نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نرم افزار CRM

نرم افزار CRM فرادیس ابزاریست جهت چابک سازی فرآیندهای فروش


نرم افزار CRM فرادیس از فروردین ماه 1390 با شماست
  • بانک اطلاعاتي مشتريان
  • طبقه بندي مشتريان
  • مشاهده سوابق مشتريان
  • ثبت تماسهاي تلفني هر مشتري
  • يادآوري يا هشدار براي هر مشتري
  • ارجاع کار يا وظيفه به ديگر کاربران نرم افزار
  • گزارشات متنوع
  • اتصال به voipو کالر آی دی
  • هدف گذاری فروش(بر اساس زمان، محصول و ...)
  • مدیریت قیف فروش
  • مدیریت سرنخ های و فرصت های فروش
  • تعريف بازارياب و پورسانت فروش (بازاریابی پورسانتی)
  • مدیریت خرید و فروش
  • مدیریت دریافت و پرداخت
  • گزارشات فروش به تفکيک کالا،منطقه، بازارياب و...
  • مدیریت کمپین های تبلیغاتی
  • مدیرت تولید سرنخ های بازاریابی
  • ارسال پيامک گروهي هوشمند
  • ارسال ايميل گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک هوشمند به تلگرام
  • ارسال فاکس گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک صوتي
  • دريافت پيامک، ايميل، فاکس

ویژگیهای نرم افزار CRM فرادیس CRM Software

مزایا خرید نرم افزار CRM تحت وب فرادیس

خرید نرم افزار CRM فرادیس بدون محدودیت زمانی

شما فقط یکبار برای خرید نرم افزار تحت وب فرادیس هزینه پرداخت می کنید

قیمت نرم افزار CRM (پرداخت مالی متناسب با نیاز شما)

با خرید ماژولهای مورد نیاز کسب و کار خود نیازی به خرید بسته های از پیش تعیین شده ندارید و هزینه های پیاده سازی نرم افزار در کسب و کار شما کاهش می یابد

قابلیت رشد نرم افزار CRM تحت وب فرادیس

نرم افزار CRM تحت وب فرادیس دارای بخش صدای مشتری (VOC) می باشد. در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.

یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزار ها

با یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر نرم افزار های فروش، نرم افزار بازاریابی، نرم افزار اتوماسیون اداری و ... مشکل پراکندگی اطلاعات، عدم تطابق گزارشات نرم‌افزارهای مختلف برطرف خواهد شد

5 دلیل اصلی مدیر فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش

مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است

نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند


ادامه مطلب
با نرم افزار CRMفراموشی از کسب و کارتان فراموش می شود
ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

پیاده سازی CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار پیاده سازی CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد.

پیاده سازی CRM در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی و استقرار سیستم CRM در سازمان می باشد. به طور کلی جهت پیاده سازی CRM در یک شرکت سازمان باید 10 گام کلی زیر را انجام داد


ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت


ادامه مطلب
اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

در دپارتمان فروش شرکت بهبد فرادیس تیمی مسلط و آموزش دیده نسبت به اطلاعات فنی و کارکردی سامانه ها و همچنین نیاز مشتریان، مسئول تشریح چهارچوب نرم افزار CRM فرادیس و پاسخ به سوالات مشتریان می باشند.

کارشناسان آموزش دیده و با سابقه نرم افزار CRM فرادیس از زمان اولین تماس مشتری تا زمان عقد قرارداد ارتباط محکم ومسئولانه‌ای با مشتری برقرار می نمایند برطرف کردن نیاز مشتری الویت اول کارشناسان فنی نرم افزار CRM فرادیس است

مراحل خرید نرم افزار CRM فرادیس ببینم

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM با هدف به روز رسانی اطلاعات مدیران، مدیران فروش، و پرسنل کلیدی شرکتها برای ارتباط بهتر با مشتری و برطرف کردن باورهای غلط درباره CRM به صورت دوره ای و مدیریت شرکت بهبد فرادیس برگزار می شود

به درخواست مدیران کسب و کار دوره های آموزشی به صورت درون سازمانی با سرفصل ویژه هر سازمان نیز برگزار می شود در ادامه می توانید سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر مشاهده نمایید

سرفصل دوره آموزش CRM ببینم

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است.

همه فرآیندها و فناوری‌هایی که باعث ایجاد، توسعه ، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتری و شرکت می شود. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود.

برای پیاده سازی CRM مدیریت ارتباط با مشتری، مجموعه وسیعی از رشته های مهندسی صنایع ( بهبود فرایندهای بازاریابی و فروش ) ، مهندسی کامپیوتر نرم افزار ( نرم افزار CRM ، تلفن اینترنتی voip )، کارشناس شبکه و کارشناس بازاریاب اینترنی  و کارشناسی ارشد MBA استفاده می شود.

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM که به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیز معروف است، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.

نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

دمو نرم افزار CRM

با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

  • تلفن نرم فزار crm فرادیس
  • تلفن : 03195018095
معرفی نرم افزار CRM رایگان SuiteCRM
معرفی نرم افزار CRM رایگان ویتایگر
Dynamics 365
Vtiger CRM Software
Suitecrm CRM Software
نرم افزار CRM فرادیس در موتور جستجو گوگل
نرم افزار CRM فرادیس در موتور جستجو یاهو
نرم افزار CRM فرادیس در موتور جستجو بینگ

نصب و راه اندازی سیستم CRM فرادیس در شرکت مانیاد صنعت
مانیاد صنعت : تجربه بلندمدت همکاری با بازارهای جهانی و تولیدکنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف و برخورداری از امکانات لجستیکی از قبیل دفاتر در اروپا و امارات متحده عربی، مانیاد صنعت را بعنوان یکی از شرکتهای معتبر در زمینه کابل های خاص و تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات صنعتی وابسته معرفی نموده است.
  • چهارشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 53

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تجارت الکترونیک هامون
شرکت تجارت الکترونیک هامون در زمینه خدمات بانکی همچون ارائه پایانه کارت،خودپرداز،کش لس و مواردی نظیر آن فعالیت می‌کند. این شرکت با به‌کارگیری استانداردهای بین‌المللی در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، بسترهای لازم را برای استفاده از ابزارهای نوین این صنعت، فراهم می‌سازد.
  • دوشنبه بيست و چهارم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 44

نصب و راه اندازی سیتم مدیریت ارتباط با مشتریان فرادیس در مجتمع مگا استیل
صنایع فولاد مگا اسـتیل یکی از عظیم ترین و کامل ترین مجتـمع های تولید فولاد در کشور و منـطقه می باشد که با الگوی عرضه دائمی و متمرکز یک زنجیره کارآمد و چابک با تفکر ناب تولید و کارآفرینی اثر بخش در قالب سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال 1396 در شهرک صنعتی ایوانکی واقع در استان سمنان به بهره برداری رسید.
  • شنبه بيست و دوم شهريور ۱۳۹۹
  • بازدید: 43

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن قابلیت تبدیل درخواستهای انبار به پیش فاکتور خرید یا فروش
تاریخ: 1399/07/30

اضافه شدن امکان نمایش فیلدهای تعریف شده درفرآیند در بخش شرح فعالیتهای یک پروژه در ورژن 9.82
تاریخ: 1399/07/24

اضافه شدن امضاء الکترونیکی به نرم افزار
تاریخ: 1399/07/14