• تلفن : 03136254616

نرم افزار مدیریت سفارشات

از امکاناتی که نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد


امکان ثبت سفارش توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس با امکان اتصال به وب سایت شخصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا مشتریان شما به صورت آنلاین به وب سایت شما مراجعه نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.


امکان صدور کد رهگیری جهت رهگیری سفارشات توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را به شما می دهد. زمانی که مشتریان یک سفارشی را ثبت می نمایند. یک کد رهگیری منحصر به فرد به آن سفارش اختصاص یابد. و به وسیله آن کد رهگیری مشتریان بتوانند در جریان مراحل انجام سفارشات خود قرار گیرند.


امکان ثبت سفارش توسط پرسنل

درصورتی که تمایل نداشته باشید نرم افزار ثبت سفارشات فرادیس به وب سایت شما متصل باشد و یا سفارشاتی داشته باید که لازم باشد پرسنل شرکت آنها را ثبت نمایند. پرسنل می تواند برای مشتریان و یا اشخاصی که مشخصاتشان را در نرم افزار ثبت کرده اند سفارشی ثبت نمایند.



ثبت سفارش  در نرم افزار فرادیس CRM


ایجاد گردش کار به همراه آلارم شروع به کار

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را دراختیار شما قرار می دهد تا برای هر یک از سفارشات دریافت شده یک گردش کاری ایجاد نمایید و مشخص کنید هر کدام از پرسنل شرکت چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهند ودر هنگام شروع کار آلارمی برای پرسنل مربوط صادر شود.


هندل کردن سفارش

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را در اختیار مدیران و پرسنل سازمان ها قرار می دهد که از صفر تا صد یک سفارش را هندل کنند.




آخرین اخبار شرکت فرادیس

مجموعه نانوگستر سپاهان بهبود سیستم های پیگیری و نظم بخشیدن به فروش و خدمات پس از فروش خود، اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس نمود

  • سه شنبه چهارم ارديبهشت ۱۳۹۷
  • بازدید: 11
  • نازنین دانشمند


رادشید ، تولید کننده انواع ردیاب خودرو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و بیش از 30 نمایندگی و عاملیت فروش در سراسر کشور، جهت مدیریت سیستم خدمات پس از فروش مشتریان و نیز سیستم مدیریت عاملهای فروش خود اقدام به تهیه سیستم جامع فرادیس نمود.

  • یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶
  • بازدید: 489
  • نازنین دانشمند


شرکت آسایش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را با هدف بهبود سیستم پیگیریهای فروش و نیز نظم بخشیدن به سیستم نصب، تحویل و خدمات پس از فروش در مجموعه خود پیاده سازی کرد.

  • دوشنبه بيست و نهم آبان ۱۳۹۶
  • بازدید: 2792
  • نازنین دانشمند
آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس
نمایش تعداد وظایف یک پرونده در پروفایل مشتری

چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۶

اضافه شدن تخفیف پلکانی هنگام صدور فاکتور و پیش فاکتور

چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۶

اضافه شدن داشبورد مدیریتی به کارتابل

چهارشنبه بيست و هفتم دي ۱۳۹۶

اضافه شدن Pop-Up ویندوزی

چهارشنبه بيست و هفتم دي ۱۳۹۶

پاسخگویی آنلاین به کاربران نرم افزار از طریق سایت bfn.ir

شنبه بيست و سوم دي ۱۳۹۶

امکان صدور سند رسید انبار از روی فاکتور خرید و یا پیش فاکتور خرید

شنبه دوم دي ۱۳۹۶

اضافه شدن مدیریت چرخه های کاری(WorkFlow)

شنبه بيست و پنجم آذر ۱۳۹۶

اضافه شدن امکان کپی کردن یک فاکتور

یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶

اضافه شدن آیکون فاکتور برگشت از فروش در قسمت مشخصات فاکتور فروش

سه شنبه سي آبان ۱۳۹۶