مزایا خرید نرم افزار CRM تحت وب فرادیس
خرید نرم افزار CRM فرادیس بدون محدودیت زمانی
شما فقط یکبار برای خرید نرم افزار تحت وب فرادیس هزینه پرداخت می کنید
قیمت نرم افزار CRM (پرداخت مالی متناسب با نیاز شما)
با خرید ماژولهای مورد نیاز کسب و کار خود نیازی به خرید بسته های از پیش تعیین شده ندارید و هزینه های پیاده سازی نرم افزار در کسب و کار شما کاهش می یابد
قابلیت رشد نرم افزار CRM تحت وب فرادیس
نرم افزار CRM تحت وب فرادیس
دارای بخش صدای مشتری (VOC) می باشد.
در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.
یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزار ها
با یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزار های فروش، نرم افزار بازاریابی، نرم افزار اتوماسیون اداری و ... مشکل پراکندگی اطلاعات، عدم تطابق گزارشات نرمافزارهای مختلف برطرف خواهد شد
در دپارتمان فروش شرکت بهبد فرادیس تیمی مسلط و آموزش دیده نسبت به اطلاعات فنی و کارکردی سامانه ها و همچنین نیاز مشتریان، مسئول تشریح چهارچوب نرم افزار CRM فرادیس و پاسخ به سوالات مشتریان می باشند.
کارشناسان آموزش دیده و با سابقه نرم افزار CRM فرادیس از زمان اولین تماس مشتری تا زمان عقد قرارداد ارتباط محکم ومسئولانهای با مشتری برقرار می نمایند
برطرف کردن نیاز مشتری الویت اول کارشناسان فنی
نرم افزار CRM فرادیس است
آموزش مدیریت ارتباط با مشتری
CRM با هدف به روز رسانی اطلاعات مدیران، مدیران فروش، و پرسنل کلیدی شرکتها برای ارتباط بهتر با مشتری و برطرف کردن باورهای غلط درباره CRM به صورت دوره ای و مدیریت شرکت بهبد فرادیس برگزار می شود
به درخواست مدیران کسب و کار دوره های آموزشی به صورت درون سازمانی با سرفصل ویژه هر سازمان نیز برگزار می شود در ادامه می توانید سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر مشاهده نمایید
CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است.
همه فرآیندها و فناوریهایی که باعث ایجاد، توسعه ، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتری و شرکت می شود.
مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود.
برای پیاده سازی CRM مدیریت ارتباط با مشتری، مجموعه وسیعی از رشته های مهندسی صنایع ( بهبود فرایندهای بازاریابی و فروش ) ، مهندسی کامپیوتر نرم افزار ( نرم افزار CRM ، تلفن اینترنتی voip )، کارشناس شبکه و کارشناس بازاریاب اینترنی و کارشناسی ارشد MBA استفاده می شود.
نرم افزار CRM که به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز معروف است، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید