نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

تلفن voip چیست؟

تلفن VoIP (تلفنIP مخفف Voice Over IP) تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می آورد. به همین دلیل تلفن voip با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. voip یا IP تلفنی مخفف کلمه voice over internet protocol به معنی انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد.
تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. voip تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود.
تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد

روند کار تلفن Voip

تبديل سيگنال صوتي به ديجيتال قرار گرفتن صداي ديجيتال شده در بسته هاي اطلاعاتي فشرده سازي بسته ها تبديل مجدد به سيگنال صوتي

امکانات تلفن Voip

  • ضبط مکالمات ورودی و مکالمات خروجی
  • قابلیت برقراری تماس تصویری
  • مانیتورینگ آنلاین تماسها
  • برقراری کنفرانس تلفنی
  • منوی گویای چند سطحی پیشرفته
  • صف انتظار با موسیقی انتظار قابل تغییر
  • توزیع مکالمات بین اپراتورها بر اساس استراتژیهای مختلف
  • امکان تنظیم قوانینی متفاوت بر روی کانالهای ورودی یا Caller ID های مختلف
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس با امکان ارسال روی صندوق پستی الکترونیکی
  • تبادل پیام نوشتاری بین داخلیها (مسنجر داخلی)
  • انتقال مکالمه در صورت عدم پاسخ کاربر و یا اشغال بودن
  • قابلیت ارتباط با مراکز تلفن مشابه از طریق بستر شبکه و اینترنت (ارتباط مراکز تلفن شعب به یکدیگر )
  • حداقل زمان ضبط مکالمات و صندوق صوتی به صورت فایل : 60000 دقیقه
  • گزارشگیری از تماسها براساس فیلترینگ متنوع
  • امکان محدود کردن تماس های خارجی خاص برای کاربران
  • صندوق صوتی با قابلیت ارسال پیامها به ایمیل شخصی
  • دسترسی به داخلی های شرکت از نقاط دور و از طریق اینترنت (مناسب برای دورکاری)
  • امکان تبدیل داخلی های IP به داخلی های آنالوگ توسط دستگاه مبدل (Access Gateway or ATA)
  • دارای پانل اختصاصی برای مدیر و همچنین کاربران با سطح دسترسی های مختلف

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت.

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در مجموعه مهندسی کیمیا شبکه
شعار شرکت کیمیا شبکه گفتار و رفتار مبتنی بر صداقت،ارئه ی خدمات تخصصی بصورت حرفه ای مبتنی بر مشتری مداری است و در همین راستا اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا با تلاش پیگیرانه و منظم ، پرسنل این مجموعه از ارائه هیچ کمکی دریغ ننمایند و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • دوشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۷
  • بازدید: 44

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت سلفون وحید
شرکت سلفون وحید برای تحقق شعار خود و با هدف نظم و یکپارچگی و پیگیری دقیق و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان خود، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نمود. شرکت فرادیس امیدوار است در جهت پیشبرد اهداف این تولید کننده موفق کشورمان گامی موثر برداشته باشد.
  • شنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۷
  • بازدید: 88

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت کارتن سازی سلامت
مدیریت شرکت کارتن سازی سلامت در همه حال بر لزوم ارتقاء مشخصه های کیفی محصولات تاکید داشته و از هیچ کوششی در جهت افزایش کیفیت فروگذار ننموده است. اولویت بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت به منظور تعالی , رویکرد سازمانی بوده و همواره تلاش گردیده است که با انتخاب روشهای کاربردی مناسب روند اقدامات اصلاحی نهادینه گردد. در همین راستا شرکت کارتن سازی سلامت برای حفظ رضایت مشتریان بر آن شد تا با خرید نرم افزار فرادیس CRM هماهنگی سیستماتیکی در بین پرسنل قسمت های مختلف کارخانه مانند واحد تولید، انبار، مالی، مدیریت و... ایجاد نماید.
  • شنبه بيست و هشتم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 128

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول فانل فروش در نرم افزار CRM فرادیس، که نشان دهنده پتانسیل مشتریان هر شرکت به مدیران ارشد میباشد تا با یک نگاه سطحی متوجه باشند چند درصد اشخاص ثبت شده در نرم افزار، سرنخ-مشتری وفادار-مشتری عادی و... هستند و برای ارتباط و اقدامات لازمه برنامه ریزی کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان تعریف سریال کالاهای هر سازمان در نرم افزار CRM فرادیس، برای ایجاد راحت تر فاکتور فروش کالاها بر اساس شماره سریال هر کالا
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن تنظیمات رنگبندی نرم افزار به پروفایل هر یک از کاربران برای انتخاب تم مطابق با سلیقه آنها
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان انتخاب و تغییر پس زمینه قسمت لاگین نرم افزار متناسب با سلیقه هر سازمان
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷