نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار حسابداری تحت وب

مدیریت صحیح فرآیند ثبت ، شناسایی ، اندازه گیری و گزارشگیری اطلاعات و رویدادهای مالی موثر و تصمیم ساز هر کسب و کاری با بهره گیری از سیستم حسابداری امکان پذیر است .فرادیس در بخش حسابداری به شما کمک می کند تا با پردازش آنی اطلاعات و دریافت گزارشات شفاف و دقیق حسابداری در هر زمان و هر کجا به راحتی به ریز اطلاعات مفید و حسابهای کل ، معین ،تفصیل و غیره… دسترسی داشته باشید.

صدور اسناد به صورت كاملا اتوماتيك از سيستم هاي مختلف
امكان تعريف ارتباطات بين سيستم هاي مختلف با سيستم مالي
امكان تعريف 6 سطح مالي كه سه سطح آخر آن بصورت شناور و Unique باشد
امكان تغيير وضعيت اسناد بصورت يادداشت و موقت ، بررسي شده ودائم
امكان ايجاد و انتقال سال مالي و و بستن اتوماتيك سال مالي
امكان شماره گذاري اسناد براساس تاريخ با حفظ سوابق آن
امكان تاييد نهايي اسناد جهت كنترل و ارائه دفاتر
امكان مرور حسابها به دو صورت ساده و تحليلي
امكان اخذ انواع گزارش ها جهت تهيه گزارشات فصلي و نوشتن دفاتر مالي
امكان تهيه گزارش ترازنامه اي در يك دوره خاص
امكان محاسبه سود و زيان مالي به صورت اتوماتيك و يا به صورت انتخابي
امكان تهيه ترازسنجي دفتر معين به تفكيك تفضيلي، دفتر معين ساده ، عمليات دفتر كل و گروه حسابها به صورت 4 ستوني ،6ستوني و 8 ستوني
امكان بررسي تمام حسابها از قبيل بانك و مشتري وغيره براي مغايرت گيري آتي
امكان جست وجو در اسناد بر اساس عنوان ،مبلغ ،شماره قبض، نوع سند در بازه زماني خاص و دريك حساب وتمام حسابها
امكان اخذ مانده و گردش يك تفضيلي بصورت كلي و يا به تفكيك معين و كل خاص





پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در مجموعه تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود تا بتواند با ایجاد نظم و دقت در کادر فروش خود و کنترل فعالیت های کارکنان توسط مدیران ارشد این مجموعه، نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت مجموعه کنند.
  • دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 13

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دوجداره کیل کین
گروه پنجره دوجداره کیل کین در زمینه درب و پنجره با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس (CRM) با ایجاد هماهنگی و نظم بسیار دقیق درارائه خدمات بخش فروش، تولید و نصب، خطا را به حداقل خود رسانده و رضایت مشتریان خود را در جهت وفادارسازی آنها خواهان است.
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 54

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 98

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان تایید درخواست کالا از انبار، توسط مسئولین مربوطه و اجازه صدور حواله برای کالا
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان وارد کردن جزئیات کالاها که شامل تمامی اسناد و فاکتورهای ثبت شده برای آن کالا می باشد.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷