نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار CRM فرادیس ابزاریست جهت چابک سازی فرایندهای فروش

نرم افزار CRM

  • بانک اطلاعاتي مشتريان
  • طبقه بندي مشتريان
  • مشاهده سوابق مشتريان
  • ثبت تماسهاي تلفني هر مشتري
  • يادآوري يا هشدار براي هر مشتري
  • ارجاع کار يا وظيفه به ديگر کاربران نرم افزار
  • گزارشات متنوع
  • اتصال به voipو کالر آی دی
نرم افزار فروش
  • تعريف انبار هاي متعدد
  • تعريف کالا يا خدمات و قيمت فروش
  • تعريف بازارياب و پورسانتها
  • صدور فاکتور و پيش فاکتور
  • دريافت و پردختهاي مشتريان
  • عمليات چک و صندوق
  • عمليات باربری و صدور بیجک
  • گزارشات فروش به تفکيک کالا،منطقه، بازارياب و

نرم افزار بازاريابي

  • کمپین بازاریابی
  • ارسال پيامک گروهي هوشمند
  • ارسال ايميل گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک هوشمند به تلگرام
  • ارسال فاکس گروهي هوشمند
  • ارسال پيامک صوتي
  • دريافت پيامک، ايميل، فاکس
  • کمپین تبلیغاتی

نرم افزار مديريت سفارشات

  • تعريف گردش کار
  • گرفتن سفارش توسط بازارياب
  • هندل کردن سفارش
  • ارسال سفارش
  • رهگيري سفارش توسط مشتري
  • ثبت بارنامه و بيجک
اتوماسيون اداري
  • گردش مکاتبات
  • ثبت نامه هاي صادره، وارده و داخلي
  • مديريت ضمائم
  • امکان هامش
  • بايگاني و آرشيو اسناد و مدارك ‏
  • تحت وب
نرم افزار خدمات پس از فروش
  • تعريف مشتريان
  • تعريف سرويسها و قيمت‌هاي مربوط
  • صدور فاکتور‌هاي نصب و سرويس
  • ثبت اسناد مالي
  • تعريف مدل دستگاهها
  • معرفي سرويسکاران

با نرم افزار سی آر ام فرادیس سازمان خود را Paper Less نمایید

جهت دریافت کاتالوگ نرم افزار فرادیس CRM روی لینک زیر کلیک کنید
همین الان دمو نرم افزار CRM فرادیس را درخواست کن


ویژگیهای نرم افزار CRM فرادیس



مزایا خرید نرم افزار CRM فرادیس

قابلیت رشد نرم افزار
نرم افزار CRM فرادیس دارای بخش صدای مشتری(VOC) می باشد. در این بخش استفاده کنندگان نرم افزار، پیشنهادات خود را جهت ارتقاء و بهبود سیستم، برای ما ارسال می نمایند. این پیشنهادات پس از بررسی در دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت در صورت مفید بودن تایید و جهت اصلاح به دپارتمان نرم افزار ارجاع می شود.

پرداخت مالی متناسب با نیاز شما
انتخاب نرم افزار متناسب با امکانات مورد نیاز شما و یکپارچگی کامل نرم افزار هزینه های پیاده سازی نرم افزار CRM در سازمان شما کاهش می یابد.

5 دلیل اصلی مدیر فروش برای خرید نرم افزار CRM در سال 1397

اکثر مدیران از فراموشی تماسهای بعدی با مشتری شاکی هستند تماس اولیه با مشتری در شرکتها به خوبی انجام می شود ولی مسلما قطعی کردن فروش و مجاب کردن مشتری به خرید نیاز به پیگیری های بیشتری دارد که فراموش کردن تماس بعدی مساوی است با از دست دادن یک فرصت فروش
مهمترین دلیل مدیران فروش برای خرید نرم افزار CRM یادآوری پیگیریهای بعدی مشتری است
نرم افزار CRM با فراهم کردن محیطی زمانبندی شده همه پیگیریها را جلوی چشمتان قرار می دهد پیگیری مشتریان هرگز فراموش نمی شوند، همواره جلوی چشم هستند... ادامه مطلب

با نرم افزار CRMفراموشی از کسب و کارتان فراموش می شود
ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

پیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد. به طور کلی جهت پیاده سازی Crm در یک شرکت سازمان باید 10 گام کلی زیر را انجام داد...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شرکت هایی که از سیستم تلفنی voip استفاده می کنند فراهم نموده تا نرم افزار CRM فرادیس خود را با سیستم voip یکپارچه نمایند و مکالمات، تماس ها، فاکس و غیره که از طریق سیستم voip ارسال و دریافت می گردد را روی نرم افزار CRM به صورت خودکار ذخیره نمایند.
در صورت استفاده از ماژول اتصال به voip نیازی به خریداری نمودن سیستم کالر آی دی یا دستگاه ضبط مکالمات تلفنی نخواهید داشت...ادامه مطلب

اتصال نرم افزار CRM فرادیس به تلفن voip

نصب و راه اندازی سیستم CRM فرادیس در شرکت همراهان نور شبکه
شرکت همراهان نور شبکه (HNS) با رسالت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت ملی و هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی سخت افزاري و نرم افزاري در زمینه هاي ارتباطات،‌انتقال اطلاعات ،نظارت فيزيكي (سيستم امنيتي و دوربين هاي مداربسته) و همچنين سيستم اعلام حریق در سال 1383 تأسيس و آغاز به كار نمود.
  • شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸
  • بازدید: 50

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 206

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 198

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن سیستم سطح دسترسی بر اساس مارکت
تاریخ: شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸