پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس توسط مشتری، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس توسط کارشناسان شرکت بهبد فرادیس آغاز می شود.
پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ برای پاسخگویی سریعتر به مشتریان است.

نکته مهم قبل از فروش نرم افزار CRM به مشتری این است که سطح توقعات و انتظارات مشتری با امکانات نرم افزار CRM بسنجیم و از برآورد کردن این نیازها توسط نرم افزار CRM فرادیس مطمین باشیم در صورتی نرم افزار نتواند اهداف مشتریان را برآورده کند پیاده سازی CRM شکست می خورد مشتری شاکی می شود و ما نه تنها یک مشتری بلکه مشتریانی که توسط این مشتری به ما معرفی می شد را از دست خواهیم داد.

نرم افزار فرادیس CRM چگونه پیاده سازی می شود؟

مراحل پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

1- برگزاری جلسه مشاور تخصصی با مشتری

این جلسه که با مالکان ، مدیران فنی یا کارشناسان فروش با هدف آشنایی بیشتر با روندهای کاری مشتری برگزار می شود. توضیحات مشتری درباره فرآیندهای ارتباط با مشتری، تولید، فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش با دقت شنیده می شود و فرمها و کارهای دستی بازبینی می شود.

2-بررسی امکانات سخت افزاری و سیستم شبکه

3-نصب نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM با کلیک چند دگمه به راحتی نصب می شود .نصب نرم افزار به راحتی توسط خود مشتری هم از طریق CD نرم افزار قابل انجام است.
شروع به کار نرم افزار بدون تنظیم اطلاعات اولیه امکان پذیر نیست. تنظیم اطلاعات اولیه در هر شرکت مهمترین مرحله پیاده سازی نرم افزار CRM بعد از نصبCD نرم افزار CRM فرادیس است. تنظیمات اولیه نرم افزار CRM فرادیس شامل لیست زیر است

4- تنظیمات اولیه نرم افزار CRM فرادیس

  • تعریف پست سازمانی و چارت سازمانی مشتری
  • تعریف کاربران نرم افزار
  • تنظیم سطوح دسترسی کاربران
  • ورود اطلاعات اولیه شامل دسته بندی مشتری، پتانسیل مشتری، زمینه فعالیت، درخت کالا، نوع پرونده های فروش و بازاریابی، تنظیمات جغرافیایی و...

5- ورود اطلاعات مشتریان فعلی به نرم افزار CRM فرادیس

بسیاری از شرکتها اطلاعات مشتری فعلی خود را در فایل اکسل یا نرم افزار های حسابداری نگهداری می کنند و این اطلاعات باید در حین پیاده سازی نرم افزار CRM به سرعت و با دقت در نرم افزار CRM فرادیس وارد شود تا وقت کاربران نرم افزار برای ورود مجدد اطلاعات تلف نشود.

6-بررسی مجدد نیاز مشتری با امکانات نرم افزار

در صورتی که مشتری نیاز به گزارشات خاصی دارید، گزارشات توسط سیستم گزارش ساز ساخته می شود و با توجه به سطح دسترسی در اختیار کاربران قرار می گیرد. در صورتی که به امکانات دیگری نیاز دارید که نیاز به برنامه نویسی یا اعمال تغییرات دارد هماهنگیهای لازم با واحد تولید نرم افزار CRM انجام خواهد شد.

7- پذیرش تغییرات و تناقض ها

8-آموزش استفاده از نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM به صورت یکباره و با سرعت و بدون توجه به بازخود کاربران شکست خواهد خورد پیاده سازی نرم افزار CRM نیاز به اجرای گام به گام به صورت پیوسته دارد.

9- آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM فرادیس

10-پاسخگویی به اشکالات

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟