نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار حسابداری تحت وب

مدیریت صحیح فرآیند ثبت ، شناسایی ، اندازه گیری و گزارشگیری اطلاعات و رویدادهای مالی موثر و تصمیم ساز هر کسب و کاری با بهره گیری از سیستم حسابداری امکان پذیر است .فرادیس در بخش حسابداری به شما کمک می کند تا با پردازش آنی اطلاعات و دریافت گزارشات شفاف و دقیق حسابداری در هر زمان و هر کجا به راحتی به ریز اطلاعات مفید و حسابهای کل ، معین ،تفصیل و غیره… دسترسی داشته باشید.

صدور اسناد به صورت كاملا اتوماتيك از سيستم هاي مختلف
امكان تعريف ارتباطات بين سيستم هاي مختلف با سيستم مالي
امكان تعريف 6 سطح مالي كه سه سطح آخر آن بصورت شناور و Unique باشد
امكان تغيير وضعيت اسناد بصورت يادداشت و موقت ، بررسي شده ودائم
امكان ايجاد و انتقال سال مالي و و بستن اتوماتيك سال مالي
امكان شماره گذاري اسناد براساس تاريخ با حفظ سوابق آن
امكان تاييد نهايي اسناد جهت كنترل و ارائه دفاتر
امكان مرور حسابها به دو صورت ساده و تحليلي
امكان اخذ انواع گزارش ها جهت تهيه گزارشات فصلي و نوشتن دفاتر مالي
امكان تهيه گزارش ترازنامه اي در يك دوره خاص
امكان محاسبه سود و زيان مالي به صورت اتوماتيك و يا به صورت انتخابي
امكان تهيه ترازسنجي دفتر معين به تفكيك تفضيلي، دفتر معين ساده ، عمليات دفتر كل و گروه حسابها به صورت 4 ستوني ،6ستوني و 8 ستوني
امكان بررسي تمام حسابها از قبيل بانك و مشتري وغيره براي مغايرت گيري آتي
امكان جست وجو در اسناد بر اساس عنوان ،مبلغ ،شماره قبض، نوع سند در بازه زماني خاص و دريك حساب وتمام حسابها
امكان اخذ مانده و گردش يك تفضيلي بصورت كلي و يا به تفكيك معين و كل خاص





نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 90

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 85

راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد
  • یکشنبه پانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 116

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸