نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار مدیریت سفارشات

از امکاناتی که نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد


امکان ثبت سفارش توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس با امکان اتصال به وب سایت شخصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا مشتریان شما به صورت آنلاین به وب سایت شما مراجعه نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.


امکان صدور کد رهگیری جهت رهگیری سفارشات توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را به شما می دهد. زمانی که مشتریان یک سفارشی را ثبت می نمایند. یک کد رهگیری منحصر به فرد به آن سفارش اختصاص یابد. و به وسیله آن کد رهگیری مشتریان بتوانند در جریان مراحل انجام سفارشات خود قرار گیرند.


امکان ثبت سفارش توسط پرسنل

درصورتی که تمایل نداشته باشید نرم افزار ثبت سفارشات فرادیس به وب سایت شما متصل باشد و یا سفارشاتی داشته باید که لازم باشد پرسنل شرکت آنها را ثبت نمایند. پرسنل می تواند برای مشتریان و یا اشخاصی که مشخصاتشان را در نرم افزار ثبت کرده اند سفارشی ثبت نمایند.



ثبت سفارش  در نرم افزار فرادیس CRM


ایجاد گردش کار به همراه آلارم شروع به کار

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را دراختیار شما قرار می دهد تا برای هر یک از سفارشات دریافت شده یک گردش کاری ایجاد نمایید و مشخص کنید هر کدام از پرسنل شرکت چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهند ودر هنگام شروع کار آلارمی برای پرسنل مربوط صادر شود.


هندل کردن سفارش

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را در اختیار مدیران و پرسنل سازمان ها قرار می دهد که از صفر تا صد یک سفارش را هندل کنند.




پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت سلفون وحید
شرکت سلفون وحید برای تحقق شعار خود و با هدف نظم و یکپارچگی و پیگیری دقیق و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان خود، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نمود. شرکت فرادیس امیدوار است در جهت پیشبرد اهداف این تولید کننده موفق کشورمان گامی موثر برداشته باشد.
  • شنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۷
  • بازدید: 30

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت کارتن سازی سلامت
مدیریت شرکت کارتن سازی سلامت در همه حال بر لزوم ارتقاء مشخصه های کیفی محصولات تاکید داشته و از هیچ کوششی در جهت افزایش کیفیت فروگذار ننموده است. اولویت بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت به منظور تعالی , رویکرد سازمانی بوده و همواره تلاش گردیده است که با انتخاب روشهای کاربردی مناسب روند اقدامات اصلاحی نهادینه گردد. در همین راستا شرکت کارتن سازی سلامت برای حفظ رضایت مشتریان بر آن شد تا با خرید نرم افزار فرادیس CRM هماهنگی سیستماتیکی در بین پرسنل قسمت های مختلف کارخانه مانند واحد تولید، انبار، مالی، مدیریت و... ایجاد نماید.
  • شنبه بيست و هشتم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 73

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت صنعتی آمیتیس
شرکت صنعتی آمیتیس تولیدکننده ونصاب درب و پنجره با خرید نرم افزار فرادیس CRM سعی بر ایجاد هماهنگی و نظم در انجام وظایف پرسنل خود گرفته تا پرسنل با انجام وظایف به موقع خود و آگاه سازی مدیران از پیگیری های خود و اعمال برنامه ریزی دقیق از سوی مدیران برای چگونگی ارتباط و اجرای پروژهای نصب برای مشتریان، حداکثر تلاش خود را در جهت ارائه کیفیت خود بردارند.
  • سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 83

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول فانل فروش در نرم افزار CRM فرادیس، که نشان دهنده پتانسیل مشتریان هر شرکت به مدیران ارشد میباشد تا با یک نگاه سطحی متوجه باشند چند درصد اشخاص ثبت شده در نرم افزار، سرنخ-مشتری وفادار-مشتری عادی و... هستند و برای ارتباط و اقدامات لازمه برنامه ریزی کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان تعریف سریال کالاهای هر سازمان در نرم افزار CRM فرادیس، برای ایجاد راحت تر فاکتور فروش کالاها بر اساس شماره سریال هر کالا
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن تنظیمات رنگبندی نرم افزار به پروفایل هر یک از کاربران برای انتخاب تم مطابق با سلیقه آنها
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان انتخاب و تغییر پس زمینه قسمت لاگین نرم افزار متناسب با سلیقه هر سازمان
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷