نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار CRM فرادیس ابزاریست جهت چابک سازی فرایندهای فروش

نرم افزار CRM

  • بانک اطلاعاتي مشتريان
  • طبقه بندي مشتريان
  • مشاهده سوابق مشتريان
  • ثبت تماسهاي تلفني هر مشتري
  • يادآوري يا هشدار براي هر مشتري
  • ارجاع کار يا وظيفه به ديگر کاربران نرم افزار
  • گزارشات متنوع
  • اتصال به voipو کالر آی دی
نرم افزار فروش
  • تعريف انبار هاي متعدد
  • تعريف کالا يا خدمات و قيمت فروش
  • تعريف بازارياب و پورسانتها
  • صدور فاکتور و پيش فاکتور
  • دريافت و پردختهاي مشتريان
  • عمليات چک و صندوق
  • عمليات باربری و صدور بیجک
  • گزارشات فروش به تفکيک کالا،منطقه، بازارياب و

نرم افزار بازاريابي

  • کمپین بازاریابی
  • ارسال پيامک گروهي هوشمند
  • ارسال ايميل گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک هوشمند به تلگرام
  • ارسال فاکس گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک صوتي
  • دريافت پيامک، ايميل، فاکس
  • کمپین تبلیغاتی

نرم افزار مديريت سفارشات

  • تعريف گردش کار
  • گرفتن سفارش توسط بازارياب
  • هندل کردن سفارش
  • ارسال سفارش
  • رهگيري سفارش توسط مشتري
  • ثبت بارنامه و بيجک
اتوماسيون اداري
  • گردش مکاتبات
  • ثبت نامه هاي صادره، وارده و داخلي
  • مديريت ضمائم
  • امکان هامش
  • بايگاني و آرشيو اسناد و مدارك ‏
  • تحت وب
نرم افزار خدمات پس از فروش
  • تعريف مشتريان
  • تعريف سرويسها و قيمت‌هاي مربوط
  • صدور فاکتور‌هاي نصب و سرويس
  • ثبت اسناد مالي
  • تعريف مدل دستگاهها
  • معرفي سرويسکاران

با نرم افزار سی آر ام فرادیس سازمان خود را Paper Less نمایید

جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار فرادیس CRM روی لینک زیر کلیک کنید
همین الان دمو نرم افزار CRM فرادیس را درخواست کن


ویژگیهای نرم افزار CRM فرادیس



مزایا خرید نرم افزار CRM فرادیس

قابلیت رشد نرم افزار
نرم افزار CRM فرادیس دارای بخش صدای مشتری(VOC) می باشد. در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.

پرداخت مالی متناسب با نیاز شما
انتخاب نرم افزار متناسب با امکانات مورد نیاز شما و یکپارچگی کامل نرم افزار هزینه های پیاده سازی نرم افزار CRM در سازمان شما کاهش می یابد.

5 دلیل اصلی مدیر فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش
مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است
نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند... ادامه مطلب

با نرم افزار CRMفراموشی از کسب و کارتان فراموش می شود
ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

پیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد. به طور کلی جهت پیاده سازی Crm در یک شرکت سازمان باید 10 گام کلی زیر را انجام داد...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت اختر پلاست سپاهان
به دلیل رشد روز افزون مصرف انرژی در کشور و لزوم صرفه جویی در این امر مهم، مدیران شرکت اختر پلاست سپاهان این شرکت را در سال ۱۳۸۴ جهت تولید پروفیل های یو پی وی سی در شهر اصفهان که قطب صنعتی کشور محسوب می شود تاسیس کردند تا سهمی در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 9

نصب نرم افزار ارتباط با مشتریان فرادیس در مجموعه فولاد بام
شرکت فولاد بام اسپادانا واقع در شهرک صنعتی منتظریه نجف آباد فعالیت خود را از سال 1380 با احداث و راه اندازی خطوط فرمینگ ورق‌های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی (کرکره) آغاز نمود. در حال حاضر ضمن افزایش تعداد خطوط تولید و اضافه نمودن فضاهای جدید و دستگاه‌های مکانیزه، تولید کننده 12 نوع کرکره پوشش سقف می‌باشد.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 7

نصب و راه اندازی سیتم مدیریت ارتباط با مشتریان فرادیس در کارخانجات شیشه اردکان
کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود ، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو ، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم نموده و اکنون با دارا بودن بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه و ارائه سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت ، کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 7

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

ورژن 8.224 امکانات جدید در گزارش کار و فرآیندها
تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.223 رفع خطا : خروجی اکسل از لیست اشخاص
تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.222

رفع خطا : آنالیز گزارشات پیش فاکتور و فاکتور

ارتقا داشبورد : اضافه شدن ویجت های جدید به گزارشات داشبورد : عملکرد پرسنل، گزارشات تحلیلی پیش فاکتور و فاکتور



تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.221 ارتقا گرافیک نرم افزار
تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.220 ارتقا گرافیک نرم افزار
تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.219 ارتقا گرافیک نرم افزار
تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.218 ارتقا گرافیک در بخش استعلام قیمت و گزارشات آن
تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.217

بهبود سیستم انبارگردانی

ارتقا اتوماسیون اداری : بهبود و تکمیل


تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.216

ارتقا سیستم سرچ در Header : 

1. سرچ ساده : نشان دادن اسامی به همراه آدرس

2. سرچ کامل : نشان دادن تمامی جزییات

بهبود سیستم شرح فعالیت ها


تاریخ: 1399/01/19

ورژن 8.215

بهبود سیستم دریافت ایمیل

بهبود سیستم گردش کار

راه اندازی سیستم ارسال پیامک برای ریست کردن پسورد اشخاصیکه پسورد خود را فراموش کرده اند



تاریخ: 1398/12/03

ورژن 8.214

ارتقا وظایف : اضافه شدن حداکثر مدت روز مجاز پیگیری وظایف برای شخص 

فیکس باگ:ویرایش فاکتور در صورتی که امکان ثبت فاکتور بیش از موجودی در تنظیمات سیستم لحاظ گردد

فیکس باگ:صدور رسید انبار از طریق فاکتورهای برگشت از فروش 


تاریخ: 1398/11/30

ورژن 8.213

امکان جدید :  ثبت شخص در حساب های تفضیلی به صورت اتوماتیک در زمان ثبت شخص

ارتقا لیست مکالمات : برروز رسانی لیست مکالمات با استفاده از آیکون بروزرسانی



تاریخ: 1398/11/30

ورژن 8.212

 افزودن ایمپورت اسناد حسابداری از فایل اکسل

ارتفا ویرایش فاکتور:در زمان ویرایش فاکتور لینک به پروفایل شخص اضافه شد.



تاریخ: 1398/11/28

ورژن 8.211

ارتقا صورتحساب اشخاص براساس ریز فاکتور: مشاهده گروه کالا و قیمت واحد.

ارتقا خروجی اکسل لیست فروش:مشاهده گروه کالا

ارتقا سیستم نوبت دهی 


تاریخ: 1398/11/28

ورژن 8.210

فیکس باگ: ارسال پیامک مسئول فعالیت.

فیکس باگ:حذف زمینه فعالبت ها .

فیکس باگ:نمایش لینک رسید های انبار


تاریخ: 1398/11/26

ورژن 8.209

اضافه شدن میانبر به بخش های مختلف نرم افزار.

ارتقا نرم افزار: امکان مشاهده عنوان هر بخش در title مرورگر.

ارتقا تیکت : امکان مشاهده پیوست تیکت ها


تاریخ: 1398/11/23

ورژن 8.208 اضافه شدن مجوز دسترسی برای هر داخلی در لیست مکالمات. که چه کسی بتواند مکالمات آن داخلی را مشاهده و شنود نماید.

تاریخ: 1398/11/19

ورژن 8.206

ارتقا بخش صدور فاکتور و پیش فاکتور: تنظیمات فاکتور > تنظیم گزینه  ثبت وظیفه برای صادر کننده فاکتور در تاریخ ثبت تسویه فاکتور در صورتی که تاریخ تسویه  وارد شده باشد .

ارتقا بخش فیلدهای اختصاصی و فرم ساز:در زمان تعریف فیلد های اختصاصی و فیلد های فرم ساز سیستم به طور اتوماتیک نام انگلیسی فیلد را براساس نام فارسی تنظیم می نماید.

ارتقا مدیریت کاربران : در زمان ثبت کاربر می توانید انبار هایی که کاربر باید به آن دسترسی داشته باشند را مشخص نمایید .( ماژول انبار داری )

فیکس باگ : لیست کاربران ، ویرایش پتانسیل ، ثبت انبار جدید




تاریخ: 1398/11/16

ورژن 8.205
افزودن افتتاحیه بدهکاران و بستانکاران و افتتاحیه حساب های صندوق و بانک برای ماژول خزانه داری
فیکس باگ : لینک حواله ها و رسید ها در اسناد انبار


تاریخ: 1398/11/16