• تلفن : 03136254616

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر و فارستر
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها(خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر

تاریخ و زمان برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی: 8 تیر ماه 1396، 22 تیر ماه 5،1396 مرداد ماه 1396، 19 مرداد ماه 1396، 9 شهریور ماه 1396 ،23 شهریور ماه 1396
زمان برگزاری دوره آموزشی:۹ تا ۱۲
آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • مدیران کسب و کار
  • مدیران عامل
  • مدیران فروش
  • پرسنل کلیدی شرکتها
  • افراد علاقه مند

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سر کار خانم مهندس نازنین دانشمند

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


آخرین اخبار شرکت فرادیس

مجموعه نانوگستر سپاهان بهبود سیستم های پیگیری و نظم بخشیدن به فروش و خدمات پس از فروش خود، اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس نمود

  • سه شنبه چهارم ارديبهشت ۱۳۹۷
  • بازدید: 11
  • نازنین دانشمند


رادشید ، تولید کننده انواع ردیاب خودرو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت و بیش از 30 نمایندگی و عاملیت فروش در سراسر کشور، جهت مدیریت سیستم خدمات پس از فروش مشتریان و نیز سیستم مدیریت عاملهای فروش خود اقدام به تهیه سیستم جامع فرادیس نمود.

  • یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶
  • بازدید: 489
  • نازنین دانشمند


شرکت آسایش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را با هدف بهبود سیستم پیگیریهای فروش و نیز نظم بخشیدن به سیستم نصب، تحویل و خدمات پس از فروش در مجموعه خود پیاده سازی کرد.

  • دوشنبه بيست و نهم آبان ۱۳۹۶
  • بازدید: 2791
  • نازنین دانشمند
آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس
نمایش تعداد وظایف یک پرونده در پروفایل مشتری

چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۶

اضافه شدن تخفیف پلکانی هنگام صدور فاکتور و پیش فاکتور

چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۶

اضافه شدن داشبورد مدیریتی به کارتابل

چهارشنبه بيست و هفتم دي ۱۳۹۶

اضافه شدن Pop-Up ویندوزی

چهارشنبه بيست و هفتم دي ۱۳۹۶

پاسخگویی آنلاین به کاربران نرم افزار از طریق سایت bfn.ir

شنبه بيست و سوم دي ۱۳۹۶

امکان صدور سند رسید انبار از روی فاکتور خرید و یا پیش فاکتور خرید

شنبه دوم دي ۱۳۹۶

اضافه شدن مدیریت چرخه های کاری(WorkFlow)

شنبه بيست و پنجم آذر ۱۳۹۶

اضافه شدن امکان کپی کردن یک فاکتور

یکشنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۶

اضافه شدن آیکون فاکتور برگشت از فروش در قسمت مشخصات فاکتور فروش

سه شنبه سي آبان ۱۳۹۶