نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نرم افزار بازاریابی

بهترین نرم افزار CRM مجموعه ای از بهترین ابزارهای بازاریابی برای هدف قرار دادن مشتریان بیشتر در اختیار شما قرار می دهد


نرم افزار CRM فرادیس از فروردین ماه 1390 با شماست

مدیریت بازاریابی با نرم افزار فرادیس

Marketing Management Faradis CRM Software

نرم افزار بازاریابی (marketing crm software) بخشی از نرم افزار CRM است که ابزارهای خودکار سازی انواع تکنیک های بازاریابی (بازاریابی تلفنی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه های مجازی، اینستاگرام مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، موبایل مارکتینگ و ...) به صورت یکپارچه با نرم افزار فروش در اختیار شما قرار می دهد

وظیفه اصلی بخش بازاریابی معرفی محصول ، ایجاد علاقه برای مشتری ، کسب اعتماد مشتری ، تحریک مشتری به خرید و نهایتا فروش قطعی به مشتری است. عموما مجموعه ای از تبلیغات باعث خرید کردن مشتری از شما خواهد شد.

مشاوره رایگان »» موبایل : 09194067652

مدیریت کمپین های تبلیغاتی در نرم افزار CRM فرادیس

Marketing Campaign Plan

  • تعریف انواع کمپین های تبلیغاتی
  • تعیین زمان اجرا و شروع برنامه کمپین تبلیغاتی
  • امکان ایجاد کمپین تبلیغاتی جهت تبدیل سرنخ به مشتری
  • گزارشات کمپین های تبلیغاتی بر اساس اثر بخشی تبلیغات، سود حاصله و نرخ تبدیل مشتری
  • شناسایی دقیق نرخ تبدیل سرنخ به فرصت و تبدیل فرصت به مشتری
نرم افزار بازاریابی فرادیس
بازاریابی اینستاگرام با نرم افزار CRM فرادیس

بازاریابی اینستاگرام با نرم افزار CRM فرادیس

  • امکان اتصال نرم افزار به اینستاگرام
  • مدیریت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام
  • پیگیری سرنخ ها از طریق فالورها و لایکهای اینستاگرام
  • تبدیل فالور و لایک کنندها به سرنخ و فرصت
  • تهیه گزارشات متنوع مدیریتی و آماری

نرم افزار بازاریابی تحت وب فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس به شما کمک می کند سرنخ های با کیفیت تولید کنید و با تبدیل سرنخها به فرصتهای فروش ، بیشتر و سریعتر بفروشید

بازاریابی تلویزیونی با نرم افزار CRM فرادیس

اگر از بازاریابی تلویزیونی برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کار خود استفاده می کنید نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغات تلویزیونی داشته باشید. اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغات تلویزیونی در نرم افزار CRM فرادیس طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید و اطلاعات را جهت تصمیم گیری های بهتر،کاهش هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر در اختیار مدیران و مدیران فروش قرار دهید.


بازاریابی پیامکی (ارسال پیامک گروهی هوشمند)

نرم افزار بازاریابی فرادیس این امکان را برای شما فراهم می کند که از داخل نرم افزار به پنل ارسال پیامک و یا سخت افزار GSM مودم خود وصل گردید و برای مشتریان و اشخاص ثبت شده در نرم افزار به صورت گروهی یا تکی پیامک هایی را ارسال کنید .

شما می توانید پیامک هایی با قالب از پیش تعریف شده (مثل تاریخ تولد، سالگرد ازدواج، کمپین تبلیغاتی، تصفیه حساب، بدهی مالی، پیامک باشگاه مشتریان و ...) در سیستم خود تعریف نمایید و از نرم افزار بخواهید در زمان خاصی آن پیامک ها را با جایگزین کردن نام و مشخصاتی که شما می خواهید در پیامک وجود داشته باشد و برای هر فرد منحصر بفرد ارسال نماید.

اتصال دستگاه مای فاکس در نرم افزار فرادیس CRM

ایمیل مارکتینگ (قابلیت ارسال گروهی ایمیل)(قابلیت ارسال گروهی ایمیل)

با نرم افزار بازاریابی فرادیس می توانید بدون ورود به ایمیل خود، ایمیلی را به صورت تکی و یا گروهی برای مشتریان خود ارسال نمایید شما می توانید در نرم افزار فرادیس هر تعداد که لازم می دانید ایمیل Yahoo و Gmail و حتی WebMail تعریف نمایید. همچنین از قالب های از پیش تعریف شده و از قالب های ایمیل هوشمند نیز می توانید در ارسال ایمیل های خود استفاده نمایید.


ارسال ایمیل انبوهCRM

امکان اتصال به فاکس ویندوز و سخت افزار My Fax

همچنین نرم افزار بازاریابی فرادیس این امکان را دارد تا به ماژول فاکس ویندوز و یا سخت افزار ارسال فاکس MyFax نیز متصل شود و اسناد، فاکتور و لیست قیمت های مورد نیاز را برای مشتریان فاکس نماید بدون اینکه پرسنلی درگیر انجام این کار گردد.

اتصال دستگاه مای فاکس در نرم افزار فرادیس CRM

قابلیت زمانبندی ارسال پیامک ، ایمیل و فاکس

پیامک ها، ایمیل ها و فاکس های ارسالی برای مشتریان را می توان زمان بندی نمود تا در تاریخ و ساعت خاصی ارسال گردد و یا حتی به صورت دوره ای مثلا هر یک ماه یکبار برای مشتریان ارسال گردد.


قابلیت دریافت فاکس و پیامک

نرم افزار بازاریابی فرادیس علاوه بر امکان ارسال فاکس و پیامک امکان دریافت و درج آنها در نرم افزار را نیز دارا می باشد. با این ویژگی دیگر امکان گم و یا پیگیری نشدن فاکس های دریافت وجود نخواهد داشت .

گزارشات  فاکس  دریافتی در نرم افزار فرادیس CRM

ارسال دوره ای ایمیل، فاکس و sms

با استفاده از نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی فرادیس می توانید اطلاعات و مشخصات مورد نیاز مشتریان خود که بصورت دوره ای تغییر می کنند مانند لیست قیمت ها را به اطلاع آنها برسانید. و یا برای آنها کمپین های را تعریف کنید تا در دوره های زمانی خاصی یک ایمیل، پیامک یا فاکس با متن مورد نظر شما دریافت کنند.


پشتیبانی از پنل های ارسال پیامک و GSM مودم

نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی فرادیس می توانند به پنل های ارسال و دریافت آنلاین پیامک متصل گردد. همچنین اگر شما برای ارسال پیام های خود از سخت افزار GSM مودم استفاده می کنید نرم افزار فرادیس قابلیت متصل شدن به این سخت افزار را نیز دارد.

پشتیبانی از سرویس SMTP و POP3

با استفاده از این ویژگی امکان دسترسی به ایمیل های سازمانی خود از جمله InfoوSales و...جهت ارسال و دریافت ایمیل مشابه آنچه در OutLook داشته اید را خواهید داشت.


گزارشات پیامک های ارسالی و دریافتی

نرم افزار بازاریابی فرادیس گزارش کاملی از تعداد پیامک های ارسالی و دریافتی و میزان شارژ پنل ارسال و دریافت پیامک می تواند در اختیار شما قرار دهد. همچنین این نرم افزار مشخص می نماید که چه تعداد از پیامک ها ارسال و چه تعداد ارسال نشده اند.

گزارشات ایمیل های ارسالی و دریافتی

نرم افزار نرم افزار بازاریابی فرادیس گزارش کاملی از تعداد ایمیل های ارسال شده از هر آدرس ایمیل را می تواند در اختیار شما قرار دهد. همچنین این نرم افزار مشخص می نماید که چه تعداد از ایمیل ها ارسال و چه تعداد ارسال نشده اند.

گزارشات ایمیل های ارسالی و دریافتی در نرم افزار فرادیس CRM

گزارشات فاکس های ارسالی و دریافتی

نرم افزار نرم افزار بازاریابی فرادیس گزارش کاملی از تعداد فاکس های ارسالی و دریافتی می تواند در اختیار شما قرار دهد. همچنین این نرم افزار مشخص می نماید که چه تعداد از فاکس ها ارسال و چه تعداد ارسال نشده اند.

ایجاد خروجی جهت چاپ

نرم افزار فروش و نرم افزار بازاریابی فرادیس می تواند تمام گزارشات خود، را در قالب فایل اکسل در اختیار شما قرار دهد. این امکان به شما کمک می کنند تا بتوانید از اطلاعات موجود در نرم افزار گزارشاتی تهیه و در سایر نرم افزار های مورد استفاده در شرکت استفاده نماید. همچنین شما می توانید گزارشات را برای چاپ به پرینت بفرستید و یا خروجی در قالب PDF برای ارائه به مدیران خود تهیه کنید.

امکان پیوست فایل های از پیش تعریف شده برای ایمیل ها و فاکس ها

فایل های در سازمانها و شرکت ها وجود دارد که باید در دست همه افراد یکسان باشند و همه باید از یک فایل واحد استفاده نمایید، یا یکسری فایل در شرکت وجود دارند که به صورت مکرر برای مشتریان ارسال می گردند بهتر است این فایل ها در قسمت فایل های پیوست نگهداری شود تا همه پرسنل به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و همچنین به سادگی همراه ایمیل و فاکس های خود ارسال نمایند. ما این قابلیت را برای نرم افزار فروش، نرم افزار بازاریابی فرادیس و نرم افزار CRM فرادیس در نظر گرفته ایم.

دمو نرم افزار crm فرادیس

با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

  • تلفن نرم فزار crm فرادیس
  • تلفن : 03195018095
نرم افزار بازاریابی فرادیس در موتور جستجو گوگل
نرم افزار بازاریابی فرادیس در موتور جستجو یاهو
نرم افزار بازاریابی فرادیس در موتور جستجو بینگ
نرم افزار CRM فرادیس در موتور جستجو گوگل
نرم افزار CRM فرادیس در موتور جستجو یاهو
نرم افزار CRM فرادیس در موتور جستجو بینگ
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟