزدهم آذر ۱۳۹۷
  • بازدید: 757


وقتی که با شرکت‌ها در مورد بزرگ‌ترین چالش‌هایشان در مسیر افزایش سود‌دهی صحبت می‌کنید، یک شکایت همیشگی وجود دارد: رهبران سازمانی ارشد درباره توانایی‌شان در توسعه نوآوری‌ها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند ولی در مورد توانایی در تجاری کردن این نوآوری‌ها اعتماد به نفس لازم را ندارند. تحقیقات ما نشان می‌دهد این نقص ناشی از کمبود فرآیند‌های رسمی و راهکارهای موثر مدیریت استعداد است. این یک مشکل بزرگ است؛ زیرا بازگشت سرمایه مربوط به بخش تحقیق و توسعه آن شرکت‌ها را محدود می‌کند. به عبارت ساده، شرکت‌هایی که میلیون‌ها دلار صرف نوآوری‌های جدید می‌کنند، باید مهارت بیشتری در فروش این نوآوری‌ها به مشتریان کسب کنند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • چهارشنبه هفتم آذر ۱۳۹۷
  • بازدید: 721


هنر فروش یکی از کاربردی ترین و موثرترین هنر های پیشبرد اهداف کسب و کار است و با فراگرفتن تکنیک حرفه ای فروش می توان در راه موفق بود.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • یکشنبه ششم آبان ۱۳۹۷
  • بازدید: 884


سرنخ اولین بخش از قیف فروش است اگر سرنخی موجود نباشد بخشهای بعدی قیف فروش بی معنی است مسلما نمی توان به امید مشتریان وفادار درآمد یک شرکت را برآورده کرد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • سه شنبه سي مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 929


با توجه به ماهیت کسب و کار و تعداد مشتریان، گاهی اثری که رفتن حتی یکی از آنها بر شرکت می گذارد، بسیار مخرب است. مهم نیست کسب و کارتان تا چه حد از هر مشتری سود می برد، اما به نفعتان است نرخ حفظ مشتریان را به حداکثر برسانید و همه را نگه دارید.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه بيست و نهم خرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 1087


در مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، ارتباطات حرف اول را می زند. تحقیقات نشان می دهد که حدود ۷۵ درصد از اوقات روزانه ما به نحوی در تماس و ارتباط با دیگران می گذرد. به همین دلیل کیفیت زندگی هر کس بستگی به کیفیت ارتباطات او با دیگران دارد.

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • چهارشنبه نهم اسفند ۱۳۹۶
  • بازدید: 1420


همه قضاوتها راجع به شرکت شما از تماس تلفنی یا حضوری پرسنل شما با مشتری شکل می گیرد. درحقیقت پرسنل شما مانند شیشه پنجره ای هستند که در یک سمت پنجره شما و در سمت دیگر مشتری قرار دارد.

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • سه شنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۶
  • بازدید: 1191


فیلم آموزشی 9 دقیقه ای غواصی با نرم افزار CRM به دلیل اصلی استفاده از نرم افزار CRM در شناخت مشتری و کسب دانش از داده های بازاریابی می پردازد

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • یکشنبه پانزدهم بهمن ۱۳۹۶
  • بازدید: 1024


مشتری مداری یعنی: اعتماد به مشتری، رعایت حقوق مشتری، احترام عمیق به مشتری، ارتباط دائم با مشتری مشتری مداری یعنی: شناسایی مشتری، ایجاد مهارت در هم فرهنگ شدن با مشتری، درک نیازها و خواسته های مشتری، دوست داشتن مشتری، شنیدن صدای مشتری (VOC)، احترام و تکریم مشتری، لذت بردن از کار برای مشتری، حل مشکل مشتری

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • سه شنبه نوزدهم دي ۱۳۹۶
  • بازدید: 2509


عادت تخفیف دادن به صورت غیر معقولانه مخرب است اگر فکر می کنید که نمی توانید تخفیف قیمت را کنترل، کنید حق با شماست

  • نویسنده:نازنین دانشمند
  • سه شنبه پنجم دي ۱۳۹۶
  • بازدید: 1444

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...