نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

تلفن voip چیست؟

تلفن VoIP (تلفنIP مخفف Voice Over IP) تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می آورد. به همین دلیل تلفن voip با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. voip یا IP تلفنی مخفف کلمه voice over internet protocol به معنی انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد.
تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. voip تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود.
تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد

روند کار تلفن Voip

تبديل سيگنال صوتي به ديجيتال قرار گرفتن صداي ديجيتال شده در بسته هاي اطلاعاتي فشرده سازي بسته ها تبديل مجدد به سيگنال صوتي

امکانات تلفن Voip

  • ضبط مکالمات ورودی و مکالمات خروجی
  • قابلیت برقراری تماس تصویری
  • مانیتورینگ آنلاین تماسها
  • برقراری کنفرانس تلفنی
  • منوی گویای چند سطحی پیشرفته
  • صف انتظار با موسیقی انتظار قابل تغییر
  • توزیع مکالمات بین اپراتورها بر اساس استراتژیهای مختلف
  • امکان تنظیم قوانینی متفاوت بر روی کانالهای ورودی یا Caller ID های مختلف
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس با امکان ارسال روی صندوق پستی الکترونیکی
  • تبادل پیام نوشتاری بین داخلیها (مسنجر داخلی)
  • انتقال مکالمه در صورت عدم پاسخ کاربر و یا اشغال بودن
  • قابلیت ارتباط با مراکز تلفن مشابه از طریق بستر شبکه و اینترنت (ارتباط مراکز تلفن شعب به یکدیگر )
  • حداقل زمان ضبط مکالمات و صندوق صوتی به صورت فایل : 60000 دقیقه
  • گزارشگیری از تماسها براساس فیلترینگ متنوع
  • امکان محدود کردن تماس های خارجی خاص برای کاربران
  • صندوق صوتی با قابلیت ارسال پیامها به ایمیل شخصی
  • دسترسی به داخلی های شرکت از نقاط دور و از طریق اینترنت (مناسب برای دورکاری)
  • امکان تبدیل داخلی های IP به داخلی های آنالوگ توسط دستگاه مبدل (Access Gateway or ATA)
  • دارای پانل اختصاصی برای مدیر و همچنین کاربران با سطح دسترسی های مختلف

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت.

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت اختر پلاست سپاهان
به دلیل رشد روز افزون مصرف انرژی در کشور و لزوم صرفه جویی در این امر مهم، مدیران شرکت اختر پلاست سپاهان این شرکت را در سال ۱۳۸۴ جهت تولید پروفیل های یو پی وی سی در شهر اصفهان که قطب صنعتی کشور محسوب می شود تاسیس کردند تا سهمی در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 5

نصب نرم افزار ارتباط با مشتریان فرادیس در مجموعه فولاد بام
شرکت فولاد بام اسپادانا واقع در شهرک صنعتی منتظریه نجف آباد فعالیت خود را از سال 1380 با احداث و راه اندازی خطوط فرمینگ ورق‌های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی (کرکره) آغاز نمود. در حال حاضر ضمن افزایش تعداد خطوط تولید و اضافه نمودن فضاهای جدید و دستگاه‌های مکانیزه، تولید کننده 12 نوع کرکره پوشش سقف می‌باشد.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 4

نصب و راه اندازی سیتم مدیریت ارتباط با مشتریان فرادیس در کارخانجات شیشه اردکان
کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود ، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو ، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم نموده و اکنون با دارا بودن بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه و ارائه سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت ، کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 4

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

ورژن 8.215

بهبود سیستم دریافت ایمیل

بهبود سیستم گردش کار

راه اندازی سیستم ارسال پیامک برای ریست کردن پسوورد اشخاصیکه پسوورد خود را فراموش کرده اند



تاریخ: 1398/12/03

ورژن 8.214

ارتقا وظایف : اضافه شدن حداکثر مدت روز مجاز پیگیری وظایف برای شخص 

فیکس باگ:ویرایش فاکتور در صورتی که امکان ثبت فاکتور بیش از موجودی در تنظیمات سیستم لحاظ گردد

فیکس باگ:صدور رسید انبار از طریق فاکتورهای برگشت از فروش 


تاریخ: 1398/11/30

ورژن 8.213

امکان جدید :  ثبت شخص در حساب های تفضیلی به صورت اتوماتیک در زمان ثبت شخص

ارتقا لیست مکالمات : برروز رسانی لیست مکالمات با استفاده از آیکون بروزرسانی



تاریخ: 1398/11/30

ورژن 8.212

 افزودن ایمپورت اسناد حسابداری از فایل اکسل

ارتفا ویرایش فاکتور:در زمان ویرایش فاکتور لینک به پروفایل شخص اضافه شد.



تاریخ: 1398/11/28

ورژن 8.211

ارتقا صورتحساب اشخاص براساس ریز فاکتور: مشاهده گروه کالا و قیمت واحد.

ارتقا خروجی اکسل لیست فروش:مشاهده گروه کالا

ارتقا سیستم نوبت دهی 


تاریخ: 1398/11/28

ورژن 8.210

فیکس باگ: ارسال پیامک مسئول فعالیت.

فیکس باگ:حذف زمینه فعالبت ها .

فیکس باگ:نمایش لینک رسید های انبار


تاریخ: 1398/11/26

ورژن 8.209

اضافه شدن میانبر به بخش های مختلف نرم افزار.

ارتقا نرم افزار: امکان مشاهده عنوان هر بخش در title مرورگر.

ارتقا تیکت : امکان مشاهده پیوست تیکت ها


تاریخ: 1398/11/23

ورژن 8.208 اضافه شدن مجوز دسترسی برای هر داخلی در لیست مکالمات. که چه کسی بتواند مکالمات آن داخلی را مشاهده و شنود نماید.

تاریخ: 1398/11/19

ورژن 8.206

ارتقا بخش صدور فاکتور و پیش فاکتور: تنظیمات فاکتور > تنظیم گزینه  ثبت وظیفه برای صادر کننده فاکتور در تاریخ ثبت تسویه فاکتور در صورتی که تاریخ تسویه  وارد شده باشد .

ارتقا بخش فیلدهای اختصاصی و فرم ساز:در زمان تعریف فیلد های اختصاصی و فیلد های فرم ساز سیستم به طور اتوماتیک نام انگلیسی فیلد را براساس نام فارسی تنظیم می نماید.

ارتقا مدیریت کاربران : در زمان ثبت کاربر می توانید انبار هایی که کاربر باید به آن دسترسی داشته باشند را مشخص نمایید .( ماژول انبار داری )

فیکس باگ : لیست کاربران ، ویرایش پتانسیل ، ثبت انبار جدید




تاریخ: 1398/11/16

ورژن 8.205
افزودن افتتاحیه بدهکاران و بستانکاران و افتتاحیه حساب های صندوق و بانک برای ماژول خزانه داری
فیکس باگ : لینک حواله ها و رسید ها در اسناد انبار


تاریخ: 1398/11/16