نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزارمدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس

این نرم افزار برای مدیران و کسانی که با پروژه سر و کار دارند سودمند و بسیار کاربردی است و توصیه می شود با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوند.سیستم و نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس، ازدو قسمت برنامه‌ریزی و کنترل پروژه تشکیل شده است که باعث شده این نرم افزار به یک ابزاری قدرتمند و کاربردی برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی  تبدیل گردد.

هدف اصلی فرادیس ایجاد بستری مطمئن و مناسب برای مدیریت پروژه با استفاده از مدیریت برنامه ها، کنترل منابع و .... بوده است. این نرم افزار تحت وب بوده و امکان استفاده از این نرم افزار هم  روی بستر نت و هم  بر روی یک سرور مرکزی و با دسترسی از طریق شبکه داخلی وجود دارد نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه  به نوعی طراحی شده که کاربران آن حتی با کمترین دانش مربوط به مدیریت پروژه قادر خواهند بود به سادگی پروژه ها ، وظایف ، منابع و ... را برنامه ریزی کنند و از روند انجام کار پروژه گزارش گیری و مستندات خود را مدیریت نمایند.

این نرم‌افزار با گرفتن ورودی می‌تواند اطلاعاتی را درمورد افراد و ذی‌نفعان مختلف فراهم سازد که با استفاده از این اطلاعات می‌توان میزان تلاش مورد نیاز برای به پایان رساندن پروژه را تعیین و تصدیق کرد. برخی از این ورودی‌ها عبارتند از:

لیست وظایف افراد و زمان بندی تخصیص یافته برای منابع

نمایی از اینکه چه مدت طول می‌کشد تا یک فعالیت کامل شود

اطلاعاتی در مورد حجم کار، برای طرح ریزی تعطیلات

مدارک و گواهی‌ها

اطلاعاتی تاریخی در مورد نحوه پیشرفت پروژه، مخصوصا رابطه انجام شده در واقعیت با آنچه طرح ریزی شده

استفاده بهینه از منابع محدود

پشتیبانی مالی


خصوصیات اصلی نرم افزار مدیریت پروژه چیست ؟

مهمترین ویژگی که نرم افزار مدیریت پروژه  فرادیس را از سایر سیستمهای نرم افزاری مدیریت و کنترل پروژه متمایز می کند، کاربری ساده آن برای تمامی عوامل دیگر در پروژه از جمله کارکنان و مدیران است.

انواع گزارشات مدیریتی، کنترلی و.... در سامانه طراحی گردیده و بدین وسیله امکان گزارشگیری لحظه به لحظه برای مدیران و کاربران در سطوح مختلف فراهم می گردد

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزار تعریف دقیق مدیریت سطوح دسترسی کاربران آن می باشد هر یک از کاربران سیستم اجازه دارند به قسمتهایی که برای آنها تعریف شده است دسترسی داشته باشند.

یکپارچگی، پشتیبانی از وظایف وابسته، نمایش درصد پیشرفت، ارایه گانت چارت، امکان OnLine بودن کلیه رویدادها، امکان ثبت Log ازکلیه فعالیتها و عملکرد کاربران و... از دیگر ویژگیهای سامانه مدیریت و کنترل پروژه فرادیس می باشد.


بخشهای مختلف نرم افزار کنترل پروژه

اطلاعات پروژه ها (Projects) :

پروژه هایی که ثبت شده اند، به ترتیب ذیل مدیریت و کنترل می شوند:

پروژه های فعال

پروژه های کامل

پروژه های آرشیوی

برخی از مشخصات پروژه ها شامل موارد ذیل می باشد:

نام پروژه، مدیر پروژه، شرکت یا سازمان، تاریخ شروع و پایان پروژه، وضعیت پروژه، محاسبه درصد پیشرفت بر اساس وزن، هزینه و زمان


فعالیتها و وظایف (Tasks):

در هر پروژه فعالیتهایی را تعریف می کنیم و آنرا به افراد مورد نظر اختصاص می دهیم. برخی از اطلاعاتی که در یک رکورد فعالیت ثبت و نگهداری شده و قابل مدیریت و کنترل می باشد بشرح ذیل است:

فعالیت ، پدید آورنده فعالیت، منشا فعالیت، بودجه، وضعیت وابستگی به فعالیتهای دیگر، اولویت، میزان پیشرفت، تاریخ شروع و پایان ، افراد مامور ، وزن


تقویم کاری (Calendar) :

تقویم کلیه فعالیتها و وظایف افراد سازمان، مدیران و مسئولین هر بخش در اینجا می تواند به صورت روزانه ثبت و نگهداری گردد. اطلاعات مذکور به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه نمایش داده می شود.

در اطلاعات روزانه می توان رویدادها و وظایف مربوط به همان روز را ثبت و نگهداری نمود.
- رویدادهای جدیدی که ثبت می گردد شامل اطلاعات ذیل می باشد:

پروژه مرتبط ، تاریخ شروع و خاتمه رویداد و توصیف و...

این بخش در واقع جایگزین تقویم رومیزی مدیران خواهد شد.


مستندات و فایلها (Files) :

مدیریت و کنترل فایلها و مستندات مورد نیاز پروژه ها جهت استفاده کلیه کاربران سامانه دراین قسمت امکان پذیر است. در صورتیکه لازم باشد تعدادی از کاربران فایلی را مورد مطالعه و یا بررسی قرار دهند می توان آنرا در اینجا اضافه نمود.


مدیریت ارتباطات و تماس ها (Contacts) :

مشخصات افراد مرتبط با سازمان و یا موسسات در اینجا ثبت می گردد. بدینوسیله می توان با اشخاص مورد نظر از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی (E-mail) ارتباط برقرار نمود.


جدول زمانی (Timesheet) :

ثبت ساعتهای انجام کار افراد تیم پروژه در این بخش انجام می گردد. بدین ترتیب فعالیت های انجام گرفته توسط اعضای تیم، نوع فعالیت انجام گرفته توسط اعضای تیم و زمان شروع و خاتمه فعالیت ثبت می گردد.

بدین ترتیب مدیران پروژه توانایی تهیه گزارشهای متنوع از ساعات کار پروژه و کنترل تیم آنرا خواهند داشت.
اطلاعات این بخش شامل موارد زیر است :

نام کاربر، زمان ثبت، تاریخ، زمان شروع، زمان خاتمه، مکان اجرا، کد فعالیت، عنوان فعالیت و خاتمه فعالیت می باشد.


یادداشتها (Thickets) :

یادداشتهایی از کاربران برای یکدیگر و یا برای اطلاع دیگر کاربران در این قسمت ثبت و نگهداری می شود.

در هر یادداشت جدید عناوین ذیل تکمیل می گردد: نام، موضوع یادداشت، درجه اهمیت و توضیحات مورد نیاز.


نگهداری و پشتیبانی :

پس از انجام خدمات مرحله توسعه، بومی سازی، نگهداری و پشتیبانی نرم افزار کنترل پروژه آغاز خواهد شد. در این مرحله که شش ماه بطول خواهد انجامید، آپدیت های  جدید نرم افزارفرادیس که توسط شرکت به روز می گردند، در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.





پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 38

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دو جداره باران
شرکت پنجره دو جداره باران برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود که به علت کیفیت عالی این مجموعه روز به روز در حال افزایش هستند و بالابردن راندمان کیفیت خدمات و برآورده کردن نیازهای به موقع مشتریان اقدام به خرید نرم افزار CRM فرادیس نمود تا با ایجاد هماهنگی دقیق میان پرسنل خود این هدف محقق گردد.
  • پنج شنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 91

راه اندازی نرم افزار CRM در صنایع الکترونیک سٌها
صنایع الکترونیک سٌها متشکل از کادری مجرب برای بهبود عملکرد تولید،فروش و ارتباط با مشتریان قدیمی و جدید خود اقدام به استفاده از نرم افزار CRM فرادیس نموده است.
  • سه شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 94

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول فانل فروش در نرم افزار CRM فرادیس، که نشان دهنده پتانسیل مشتریان هر شرکت به مدیران ارشد میباشد تا با یک نگاه سطحی متوجه باشند چند درصد اشخاص ثبت شده در نرم افزار، سرنخ-مشتری وفادار-مشتری عادی و... هستند و برای ارتباط و اقدامات لازمه برنامه ریزی کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان تعریف سریال کالاهای هر سازمان در نرم افزار CRM فرادیس، برای ایجاد راحت تر فاکتور فروش کالاها بر اساس شماره سریال هر کالا
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن تنظیمات رنگبندی نرم افزار به پروفایل هر یک از کاربران برای انتخاب تم مطابق با سلیقه آنها
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان انتخاب و تغییر پس زمینه قسمت لاگین نرم افزار متناسب با سلیقه هر سازمان
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷