نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار CRM فرادیس ابزاریست جهت چابک سازی فرایندهای فروش

نرم افزار CRM

  • بانک اطلاعاتي مشتريان
  • طبقه بندي مشتريان
  • مشاهده سوابق مشتريان
  • ثبت تماسهاي تلفني هر مشتري
  • يادآوري يا هشدار براي هر مشتري
  • ارجاع کار يا وظيفه به ديگر کاربران نرم افزار
  • گزارشات متنوع
  • اتصال به voipو کالر آی دی
نرم افزار فروش
  • تعريف انبار هاي متعدد
  • تعريف کالا يا خدمات و قيمت فروش
  • تعريف بازارياب و پورسانتها
  • صدور فاکتور و پيش فاکتور
  • دريافت و پردختهاي مشتريان
  • عمليات چک و صندوق
  • عمليات باربری و صدور بیجک
  • گزارشات فروش به تفکيک کالا،منطقه، بازارياب و

نرم افزار بازاريابي

  • کمپین بازاریابی
  • ارسال پيامک گروهي هوشمند
  • ارسال ايميل گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک هوشمند به تلگرام
  • ارسال فاکس گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک صوتي
  • دريافت پيامک، ايميل، فاکس
  • کمپین تبلیغاتی

نرم افزار مديريت سفارشات

  • تعريف گردش کار
  • گرفتن سفارش توسط بازارياب
  • هندل کردن سفارش
  • ارسال سفارش
  • رهگيري سفارش توسط مشتري
  • ثبت بارنامه و بيجک
اتوماسيون اداري
  • گردش مکاتبات
  • ثبت نامه هاي صادره، وارده و داخلي
  • مديريت ضمائم
  • امکان هامش
  • بايگاني و آرشيو اسناد و مدارك ‏
  • تحت وب
نرم افزار خدمات پس از فروش
  • تعريف مشتريان
  • تعريف سرويسها و قيمت‌هاي مربوط
  • صدور فاکتور‌هاي نصب و سرويس
  • ثبت اسناد مالي
  • تعريف مدل دستگاهها
  • معرفي سرويسکاران

با نرم افزار سی آر ام فرادیس سازمان خود را Paper Less نمایید

جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار فرادیس CRM روی لینک زیر کلیک کنید
همین الان دمو نرم افزار CRM فرادیس را درخواست کن
درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس


ویژگیهای نرم افزار CRM فرادیس
نرم افزار CRM فرادیس در یک نگاه
نرم افزار CRM فرادیس

ویژگیهای شاخص نرم افزار CRM فرادیس

  • تولید نرم افزار بر اساس فرهنگ فروش جامعه ایرانی
  • نرم افزار تحت وب و قابل اجرا بر روی همه مرورگرها
  • عدم نیاز به قفل سخت افزاری و اتصال به اینترنت
  • امکان اتصال نرم افزار به سایر نرم افزار های شما
  • یکپارچگی نرم افزار با سایر با نرم افزارهای فرادیس
  • شخصی سازی نرم افزار با فرآیندهای کسب و کار شما
  • قابلیت تولید ماژولـهای نرم افزاری مورد نیاز شما
  • استفاده از سیستم راهنمای آنلاین و به روز نرم افزار
  • سیستم رهگیری مشکلات مشتریان از طریق تیکتینگ
  • کاربری راحت و آسان مطابق با استانداردهای طراحی
  • تولید آسان داشبوردهای مدیریتی و گزارشات تحلیلی
  • دارای CD نصب خودکار و آسان بدون نیاز به پشتیبانی
مزایا خرید نرم افزار CRM فرادیس

قابلیت رشد نرم افزار
نرم افزار CRM فرادیس دارای بخش صدای مشتری(VOC) می باشد. در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.

پرداخت مالی متناسب با نیاز شما
انتخاب نرم افزار متناسب با امکانات مورد نیاز شما و یکپارچگی کامل نرم افزار هزینه های پیاده سازی نرم افزار CRM در سازمان شما کاهش می یابد.

جعبه سي دي نرم افزار crm فراديس

با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

  • تلفن نرم فزار crm فرادیس
  • تلفن : 03136264415

5 دلیل اصلی مدیر فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1396

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش
مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است
نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند... ادامه مطلب

با نرم افزار CRMفراموشی از کسب و کارتان فراموش می شود
ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

پیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد. به طور کلی جهت پیاده سازی Crm در یک شرکت سازمان باید 10 گام کلی زیر را انجام داد...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پشتیبان امین نقش جهان
شرکت پشتیبان امین نقش جهان در طول سال تمام تلاش خود را در جهت شناسایی مشکلات مدیریتی شرکت های نوپا و در حال رشد می نماید و به همین منظور اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا به عنوان یک مشاور دلسوز همیشه در کنارآنها بوده و از ارائه هر کمکی دریغ ننماید و ارتباطات خود را با این شرکت ها حفظ کند.
  • شنبه دهم شهريور ۱۳۹۷
  • بازدید: 42

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب
شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود
  • سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 90

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک
شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک در سال 1392 با تکیه بر نیروهای متخصص تاسیس گردید و دارای مجوز دانش بنیان در زمینه انرژی های نو می باشد. با توجه به رشد و توسعه محصولات و همچنین نیاز کشور، شرکت موفق به تولید حلال های خاص در صنعت چاپ با برند kimax و همچنین تولید سوپرجاذب کشاورزی با نام تراوا (Tarava) گردید و برای ایجاد ارتباط برنامه ریزی شده و منظم با مشتریان خود در سراسر کشور و افزایش راندمان فروش خود اقدام به تهیه نرم افزار CRM نموده است.
  • سه شنبه نهم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 89

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان دسترسی به اطلاعات nروز گذشته تماس های برقرار شده در سازمان بین کارمندان و مشتریان از داخل نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول خزانه داری که امکان ثبت دریافت ها و پرداخت های مالی را به کاربران میدهد.
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

امکان گزارش گیری از علل کنسل شدن سفارشات یک سازمان، جهت کاهش دادن این علل و افزایش راندمان تولید
تاریخ: چهارشنبه بيست و چهارم مرداد ۱۳۹۷

امکان یادآوری انجام فعالیت ها به پرسنل مربوطه از طریق پیامک در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷

امکان تعریف روند فعالیت های سازمانی در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۷