نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزارمدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس

این نرم افزار برای مدیران و کسانی که با پروژه سر و کار دارند سودمند و بسیار کاربردی است و توصیه می شود با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوند.سیستم و نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس، ازدو قسمت برنامه‌ریزی و کنترل پروژه تشکیل شده است که باعث شده این نرم افزار به یک ابزاری قدرتمند و کاربردی برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی  تبدیل گردد.

هدف اصلی فرادیس ایجاد بستری مطمئن و مناسب برای مدیریت پروژه با استفاده از مدیریت برنامه ها، کنترل منابع و .... بوده است. این نرم افزار تحت وب بوده و امکان استفاده از این نرم افزار هم  روی بستر نت و هم  بر روی یک سرور مرکزی و با دسترسی از طریق شبکه داخلی وجود دارد نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه  به نوعی طراحی شده که کاربران آن حتی با کمترین دانش مربوط به مدیریت پروژه قادر خواهند بود به سادگی پروژه ها ، وظایف ، منابع و ... را برنامه ریزی کنند و از روند انجام کار پروژه گزارش گیری و مستندات خود را مدیریت نمایند.

این نرم‌افزار با گرفتن ورودی می‌تواند اطلاعاتی را درمورد افراد و ذی‌نفعان مختلف فراهم سازد که با استفاده از این اطلاعات می‌توان میزان تلاش مورد نیاز برای به پایان رساندن پروژه را تعیین و تصدیق کرد. برخی از این ورودی‌ها عبارتند از:

لیست وظایف افراد و زمان بندی تخصیص یافته برای منابع

نمایی از اینکه چه مدت طول می‌کشد تا یک فعالیت کامل شود

اطلاعاتی در مورد حجم کار، برای طرح ریزی تعطیلات

مدارک و گواهی‌ها

اطلاعاتی تاریخی در مورد نحوه پیشرفت پروژه، مخصوصا رابطه انجام شده در واقعیت با آنچه طرح ریزی شده

استفاده بهینه از منابع محدود

پشتیبانی مالی


خصوصیات اصلی نرم افزار مدیریت پروژه چیست ؟

مهمترین ویژگی که نرم افزار مدیریت پروژه  فرادیس را از سایر سیستمهای نرم افزاری مدیریت و کنترل پروژه متمایز می کند، کاربری ساده آن برای تمامی عوامل دیگر در پروژه از جمله کارکنان و مدیران است.

انواع گزارشات مدیریتی، کنترلی و.... در سامانه طراحی گردیده و بدین وسیله امکان گزارشگیری لحظه به لحظه برای مدیران و کاربران در سطوح مختلف فراهم می گردد

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزار تعریف دقیق مدیریت سطوح دسترسی کاربران آن می باشد هر یک از کاربران سیستم اجازه دارند به قسمتهایی که برای آنها تعریف شده است دسترسی داشته باشند.

یکپارچگی، پشتیبانی از وظایف وابسته، نمایش درصد پیشرفت، ارایه گانت چارت، امکان OnLine بودن کلیه رویدادها، امکان ثبت Log ازکلیه فعالیتها و عملکرد کاربران و... از دیگر ویژگیهای سامانه مدیریت و کنترل پروژه فرادیس می باشد.


بخشهای مختلف نرم افزار کنترل پروژه

اطلاعات پروژه ها (Projects) :

پروژه هایی که ثبت شده اند، به ترتیب ذیل مدیریت و کنترل می شوند:

پروژه های فعال

پروژه های کامل

پروژه های آرشیوی

برخی از مشخصات پروژه ها شامل موارد ذیل می باشد:

نام پروژه، مدیر پروژه، شرکت یا سازمان، تاریخ شروع و پایان پروژه، وضعیت پروژه، محاسبه درصد پیشرفت بر اساس وزن، هزینه و زمان


فعالیتها و وظایف (Tasks):

در هر پروژه فعالیتهایی را تعریف می کنیم و آنرا به افراد مورد نظر اختصاص می دهیم. برخی از اطلاعاتی که در یک رکورد فعالیت ثبت و نگهداری شده و قابل مدیریت و کنترل می باشد بشرح ذیل است:

فعالیت ، پدید آورنده فعالیت، منشا فعالیت، بودجه، وضعیت وابستگی به فعالیتهای دیگر، اولویت، میزان پیشرفت، تاریخ شروع و پایان ، افراد مامور ، وزن


تقویم کاری (Calendar) :

تقویم کلیه فعالیتها و وظایف افراد سازمان، مدیران و مسئولین هر بخش در اینجا می تواند به صورت روزانه ثبت و نگهداری گردد. اطلاعات مذکور به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه نمایش داده می شود.

در اطلاعات روزانه می توان رویدادها و وظایف مربوط به همان روز را ثبت و نگهداری نمود.
- رویدادهای جدیدی که ثبت می گردد شامل اطلاعات ذیل می باشد:

پروژه مرتبط ، تاریخ شروع و خاتمه رویداد و توصیف و...

این بخش در واقع جایگزین تقویم رومیزی مدیران خواهد شد.


مستندات و فایلها (Files) :

مدیریت و کنترل فایلها و مستندات مورد نیاز پروژه ها جهت استفاده کلیه کاربران سامانه دراین قسمت امکان پذیر است. در صورتیکه لازم باشد تعدادی از کاربران فایلی را مورد مطالعه و یا بررسی قرار دهند می توان آنرا در اینجا اضافه نمود.


مدیریت ارتباطات و تماس ها (Contacts) :

مشخصات افراد مرتبط با سازمان و یا موسسات در اینجا ثبت می گردد. بدینوسیله می توان با اشخاص مورد نظر از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی (E-mail) ارتباط برقرار نمود.


جدول زمانی (Timesheet) :

ثبت ساعتهای انجام کار افراد تیم پروژه در این بخش انجام می گردد. بدین ترتیب فعالیت های انجام گرفته توسط اعضای تیم، نوع فعالیت انجام گرفته توسط اعضای تیم و زمان شروع و خاتمه فعالیت ثبت می گردد.

بدین ترتیب مدیران پروژه توانایی تهیه گزارشهای متنوع از ساعات کار پروژه و کنترل تیم آنرا خواهند داشت.
اطلاعات این بخش شامل موارد زیر است :

نام کاربر، زمان ثبت، تاریخ، زمان شروع، زمان خاتمه، مکان اجرا، کد فعالیت، عنوان فعالیت و خاتمه فعالیت می باشد.


یادداشتها (Thickets) :

یادداشتهایی از کاربران برای یکدیگر و یا برای اطلاع دیگر کاربران در این قسمت ثبت و نگهداری می شود.

در هر یادداشت جدید عناوین ذیل تکمیل می گردد: نام، موضوع یادداشت، درجه اهمیت و توضیحات مورد نیاز.


نگهداری و پشتیبانی :

پس از انجام خدمات مرحله توسعه، بومی سازی، نگهداری و پشتیبانی نرم افزار کنترل پروژه آغاز خواهد شد. در این مرحله که شش ماه بطول خواهد انجامید، آپدیت های  جدید نرم افزارفرادیس که توسط شرکت به روز می گردند، در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.





اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت اختر پلاست سپاهان
به دلیل رشد روز افزون مصرف انرژی در کشور و لزوم صرفه جویی در این امر مهم، مدیران شرکت اختر پلاست سپاهان این شرکت را در سال ۱۳۸۴ جهت تولید پروفیل های یو پی وی سی در شهر اصفهان که قطب صنعتی کشور محسوب می شود تاسیس کردند تا سهمی در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 5

نصب نرم افزار ارتباط با مشتریان فرادیس در مجموعه فولاد بام
شرکت فولاد بام اسپادانا واقع در شهرک صنعتی منتظریه نجف آباد فعالیت خود را از سال 1380 با احداث و راه اندازی خطوط فرمینگ ورق‌های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی (کرکره) آغاز نمود. در حال حاضر ضمن افزایش تعداد خطوط تولید و اضافه نمودن فضاهای جدید و دستگاه‌های مکانیزه، تولید کننده 12 نوع کرکره پوشش سقف می‌باشد.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 4

نصب و راه اندازی سیتم مدیریت ارتباط با مشتریان فرادیس در کارخانجات شیشه اردکان
کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود ، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو ، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم نموده و اکنون با دارا بودن بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه و ارائه سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت ، کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 4

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

ورژن 8.215

بهبود سیستم دریافت ایمیل

بهبود سیستم گردش کار

راه اندازی سیستم ارسال پیامک برای ریست کردن پسوورد اشخاصیکه پسوورد خود را فراموش کرده اند



تاریخ: 1398/12/03

ورژن 8.214

ارتقا وظایف : اضافه شدن حداکثر مدت روز مجاز پیگیری وظایف برای شخص 

فیکس باگ:ویرایش فاکتور در صورتی که امکان ثبت فاکتور بیش از موجودی در تنظیمات سیستم لحاظ گردد

فیکس باگ:صدور رسید انبار از طریق فاکتورهای برگشت از فروش 


تاریخ: 1398/11/30

ورژن 8.213

امکان جدید :  ثبت شخص در حساب های تفضیلی به صورت اتوماتیک در زمان ثبت شخص

ارتقا لیست مکالمات : برروز رسانی لیست مکالمات با استفاده از آیکون بروزرسانی



تاریخ: 1398/11/30

ورژن 8.212

 افزودن ایمپورت اسناد حسابداری از فایل اکسل

ارتفا ویرایش فاکتور:در زمان ویرایش فاکتور لینک به پروفایل شخص اضافه شد.



تاریخ: 1398/11/28

ورژن 8.211

ارتقا صورتحساب اشخاص براساس ریز فاکتور: مشاهده گروه کالا و قیمت واحد.

ارتقا خروجی اکسل لیست فروش:مشاهده گروه کالا

ارتقا سیستم نوبت دهی 


تاریخ: 1398/11/28

ورژن 8.210

فیکس باگ: ارسال پیامک مسئول فعالیت.

فیکس باگ:حذف زمینه فعالبت ها .

فیکس باگ:نمایش لینک رسید های انبار


تاریخ: 1398/11/26

ورژن 8.209

اضافه شدن میانبر به بخش های مختلف نرم افزار.

ارتقا نرم افزار: امکان مشاهده عنوان هر بخش در title مرورگر.

ارتقا تیکت : امکان مشاهده پیوست تیکت ها


تاریخ: 1398/11/23

ورژن 8.208 اضافه شدن مجوز دسترسی برای هر داخلی در لیست مکالمات. که چه کسی بتواند مکالمات آن داخلی را مشاهده و شنود نماید.

تاریخ: 1398/11/19

ورژن 8.206

ارتقا بخش صدور فاکتور و پیش فاکتور: تنظیمات فاکتور > تنظیم گزینه  ثبت وظیفه برای صادر کننده فاکتور در تاریخ ثبت تسویه فاکتور در صورتی که تاریخ تسویه  وارد شده باشد .

ارتقا بخش فیلدهای اختصاصی و فرم ساز:در زمان تعریف فیلد های اختصاصی و فیلد های فرم ساز سیستم به طور اتوماتیک نام انگلیسی فیلد را براساس نام فارسی تنظیم می نماید.

ارتقا مدیریت کاربران : در زمان ثبت کاربر می توانید انبار هایی که کاربر باید به آن دسترسی داشته باشند را مشخص نمایید .( ماژول انبار داری )

فیکس باگ : لیست کاربران ، ویرایش پتانسیل ، ثبت انبار جدید




تاریخ: 1398/11/16

ورژن 8.205
افزودن افتتاحیه بدهکاران و بستانکاران و افتتاحیه حساب های صندوق و بانک برای ماژول خزانه داری
فیکس باگ : لینک حواله ها و رسید ها در اسناد انبار


تاریخ: 1398/11/16