نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر 
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها(خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر

تاریخ برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : 5 اردیبهشت ، 23 اردیبهشت ، 2 خرداد، 30 خرداد، 20 تیر، 17 مرداد ، 14 شهریور، 18 مهر، 23 آبان ، 14 آذر ، 12 دی، 3 بهمن ،  8 اسفند
تاریخ برگزاری دوره آموزشی  سال 1397 : 26 مهر1397، 24 آبان29،1397 آذر 1397، 27 دی 1397، 25 بهمن 1397 
آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

کار خانم مهندس نازنین دانشمند
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM با تلفن 03195018095 تماس بگیرید

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در مجموعه دکورانی
مجموعه دکورانی از سال 1388 به صورت تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی در استان قم و برای اولین بار با بهره گیری از دانش طراحی شروع به فعالیت نمود. این مجموعـه در سـال 1390 با تشـکیل تیـم مجـرب و تخصـصی از مهندسین معمـار، طراحـان داخـلی و کارشـناسـان فنی و با تأسیـس کارخـانه در راستای شعـار “دکوراسیون به سبک ایرانی”، گامی مهم در طراحی، ساخت و اجرای دکوراسیون (اداری، تجاری و مسکونی)، اشتغال زایی و ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان به هموطنان و همشهریان در استان قم برداشت.
  • دوشنبه دهم آذر ۱۳۹۹
  • بازدید: 104

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پژواک یدک
گروه پژواک یدک به عنوان عضوی از جامعه ایران اسلامی همواره سعی داشته نقش بسیار ارزنده ای را در خدمات دهی مطلوب به مشتریان گرامی ایفا کند و افتخار دارد که در راستای سیاست های اصولی دولت، به عنوان یک مجموعه خدمت گذار، اصل احترام به حقوق مردم و پاسخ گویی در قبال خدمات را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.
  • شنبه هشتم آذر ۱۳۹۹
  • بازدید: 109

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در مجموعه محافظ شیمی اسپادانا
شرکت محافظ شیمی اسپادانا به عنوان شركت تولید و توزیع کننده مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با بهینه سازی، تثبیت و تصفیه آب، با رعايت خط مشي و اهداف خود درصدد ‏است تا كيفيت محصولات و خدمات خود را در قالب استانداردهاي بين المللي رعايت كرده و به دنبال گسترش روابط خود، با ‏همه ي واحدهاي مرتبط مي باشد.‏
  • سه شنبه چهارم آذر ۱۳۹۹
  • بازدید: 164

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اتصال دو طرفه به حسابداری نوآوران
تاریخ: 1399/11/06

اتصال دو طرفه به حسابداری هلو
تاریخ: 1399/10/29

اضافه شدن داشبوردهای جدید به نرم افزار
تاریخ: 1399/10/14

امکان اضافه شدن تم نرم افزار برای تغییر توسط خود کاربر
تاریخ: 1399/10/07