نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار CRM فرادیس ابزاریست جهت چابک سازی فرایندهای فروش

نرم افزار CRM

  • بانک اطلاعاتي مشتريان
  • طبقه بندي مشتريان
  • مشاهده سوابق مشتريان
  • ثبت تماسهاي تلفني هر مشتري
  • يادآوري يا هشدار براي هر مشتري
  • ارجاع کار يا وظيفه به ديگر کاربران نرم افزار
  • گزارشات متنوع
  • اتصال به voipو کالر آی دی
نرم افزار فروش
  • تعريف انبار هاي متعدد
  • تعريف کالا يا خدمات و قيمت فروش
  • تعريف بازارياب و پورسانتها
  • صدور فاکتور و پيش فاکتور
  • دريافت و پردختهاي مشتريان
  • عمليات چک و صندوق
  • عمليات باربری و صدور بیجک
  • گزارشات فروش به تفکيک کالا،منطقه، بازارياب و

نرم افزار بازاريابي

  • کمپین بازاریابی
  • ارسال پيامک گروهي هوشمند
  • ارسال ايميل گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک هوشمند به تلگرام
  • ارسال فاکس گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک صوتي
  • دريافت پيامک، ايميل، فاکس
  • کمپین تبلیغاتی

نرم افزار مديريت سفارشات

  • تعريف گردش کار
  • گرفتن سفارش توسط بازارياب
  • هندل کردن سفارش
  • ارسال سفارش
  • رهگيري سفارش توسط مشتري
  • ثبت بارنامه و بيجک
اتوماسيون اداري
  • گردش مکاتبات
  • ثبت نامه هاي صادره، وارده و داخلي
  • مديريت ضمائم
  • امکان هامش
  • بايگاني و آرشيو اسناد و مدارك ‏
  • تحت وب
نرم افزار خدمات پس از فروش
  • تعريف مشتريان
  • تعريف سرويسها و قيمت‌هاي مربوط
  • صدور فاکتور‌هاي نصب و سرويس
  • ثبت اسناد مالي
  • تعريف مدل دستگاهها
  • معرفي سرويسکاران

با نرم افزار سی آر ام فرادیس سازمان خود را Paper Less نمایید

جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار فرادیس CRM روی لینک زیر کلیک کنید
همین الان دمو نرم افزار CRM فرادیس را درخواست کن


ویژگیهای نرم افزار CRM فرادیس



مزایا خرید نرم افزار CRM فرادیس

قابلیت رشد نرم افزار
نرم افزار CRM فرادیس دارای بخش صدای مشتری(VOC) می باشد. در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.

پرداخت مالی متناسب با نیاز شما
انتخاب نرم افزار متناسب با امکانات مورد نیاز شما و یکپارچگی کامل نرم افزار هزینه های پیاده سازی نرم افزار CRM در سازمان شما کاهش می یابد.

5 دلیل اصلی مدیر فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش
مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است
نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند... ادامه مطلب

با نرم افزار CRMفراموشی از کسب و کارتان فراموش می شود
ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

پیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد. به طور کلی جهت پیاده سازی Crm در یک شرکت سازمان باید 10 گام کلی زیر را انجام داد...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نصب و راه اندازی سیستم CRM فرادیس در شرکت آوا صنعت
هدف از تأسیس این شرکت ایجاد یک مجموعه توانمند در جهت طراحی و تولید ، نصب و راه اندازی و خدمات فنی تجهیزات جابجایی مواد و بخصوص جرثقیلهای سقفی می باشد.
  • دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 47

پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) درشرکت جهان تجهیز حکیم
شركت جهان تجهیز حکیم ، در سال 1389 با هدف کمک به توسعه صنعت تجهيزات پزشکي و با تمرکز بر واردات، توزيع و فروش تجهيزات مصرفي موردنياز مراکز درماني کشور تاسيس گرديد. شرکت برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد
  • دوشنبه اول مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 121

معرفی نرم افزار بهبد فرادیس در سمینار شرکت بازرگانی فیوچر اسکای
سمینار " کسب درآمد داخلی و ارزی با رویکرد بازاریابی داخلی و خارجی " با میزبانی شرکت بازرگانی فیوچر اسکای به تاریخ 13 شهریور 1398 با حضور جناب سوری مدیر توسعه شرکت بین المللی فیوچر اسکای امارات برگزار شد. طی این مراسم نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس به حضار معرفی شد که در حدود 4 سال توسط این شرکت بازرگانی موفق در حال استفاده است.
  • شنبه شانزدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 150

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

بهبود ماژول مدیریت چرخه های کاری و فرایندها
تاریخ: یکشنبه بيست و يکم مهر ۱۳۹۸

اضافه شدن کد رهگیری به سیستم سفارشات
تاریخ: شنبه سيزدهم مهر ۱۳۹۸

اضافه شدن گزارشات خرید و فروش و سود هر فاکتور به تفکیک
تاریخ: شنبه ششم مهر ۱۳۹۸

بهبود سیستم انبارگردانی
تاریخ: شنبه سي شهريور ۱۳۹۸

راه اندازی ماژول خرید و فروش آهن آلات مخصوص شرکت بازرگانی آهن
تاریخ: شنبه بيست و سوم شهريور ۱۳۹۸

پیاده سازی سیستم خرید و فروش اختصاصی شده برای صنف آهن آلات
تاریخ: جمعه پانزدهم شهريور ۱۳۹۸

پیاده سازی سیستم خرید و فروش اختصاصی شده برای صنف آهن آلات
تاریخ: پنج شنبه چهاردهم شهريور ۱۳۹۸

پیاده سازس سیستم سفارش گیری آنلاین از روی موبایل یا تبلت
تاریخ: شنبه نهم شهريور ۱۳۹۸

اضافه شدن سیستم استعلام قیمت در بخش فاکتورها
تاریخ: چهارشنبه ششم شهريور ۱۳۹۸