نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزارمدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس

این نرم افزار برای مدیران و کسانی که با پروژه سر و کار دارند سودمند و بسیار کاربردی است و توصیه می شود با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوند.سیستم و نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه تحت وب فرادیس، ازدو قسمت برنامه‌ریزی و کنترل پروژه تشکیل شده است که باعث شده این نرم افزار به یک ابزاری قدرتمند و کاربردی برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی  تبدیل گردد.

هدف اصلی فرادیس ایجاد بستری مطمئن و مناسب برای مدیریت پروژه با استفاده از مدیریت برنامه ها، کنترل منابع و .... بوده است. این نرم افزار تحت وب بوده و امکان استفاده از این نرم افزار هم  روی بستر نت و هم  بر روی یک سرور مرکزی و با دسترسی از طریق شبکه داخلی وجود دارد نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه  به نوعی طراحی شده که کاربران آن حتی با کمترین دانش مربوط به مدیریت پروژه قادر خواهند بود به سادگی پروژه ها ، وظایف ، منابع و ... را برنامه ریزی کنند و از روند انجام کار پروژه گزارش گیری و مستندات خود را مدیریت نمایند.

این نرم‌افزار با گرفتن ورودی می‌تواند اطلاعاتی را درمورد افراد و ذی‌نفعان مختلف فراهم سازد که با استفاده از این اطلاعات می‌توان میزان تلاش مورد نیاز برای به پایان رساندن پروژه را تعیین و تصدیق کرد. برخی از این ورودی‌ها عبارتند از:

لیست وظایف افراد و زمان بندی تخصیص یافته برای منابع

نمایی از اینکه چه مدت طول می‌کشد تا یک فعالیت کامل شود

اطلاعاتی در مورد حجم کار، برای طرح ریزی تعطیلات

مدارک و گواهی‌ها

اطلاعاتی تاریخی در مورد نحوه پیشرفت پروژه، مخصوصا رابطه انجام شده در واقعیت با آنچه طرح ریزی شده

استفاده بهینه از منابع محدود

پشتیبانی مالی


خصوصیات اصلی نرم افزار مدیریت پروژه چیست ؟

مهمترین ویژگی که نرم افزار مدیریت پروژه  فرادیس را از سایر سیستمهای نرم افزاری مدیریت و کنترل پروژه متمایز می کند، کاربری ساده آن برای تمامی عوامل دیگر در پروژه از جمله کارکنان و مدیران است.

انواع گزارشات مدیریتی، کنترلی و.... در سامانه طراحی گردیده و بدین وسیله امکان گزارشگیری لحظه به لحظه برای مدیران و کاربران در سطوح مختلف فراهم می گردد

یکی از مهمترین ویژگیهای نرم افزار تعریف دقیق مدیریت سطوح دسترسی کاربران آن می باشد هر یک از کاربران سیستم اجازه دارند به قسمتهایی که برای آنها تعریف شده است دسترسی داشته باشند.

یکپارچگی، پشتیبانی از وظایف وابسته، نمایش درصد پیشرفت، ارایه گانت چارت، امکان OnLine بودن کلیه رویدادها، امکان ثبت Log ازکلیه فعالیتها و عملکرد کاربران و... از دیگر ویژگیهای سامانه مدیریت و کنترل پروژه فرادیس می باشد.


بخشهای مختلف نرم افزار کنترل پروژه

اطلاعات پروژه ها (Projects) :

پروژه هایی که ثبت شده اند، به ترتیب ذیل مدیریت و کنترل می شوند:

پروژه های فعال

پروژه های کامل

پروژه های آرشیوی

برخی از مشخصات پروژه ها شامل موارد ذیل می باشد:

نام پروژه، مدیر پروژه، شرکت یا سازمان، تاریخ شروع و پایان پروژه، وضعیت پروژه، محاسبه درصد پیشرفت بر اساس وزن، هزینه و زمان


فعالیتها و وظایف (Tasks):

در هر پروژه فعالیتهایی را تعریف می کنیم و آنرا به افراد مورد نظر اختصاص می دهیم. برخی از اطلاعاتی که در یک رکورد فعالیت ثبت و نگهداری شده و قابل مدیریت و کنترل می باشد بشرح ذیل است:

فعالیت ، پدید آورنده فعالیت، منشا فعالیت، بودجه، وضعیت وابستگی به فعالیتهای دیگر، اولویت، میزان پیشرفت، تاریخ شروع و پایان ، افراد مامور ، وزن


تقویم کاری (Calendar) :

تقویم کلیه فعالیتها و وظایف افراد سازمان، مدیران و مسئولین هر بخش در اینجا می تواند به صورت روزانه ثبت و نگهداری گردد. اطلاعات مذکور به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه نمایش داده می شود.

در اطلاعات روزانه می توان رویدادها و وظایف مربوط به همان روز را ثبت و نگهداری نمود.
- رویدادهای جدیدی که ثبت می گردد شامل اطلاعات ذیل می باشد:

پروژه مرتبط ، تاریخ شروع و خاتمه رویداد و توصیف و...

این بخش در واقع جایگزین تقویم رومیزی مدیران خواهد شد.


مستندات و فایلها (Files) :

مدیریت و کنترل فایلها و مستندات مورد نیاز پروژه ها جهت استفاده کلیه کاربران سامانه دراین قسمت امکان پذیر است. در صورتیکه لازم باشد تعدادی از کاربران فایلی را مورد مطالعه و یا بررسی قرار دهند می توان آنرا در اینجا اضافه نمود.


مدیریت ارتباطات و تماس ها (Contacts) :

مشخصات افراد مرتبط با سازمان و یا موسسات در اینجا ثبت می گردد. بدینوسیله می توان با اشخاص مورد نظر از طریق تلفن و یا پست الکترونیکی (E-mail) ارتباط برقرار نمود.


جدول زمانی (Timesheet) :

ثبت ساعتهای انجام کار افراد تیم پروژه در این بخش انجام می گردد. بدین ترتیب فعالیت های انجام گرفته توسط اعضای تیم، نوع فعالیت انجام گرفته توسط اعضای تیم و زمان شروع و خاتمه فعالیت ثبت می گردد.

بدین ترتیب مدیران پروژه توانایی تهیه گزارشهای متنوع از ساعات کار پروژه و کنترل تیم آنرا خواهند داشت.
اطلاعات این بخش شامل موارد زیر است :

نام کاربر، زمان ثبت، تاریخ، زمان شروع، زمان خاتمه، مکان اجرا، کد فعالیت، عنوان فعالیت و خاتمه فعالیت می باشد.


یادداشتها (Thickets) :

یادداشتهایی از کاربران برای یکدیگر و یا برای اطلاع دیگر کاربران در این قسمت ثبت و نگهداری می شود.

در هر یادداشت جدید عناوین ذیل تکمیل می گردد: نام، موضوع یادداشت، درجه اهمیت و توضیحات مورد نیاز.


نگهداری و پشتیبانی :

پس از انجام خدمات مرحله توسعه، بومی سازی، نگهداری و پشتیبانی نرم افزار کنترل پروژه آغاز خواهد شد. در این مرحله که شش ماه بطول خواهد انجامید، آپدیت های  جدید نرم افزارفرادیس که توسط شرکت به روز می گردند، در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت.





پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت سلفون وحید
شرکت سلفون وحید برای تحقق شعار خود و با هدف نظم و یکپارچگی و پیگیری دقیق و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان خود، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نمود. شرکت فرادیس امیدوار است در جهت پیشبرد اهداف این تولید کننده موفق کشورمان گامی موثر برداشته باشد.
  • شنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۷
  • بازدید: 30

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت کارتن سازی سلامت
مدیریت شرکت کارتن سازی سلامت در همه حال بر لزوم ارتقاء مشخصه های کیفی محصولات تاکید داشته و از هیچ کوششی در جهت افزایش کیفیت فروگذار ننموده است. اولویت بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت به منظور تعالی , رویکرد سازمانی بوده و همواره تلاش گردیده است که با انتخاب روشهای کاربردی مناسب روند اقدامات اصلاحی نهادینه گردد. در همین راستا شرکت کارتن سازی سلامت برای حفظ رضایت مشتریان بر آن شد تا با خرید نرم افزار فرادیس CRM هماهنگی سیستماتیکی در بین پرسنل قسمت های مختلف کارخانه مانند واحد تولید، انبار، مالی، مدیریت و... ایجاد نماید.
  • شنبه بيست و هشتم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 73

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت صنعتی آمیتیس
شرکت صنعتی آمیتیس تولیدکننده ونصاب درب و پنجره با خرید نرم افزار فرادیس CRM سعی بر ایجاد هماهنگی و نظم در انجام وظایف پرسنل خود گرفته تا پرسنل با انجام وظایف به موقع خود و آگاه سازی مدیران از پیگیری های خود و اعمال برنامه ریزی دقیق از سوی مدیران برای چگونگی ارتباط و اجرای پروژهای نصب برای مشتریان، حداکثر تلاش خود را در جهت ارائه کیفیت خود بردارند.
  • سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 83

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول فانل فروش در نرم افزار CRM فرادیس، که نشان دهنده پتانسیل مشتریان هر شرکت به مدیران ارشد میباشد تا با یک نگاه سطحی متوجه باشند چند درصد اشخاص ثبت شده در نرم افزار، سرنخ-مشتری وفادار-مشتری عادی و... هستند و برای ارتباط و اقدامات لازمه برنامه ریزی کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان تعریف سریال کالاهای هر سازمان در نرم افزار CRM فرادیس، برای ایجاد راحت تر فاکتور فروش کالاها بر اساس شماره سریال هر کالا
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن تنظیمات رنگبندی نرم افزار به پروفایل هر یک از کاربران برای انتخاب تم مطابق با سلیقه آنها
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان انتخاب و تغییر پس زمینه قسمت لاگین نرم افزار متناسب با سلیقه هر سازمان
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷