• تلفن : 03136254616

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر و فارستر
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها(خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر

تاریخ و زمان برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی: 8 تیر ماه 1396، 22 تیر ماه 5،1396 مرداد ماه 1396، 19 مرداد ماه 1396، 9 شهریور ماه 1396 ،23 شهریور ماه 1396
زمان برگزاری دوره آموزشی:۹ تا ۱۲
آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • مدیران کسب و کار
  • مدیران عامل
  • مدیران فروش
  • پرسنل کلیدی شرکتها
  • افراد علاقه مند

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سر کار خانم مهندس نازنین دانشمند

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


راه اندازی نرم افزار CRM در کارخانه سنگ امام رضا(ع)
مجتمع تولیدی سنگ امام رضا برای ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتریان خود و تولید هر چه بیشتر و عرضه محصولات خود به داخل کشور و صادرات به خارج از کشور بر آن شد تا با خرید نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس، گامی موثر در جهت ایجاد نظم و هماهنگی در بخش تولید، فروش و خدمات پس از فروش خود بردارد.
  • سه شنبه نوزدهم تير ۱۳۹۷
  • بازدید: 17

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت توانبخش طب صبا
شرکت توانبخش طب صبا در سال 1385 در اصفهان با هدف تولید تجهیزات فیزیوتراپی و کاردرمانی و با ارايه خدمات با شعار نوآوری برای سلامتی و نوآوری برای زندگی، تاسیس و شروع به فعالیت نموده است و با هدف افرایش کیفیت و خدمات پس از فروش خود و دقت در ثبت اطلاعات حسابداری و انبارداری ، بر آن شد تا با خرید و پیاده سازی نرم افزار فرادیس crm، راندمان خود را بالا ببرد.
  • سه شنبه پنجم تير ۱۳۹۷
  • بازدید: 35

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت نوآوران زیباساز
شرکت نوآوران زیباساز تولیدکننده بهترین ظروف یکبار مصرف گیاهی با نام تجاری ویتا درایران، حافظ سلامتی شما و سرسبزی زمین می باشد و با هدف بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش به موقع و مدیریت شده و حفظ ارتباط خود با مشتریان، بر آن شد تا با خرید و پیاده سازی نرم افزار فرادیس CRM، راندمان خود را بالا ببرد و پرسنل این مجموعه وظایف خود را بصورت ساماندهی شده و کنترل شده انجام دهند.
  • سه شنبه پنجم تير ۱۳۹۷
  • بازدید: 77

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان اتصال سخت افزار GSM به نرم افزار CRM جهت ارسال مطمئن پیامک های تبلیغاتی حتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان اتصال به نرم افزار CRM در هر مکان از طریق موبایل و تبلت
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن Map در پروفایل مشتری ها جهت ثبت مکان دقیق ویزیت ویزیتورهای حضوری
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن بخش تنخواه گردان به بخش حسابداری در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان چاپ فاکتور گروهی در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان چاپ تنخواه گردان در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان چاپ سند حسابداری گروهی در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

نمایش تعداد وظایف یک پرونده در پروفایل مشتری
تاریخ: چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۶

اضافه شدن تخفیف پلکانی هنگام صدور فاکتور و پیش فاکتور
تاریخ: چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۶