نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

تلفن voip چیست؟

تلفن VoIP (تلفنIP مخفف Voice Over IP) تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می آورد. به همین دلیل تلفن voip با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. voip یا IP تلفنی مخفف کلمه voice over internet protocol به معنی انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد.
تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. voip تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود.
تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد

روند کار تلفن Voip

تبديل سيگنال صوتي به ديجيتال قرار گرفتن صداي ديجيتال شده در بسته هاي اطلاعاتي فشرده سازي بسته ها تبديل مجدد به سيگنال صوتي

امکانات تلفن Voip

  • ضبط مکالمات ورودی و مکالمات خروجی
  • قابلیت برقراری تماس تصویری
  • مانیتورینگ آنلاین تماسها
  • برقراری کنفرانس تلفنی
  • منوی گویای چند سطحی پیشرفته
  • صف انتظار با موسیقی انتظار قابل تغییر
  • توزیع مکالمات بین اپراتورها بر اساس استراتژیهای مختلف
  • امکان تنظیم قوانینی متفاوت بر روی کانالهای ورودی یا Caller ID های مختلف
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس با امکان ارسال روی صندوق پستی الکترونیکی
  • تبادل پیام نوشتاری بین داخلیها (مسنجر داخلی)
  • انتقال مکالمه در صورت عدم پاسخ کاربر و یا اشغال بودن
  • قابلیت ارتباط با مراکز تلفن مشابه از طریق بستر شبکه و اینترنت (ارتباط مراکز تلفن شعب به یکدیگر )
  • حداقل زمان ضبط مکالمات و صندوق صوتی به صورت فایل : 60000 دقیقه
  • گزارشگیری از تماسها براساس فیلترینگ متنوع
  • امکان محدود کردن تماس های خارجی خاص برای کاربران
  • صندوق صوتی با قابلیت ارسال پیامها به ایمیل شخصی
  • دسترسی به داخلی های شرکت از نقاط دور و از طریق اینترنت (مناسب برای دورکاری)
  • امکان تبدیل داخلی های IP به داخلی های آنالوگ توسط دستگاه مبدل (Access Gateway or ATA)
  • دارای پانل اختصاصی برای مدیر و همچنین کاربران با سطح دسترسی های مختلف

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت.

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پشتیبان امین نقش جهان
شرکت پشتیبان امین نقش جهان در طول سال تمام تلاش خود را در جهت شناسایی مشکلات مدیریتی شرکت های نوپا و در حال رشد می نماید و به همین منظور اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا به عنوان یک مشاور دلسوز همیشه در کنارآنها بوده و از ارائه هر کمکی دریغ ننماید و ارتباطات خود را با این شرکت ها حفظ کند.
  • شنبه دهم شهريور ۱۳۹۷
  • بازدید: 42

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب
شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود
  • سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 90

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک
شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک در سال 1392 با تکیه بر نیروهای متخصص تاسیس گردید و دارای مجوز دانش بنیان در زمینه انرژی های نو می باشد. با توجه به رشد و توسعه محصولات و همچنین نیاز کشور، شرکت موفق به تولید حلال های خاص در صنعت چاپ با برند kimax و همچنین تولید سوپرجاذب کشاورزی با نام تراوا (Tarava) گردید و برای ایجاد ارتباط برنامه ریزی شده و منظم با مشتریان خود در سراسر کشور و افزایش راندمان فروش خود اقدام به تهیه نرم افزار CRM نموده است.
  • سه شنبه نهم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 89

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان دسترسی به اطلاعات nروز گذشته تماس های برقرار شده در سازمان بین کارمندان و مشتریان از داخل نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول خزانه داری که امکان ثبت دریافت ها و پرداخت های مالی را به کاربران میدهد.
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

امکان گزارش گیری از علل کنسل شدن سفارشات یک سازمان، جهت کاهش دادن این علل و افزایش راندمان تولید
تاریخ: چهارشنبه بيست و چهارم مرداد ۱۳۹۷

امکان یادآوری انجام فعالیت ها به پرسنل مربوطه از طریق پیامک در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷

امکان تعریف روند فعالیت های سازمانی در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۷