نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزارمدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس

این نرم افزار برای مدیران و کسانی که با پروژه سر و کار دارند سودمند و بسیار کاربردی است و توصیه می شود با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوند.سیستم و نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس، ازدو قسمت برنامه‌ریزی و کنترل پروژه تشکیل شده است که باعث شده این نرم افزار به یک ابزاری قدرتمند و کاربردی برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی  تبدیل گردد.

هدف اصلی فرادیس ایجاد بستری مطمئن و مناسب برای مدیریت پروژه با استفاده از مدیریت برنامه ها، کنترل منابع و .... بوده است. این نرم افزار تحت وب بوده و امکان استفاده از این نرم افزار هم  روی بستر نت و هم  بر روی یک سرور مرکزی و با دسترسی از طریق شبکه داخلی وجود دارد نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه  به نوعی طراحی شده که کاربران آن حتی با کمترین دانش مربوط به مدیریت پروژه قادر خواهند بود به سادگی پروژه ها ، وظایف ، منابع و ... را برنامه ریزی کنند و از روند انجام کار پروژه گزارش گیری و مستندات خود را مدیریت نمایند.

این نرم‌افزار با گرفتن ورودی می‌تواند اطلاعاتی را درمورد افراد و ذی‌نفعان مختلف فراهم سازد که با استفاده از این اطلاعات می‌توان میزان تلاش مورد نیاز برای به پایان رساندن پروژه را تعیین و تصدیق کرد. برخی از این ورودی‌ها عبارتند از:

لیست وظایف افراد و زمان بندی تخصیص یافته برای منابع

نمایی از اینکه چه مدت طول می‌کشد تا یک فعالیت کامل شود

اطلاعاتی در مورد حجم کار، برای طرح ریزی تعطیلات

مدارک و گواهی‌ها

اطلاعاتی تاریخی در مورد نحوه پیشرفت پروژه، مخصوصا رابطه انجام شده در واقعیت با آنچه طرح ریزی شده

استفاده بهینه از منابع محدود

پشتیبانی مالی


خصوصیات اصلی نرم افزار مدیریت پروژه چیست ؟

مهمترین ویژگی که نرم افزار مدیریت پروژه  فرادیس را از سایر سیستمهای نرم افزاری مدیریت و کنترل پروژه متمایز می کند، کاربری ساده آن برای تمامی عوامل دیگر در پروژه از جمله کارکنان و مدیران است.

انواع گزارشات مدیریتی، کنترلی و.... در سامانه طراحی گردیده و بدین وسیله امکان گزارشگیری لحظه به لحظه برای مدیران و کاربران در سطوح مختلف فراهم می گردد

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزار تعریف دقیق مدیریت سطوح دسترسی کاربران آن می باشد هر یک از کاربران سیستم اجازه دارند به قسمتهایی که برای آنها تعریف شده است دسترسی داشته باشند.

یکپارچگی، پشتیبانی از وظایف وابسته، نمایش درصد پیشرفت، ارایه گانت چارت، امکان OnLine بودن کلیه رویدادها، امکان ثبت Log ازکلیه فعالیتها و عملکرد کاربران و... از دیگر ویژگیهای سامانه مدیریت و کنترل پروژه فرادیس می باشد.


بخشهای مختلف نرم افزار کنترل پروژه

اطلاعات پروژه ها (Projects) :

پروژه هایی که ثبت شده اند، به ترتیب ذیل مدیریت و کنترل می شوند:

پروژه های فعال

پروژه های کامل

پروژه های آرشیوی

برخی از مشخصات پروژه ها شامل موارد ذیل می باشد:

نام پروژه، مدیر پروژه، شرکت یا سازمان، تاریخ شروع و پایان پروژه، وضعیت پروژه، محاسبه درصد پیشرفت بر اساس وزن، هزینه و زمان


فعالیتها و وظایف (Tasks):

در هر پروژه فعالیتهایی را تعریف می کنیم و آنرا به افراد مورد نظر اختصاص می دهیم. برخی از اطلاعاتی که در یک رکورد فعالیت ثبت و نگهداری شده و قابل مدیریت و کنترل می باشد بشرح ذیل است:

فعالیت ، پدید آورنده فعالیت، منشا فعالیت، بودجه، وضعیت وابستگی به فعالیتهای دیگر، اولویت، میزان پیشرفت، تاریخ شروع و پایان ، افراد مامور ، وزن


تقویم کاری (Calendar) :

تقویم کلیه فعالیتها و وظایف افراد سازمان، مدیران و مسئولین هر بخش در اینجا می تواند به صورت روزانه ثبت و نگهداری گردد. اطلاعات مذکور به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه نمایش داده می شود.

در اطلاعات روزانه می توان رویدادها و وظایف مربوط به همان روز را ثبت و نگهداری نمود.
- رویدادهای جدیدی که ثبت می گردد شامل اطلاعات ذیل می باشد:

پروژه مرتبط ، تاریخ شروع و خاتمه رویداد و توصیف و...

این بخش در واقع جایگزین تقویم رومیزی مدیران خواهد شد.


مستندات و فایلها (Files) :

مدیریت و کنترل فایلها و مستندات مورد نیاز پروژه ها جهت استفاده کلیه کاربران سامانه دراین قسمت امکان پذیر است. در صورتیکه لازم باشد تعدادی از کاربران فایلی را مورد مطالعه و یا بررسی قرار دهند می توان آنرا در اینجا اضافه نمود.


مدیریت ارتباطات و تماس ها (Contacts) :

مشخصات افراد مرتبط با سازمان و یا موسسات در اینجا ثبت می گردد. بدینوسیله می توان با اشخاص مورد نظر از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی (E-mail) ارتباط برقرار نمود.


جدول زمانی (Timesheet) :

ثبت ساعتهای انجام کار افراد تیم پروژه در این بخش انجام می گردد. بدین ترتیب فعالیت های انجام گرفته توسط اعضای تیم، نوع فعالیت انجام گرفته توسط اعضای تیم و زمان شروع و خاتمه فعالیت ثبت می گردد.

بدین ترتیب مدیران پروژه توانایی تهیه گزارشهای متنوع از ساعات کار پروژه و کنترل تیم آنرا خواهند داشت.
اطلاعات این بخش شامل موارد زیر است :

نام کاربر، زمان ثبت، تاریخ، زمان شروع، زمان خاتمه، مکان اجرا، کد فعالیت، عنوان فعالیت و خاتمه فعالیت می باشد.


یادداشتها (Thickets) :

یادداشتهایی از کاربران برای یکدیگر و یا برای اطلاع دیگر کاربران در این قسمت ثبت و نگهداری می شود.

در هر یادداشت جدید عناوین ذیل تکمیل می گردد: نام، موضوع یادداشت، درجه اهمیت و توضیحات مورد نیاز.


نگهداری و پشتیبانی :

پس از انجام خدمات مرحله توسعه، بومی سازی، نگهداری و پشتیبانی نرم افزار کنترل پروژه آغاز خواهد شد. در این مرحله که شش ماه بطول خواهد انجامید، آپدیت های  جدید نرم افزارفرادیس که توسط شرکت به روز می گردند، در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.





نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 130

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 116

راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد
  • یکشنبه پانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 165

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸