نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تلفن voip چیست؟

تلفن VoIP (تلفنIP مخفف Voice Over IP) تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می آورد. به همین دلیل تلفن voip با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. voip یا IP تلفنی مخفف کلمه voice over internet protocol به معنی انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد.
تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. voip تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود.
تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد

روند کار تلفن Voip

تبديل سيگنال صوتي به ديجيتال قرار گرفتن صداي ديجيتال شده در بسته هاي اطلاعاتي فشرده سازي بسته ها تبديل مجدد به سيگنال صوتي

امکانات تلفن Voip

  • ضبط مکالمات ورودی و مکالمات خروجی
  • قابلیت برقراری تماس تصویری
  • مانیتورینگ آنلاین تماسها
  • برقراری کنفرانس تلفنی
  • منوی گویای چند سطحی پیشرفته
  • صف انتظار با موسیقی انتظار قابل تغییر
  • توزیع مکالمات بین اپراتورها بر اساس استراتژیهای مختلف
  • امکان تنظیم قوانینی متفاوت بر روی کانالهای ورودی یا Caller ID های مختلف
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس با امکان ارسال روی صندوق پستی الکترونیکی
  • تبادل پیام نوشتاری بین داخلیها (مسنجر داخلی)
  • انتقال مکالمه در صورت عدم پاسخ کاربر و یا اشغال بودن
  • قابلیت ارتباط با مراکز تلفن مشابه از طریق بستر شبکه و اینترنت (ارتباط مراکز تلفن شعب به یکدیگر )
  • حداقل زمان ضبط مکالمات و صندوق صوتی به صورت فایل : 60000 دقیقه
  • گزارشگیری از تماسها براساس فیلترینگ متنوع
  • امکان محدود کردن تماس های خارجی خاص برای کاربران
  • صندوق صوتی با قابلیت ارسال پیامها به ایمیل شخصی
  • دسترسی به داخلی های شرکت از نقاط دور و از طریق اینترنت (مناسب برای دورکاری)
  • امکان تبدیل داخلی های IP به داخلی های آنالوگ توسط دستگاه مبدل (Access Gateway or ATA)
  • دارای پانل اختصاصی برای مدیر و همچنین کاربران با سطح دسترسی های مختلف

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت.

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در صنعتی پامچال
گروه صنعتی پامچال در سال 1380 به همت آقای محمود هراتيان در منطقه صنعتی دولت آباد در زمينی به مساحت 4000 متر مربع احداث گرديد. گروه صنعتی پامچال سازمانی تعالی خواه واستراتژی محور است كه خلق ارزش و تامين رضايت مشتريان را از طريق ارائه محصولی با كيفيت برتر را جستجو می كند وبرای دستيابی به آن از يک سو با ايجاد شرايط مطلوب كاری فرصت لازم برای كسب مهارت ها وبروز شايستگی ها را برای كاركنانش فراهم می آورد و ارتقاء كيفيت كار آنان را از طريق برگزاری كلاس های آموزشی واز سويی ديگر روابطی پايدار با تامين كنندگان را تعقيب می كند.
  • یکشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 87

نصب و راه اندازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت جویا فناوران فولاد پویا
شرکت جویا فناوران فولاد پویا با بیش از یک دهه سابقه در زمینه عرضه فولاد های آلیاژی و کادر مجرب و متخصص در زمینه انتخاب فولاد ومشاوره عملیات حرارتی و با بررسی های علمی بازار فولاد همواره تلاش می نماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این شرکت عاملیت فروش فولادهای آلیاژی اصفهان، مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت فولاد آلیاژی ایران را دارد.
  • یکشنبه دهم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 89

اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تولیدی تحقیقاتی مبارز
شركت توليدي تحقيقاتي مبارز از سال 1367 فعاليت خود را در زمينه توليد ماشين‌آلات خدمات شهري و كاميون‌هاي سنگين شهري، تحت ليسانس شركت دنيس ايگل انگلستان با بيش از يك صد سال تجربه در اين زمينه، آغاز نموده و در اين مدت موفق به توليد محصولات متنوع و سازگار با شرايط جغرافيايي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي ايران شده است.
  • سه شنبه پنجم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 92

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس