مدیریت صحیح فرآیند ثبت ، شناسایی ، اندازه گیری و گزارشگیری اطلاعات و رویدادهای مالی موثر و تصمیم ساز هر کسب و کاری با بهره گیری از سیستم حسابداری امکان پذیر است .فرادیس در بخش حسابداری به شما کمک می کند تا با پردازش آنی اطلاعات و دریافت گزارشات شفاف و دقیق حسابداری در هر زمان و هر کجا به راحتی به ریز اطلاعات مفید و حسابهای کل ، معین ،تفصیل و غیره… دسترسی داشته باشید.
صدور اسناد به صورت كاملا اتوماتيك از سيستم هاي مختلفامكان تعريف ارتباطات بين سيستم هاي مختلف با سيستم ماليامكان تعريف 6 سطح مالي كه سه سطح آخر آن بصورت شناور و Unique باشدامكان تغيير وضعيت اسناد بصورت يادداشت و موقت ، بررسي شده ودائمامكان ايجاد و انتقال سال مالي و و بستن اتوماتيك سال ماليامكان شماره گذاري اسناد براساس تاريخ با حفظ سوابق آنامكان تاييد نهايي اسناد جهت كنترل و ارائه دفاترامكان مرور حسابها به دو صورت ساده و تحليليامكان اخذ انواع گزارش ها جهت تهيه گزارشات فصلي و نوشتن دفاتر ماليامكان تهيه گزارش ترازنامه اي در يك دوره خاصامكان محاسبه سود و زيان مالي به صورت اتوماتيك و يا به صورت انتخابيامكان تهيه ترازسنجي دفتر معين به تفكيك تفضيلي، دفتر معين ساده ، عمليات دفتر كل و گروه حسابها به صورت 4 ستوني ،6ستوني و 8 ستونيامكان بررسي تمام حسابها از قبيل بانك و مشتري وغيره براي مغايرت گيري آتيامكان جست وجو در اسناد بر اساس عنوان ،مبلغ ،شماره قبض، نوع سند در بازه زماني خاص و دريك حساب وتمام حسابهاامكان اخذ مانده و گردش يك تفضيلي بصورت كلي و يا به تفكيك معين و كل خاص