• تلفن : 03136254616

نرم افزار CRM فرادیس ابزاریست جهت چابک سازی فرایندهای فروش

نرم افزار CRM

  • بانک اطلاعاتي مشتريان
  • طبقه بندي مشتريان
  • مشاهده سوابق مشتريان
  • ثبت تماسهاي تلفني هر مشتري
  • يادآوري يا هشدار براي هر مشتري
  • ارجاع کار يا وظيفه به ديگر کاربران نرم افزار
  • گزارشات متنوع
  • اتصال به voipو کالر آی دی
نرم افزار فروش
  • تعريف انبار هاي متعدد
  • تعريف کالا يا خدمات و قيمت فروش
  • تعريف بازارياب و پورسانتها
  • صدور فاکتور و پيش فاکتور
  • دريافت و پردختهاي مشتريان
  • عمليات چک و صندوق
  • عمليات باربری و صدور بیجک
  • گزارشات فروش به تفکيک کالا،منطقه، بازارياب و

نرم افزار بازاريابي

  • کمپین بازاریابی
  • ارسال پيامک گروهي هوشمند
  • ارسال ايميل گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک هوشمند به تلگرام
  • ارسال فاکس گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک صوتي
  • دريافت پيامک، ايميل، فاکس
  • کمپین تبلیغاتی

نرم افزار مديريت سفارشات

  • تعريف گردش کار
  • گرفتن سفارش توسط بازارياب
  • هندل کردن سفارش
  • ارسال سفارش
  • رهگيري سفارش توسط مشتري
  • ثبت بارنامه و بيجک
اتوماسيون اداري
  • گردش مکاتبات
  • ثبت نامه هاي صادره، وارده و داخلي
  • مديريت ضمائم
  • امکان هامش
  • بايگاني و آرشيو اسناد و مدارك ‏
  • تحت وب
نرم افزار خدمات پس از فروش
  • تعريف مشتريان
  • تعريف سرويسها و قيمت‌هاي مربوط
  • صدور فاکتور‌هاي نصب و سرويس
  • ثبت اسناد مالي
  • تعريف مدل دستگاهها
  • معرفي سرويسکاران

با نرم افزار سی آر ام فرادیس سازمان خود را Paper Less نمایید

جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار فرادیس CRM روی لینک زیر کلیک کنید
همین الان دمو نرم افزار CRM فرادیس را درخواست کن
درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..



ویژگیهای نرم افزار CRM فرادیس
  • امکان اتصال نرم افزار CRM به سایر نرم افزار های سازمان شما
  • یکپارچگی نرم افزار CRM با نرم افزار های انبار، حسابداری، مدیریت سفارشات، مدیریت پروژه ، نرم افزار تیکتینگ و ...
  • نرم افزار CRM تحت وب، قابل استفاده به صورت آنلاین و آفلاین
  • شخصی سازی نرم افزار با کسب و کار شما
  • قابلیت تولید ماژولهای نرم افزاری متناسب با نیازهای کسب و کار شما
  • کاربری راحت و آسان مطابق با استانداردهای طراحی
  • قابلیت استفاده از راهنمای آنلاین و به روز نرم افزار
  • سیستم پشتیبانی تیکت از طریق نرم افزار
نرم افزار CRM فرادیس در یک نگاه
نرم افزار CRM فرادیس

ویژگیهای شاخص نرم افزار CRM فرادیس

  • تولید نرم افزار بر اساس فرهنگ فروش جامعه ایرانی
  • نرم افزار تحت وب و قابل اجرا بر روی همه مرورگرها
  • عدم نیاز به قفل سخت افزاری و اتصال به اینترنت
  • امکان اتصال نرم افزار به سایر نرم افزار های شما
  • یکپارچگی نرم افزار با سایر با نرم افزارهای فرادیس
  • شخصی سازی نرم افزار با فرآیندهای کسب و کار شما
  • قابلیت تولید ماژولـهای نرم افزاری مورد نیاز شما
  • استفاده از سیستم راهنمای آنلاین و به روز نرم افزار
  • سیستم رهگیری مشکلات مشتریان از طریق تیکتینگ
  • کاربری راحت و آسان مطابق با استانداردهای طراحی
  • تولید آسان داشبوردهای مدیریتی و گزارشات تحلیلی
  • دارای CD نصب خودکار و آسان بدون نیاز به پشتیبانی
مزایا خرید نرم افزار CRM فرادیس

قابلیت رشد نرم افزار
نرم افزار CRM فرادیس دارای بخش صدای مشتری(VOC) می باشد. در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.

پرداخت مالی متناسب با نیاز شما
انتخاب نرم افزار متناسب با امکانات مورد نیاز شما و یکپارچگی کامل نرم افزار هزینه های پیاده سازی نرم افزار CRM در سازمان شما کاهش می یابد.

جعبه سي دي نرم افزار crm فراديس

با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

  • تلفن نرم فزار crm فرادیس
  • تلفن : 03136264415

5 دلیل اصلی مدیر فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1396

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش
مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است
نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند... ادامه مطلب

ده گام برای پیاده سازی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

پیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد. به طور کلی جهت پیاده سازی Crm در یک شرکت سازمان باید 10 گام کلی زیر را انجام داد...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت...ادامه مطلب


راه اندازی نرم افزار CRM در کارخانه سنگ امام رضا(ع)
مجتمع تولیدی سنگ امام رضا برای ایجاد و حفظ ارتباط موثر با مشتریان خود و تولید هر چه بیشتر و عرضه محصولات خود به داخل کشور و صادرات به خارج از کشور بر آن شد تا با خرید نرم افزار جامع مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس، گامی موثر در جهت ایجاد نظم و هماهنگی در بخش تولید، فروش و خدمات پس از فروش خود بردارد.
  • سه شنبه نوزدهم تير ۱۳۹۷
  • بازدید: 17

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت توانبخش طب صبا
شرکت توانبخش طب صبا در سال 1385 در اصفهان با هدف تولید تجهیزات فیزیوتراپی و کاردرمانی و با ارايه خدمات با شعار نوآوری برای سلامتی و نوآوری برای زندگی، تاسیس و شروع به فعالیت نموده است و با هدف افرایش کیفیت و خدمات پس از فروش خود و دقت در ثبت اطلاعات حسابداری و انبارداری ، بر آن شد تا با خرید و پیاده سازی نرم افزار فرادیس crm، راندمان خود را بالا ببرد.
  • سه شنبه پنجم تير ۱۳۹۷
  • بازدید: 35

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت نوآوران زیباساز
شرکت نوآوران زیباساز تولیدکننده بهترین ظروف یکبار مصرف گیاهی با نام تجاری ویتا درایران، حافظ سلامتی شما و سرسبزی زمین می باشد و با هدف بازاریابی و فروش و خدمات پس از فروش به موقع و مدیریت شده و حفظ ارتباط خود با مشتریان، بر آن شد تا با خرید و پیاده سازی نرم افزار فرادیس CRM، راندمان خود را بالا ببرد و پرسنل این مجموعه وظایف خود را بصورت ساماندهی شده و کنترل شده انجام دهند.
  • سه شنبه پنجم تير ۱۳۹۷
  • بازدید: 77

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان اتصال سخت افزار GSM به نرم افزار CRM جهت ارسال مطمئن پیامک های تبلیغاتی حتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان اتصال به نرم افزار CRM در هر مکان از طریق موبایل و تبلت
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن Map در پروفایل مشتری ها جهت ثبت مکان دقیق ویزیت ویزیتورهای حضوری
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن بخش تنخواه گردان به بخش حسابداری در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان چاپ فاکتور گروهی در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان چاپ تنخواه گردان در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان چاپ سند حسابداری گروهی در نرم افزار CRM
تاریخ: یکشنبه بيست خرداد ۱۳۹۷

نمایش تعداد وظایف یک پرونده در پروفایل مشتری
تاریخ: چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۶

اضافه شدن تخفیف پلکانی هنگام صدور فاکتور و پیش فاکتور
تاریخ: چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۶