نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

تلفن voip چیست؟

تلفن VoIP (تلفنIP مخفف Voice Over IP) تکنولوژی انتقال صدا روی بستر اینترنت است که امکان برقراری تماس‌های تلفنی را روی بستر اینترنت و پروتکل IP فراهم می آورد. به همین دلیل تلفن voip با عنوان تلفن اینترنتی هم شناخته می شود. voip یا IP تلفنی مخفف کلمه voice over internet protocol به معنی انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا می باشد.
تلفن ویپ مکالمات تلفنی را از طریق اینترنت فراهم می نماید. voip تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است و از طریق اینترنت منتقل می شود.
تلفن ویپ روشی به صرفه برای ارتباطات تلفنی در همه جای دنیاست. کیفیت ارتباطات تلفنی از طریق ویپ ارتباط مستقیمی با کیفیت و کارایی سیستم شبکه شرکت شما دارد و هر تاخیری در تبادل داده ها از طریق شبکه باعث افت کیفیت مکالمات تلفنی IP خواهد شد

روند کار تلفن Voip

تبديل سيگنال صوتي به ديجيتال قرار گرفتن صداي ديجيتال شده در بسته هاي اطلاعاتي فشرده سازي بسته ها تبديل مجدد به سيگنال صوتي

امکانات تلفن Voip

  • ضبط مکالمات ورودی و مکالمات خروجی
  • قابلیت برقراری تماس تصویری
  • مانیتورینگ آنلاین تماسها
  • برقراری کنفرانس تلفنی
  • منوی گویای چند سطحی پیشرفته
  • صف انتظار با موسیقی انتظار قابل تغییر
  • توزیع مکالمات بین اپراتورها بر اساس استراتژیهای مختلف
  • امکان تنظیم قوانینی متفاوت بر روی کانالهای ورودی یا Caller ID های مختلف
  • قابلیت ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس با امکان ارسال روی صندوق پستی الکترونیکی
  • تبادل پیام نوشتاری بین داخلیها (مسنجر داخلی)
  • انتقال مکالمه در صورت عدم پاسخ کاربر و یا اشغال بودن
  • قابلیت ارتباط با مراکز تلفن مشابه از طریق بستر شبکه و اینترنت (ارتباط مراکز تلفن شعب به یکدیگر )
  • حداقل زمان ضبط مکالمات و صندوق صوتی به صورت فایل : 60000 دقیقه
  • گزارشگیری از تماسها براساس فیلترینگ متنوع
  • امکان محدود کردن تماس های خارجی خاص برای کاربران
  • صندوق صوتی با قابلیت ارسال پیامها به ایمیل شخصی
  • دسترسی به داخلی های شرکت از نقاط دور و از طریق اینترنت (مناسب برای دورکاری)
  • امکان تبدیل داخلی های IP به داخلی های آنالوگ توسط دستگاه مبدل (Access Gateway or ATA)
  • دارای پانل اختصاصی برای مدیر و همچنین کاربران با سطح دسترسی های مختلف

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت.

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


نصب و راه اندازی سیستم CRM فرادیس در شرکت همراهان نور شبکه
شرکت همراهان نور شبکه (HNS) با رسالت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت ملی و هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی سخت افزاري و نرم افزاري در زمینه هاي ارتباطات،‌انتقال اطلاعات ،نظارت فيزيكي (سيستم امنيتي و دوربين هاي مداربسته) و همچنين سيستم اعلام حریق در سال 1383 تأسيس و آغاز به كار نمود.
  • شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸
  • بازدید: 50

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 206

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 197

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن سیستم سطح دسترسی بر اساس مارکت
تاریخ: شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸