نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

در حال حاضر مدیریت ارتباط با مشتری یکی از دوره های آموزشی مهم برای مدیریت کسب و کار است. مدیریت ارتباط با مشتری آنقدر اهمیت پیدا کرده است که نا آگاهی از آن باعث شکست بسیاری از کسب و کارها شده است.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management ) ترکیبی از استراتژی ها، ابزارها و فناوری هایی است که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری در طول چرخه عمر مشتری استفاده می کنند.

هدف CRM بهبود روابط خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری، کاهش هزینه های بازاریابی و رشد فروش است .

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها (خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر
آموزش crm,کارگاه crm
کارگاه crm
ورک شاپ crm,کارگاه crm

تاریخ برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : به دلیل همه گیری کرونا دوره های آموزشی به صورت آنلاین و یا به صورت نیمه خصوصی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود برای کسب اطلاعات زمان برکزاری و ثبت نام با تلفن 03195018095 تماس بگیرید

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : 5 اردیبهشت ، 23 اردیبهشت ، 2 خرداد، 30 خرداد، 20 تیر، 17 مرداد ، 14 شهریور، 18 مهر، 23 آبان ، 14 آذر ، 12 دی، 3 بهمن ، 8 اسفند

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1397 : 26 مهر1397، 24 آبان29،1397 آذر 1397، 27 دی 1397، 25 بهمن 1397

آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

کار خانم مهندس نازنین دانشمند
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM با تلفن 03195018095 تماس بگیرید

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید

نرم افزار CRM
اتوماسیون اداری
طراحی سایت

اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در صنعتی پامچال
گروه صنعتی پامچال در سال 1380 به همت آقای محمود هراتيان در منطقه صنعتی دولت آباد در زمينی به مساحت 4000 متر مربع احداث گرديد. گروه صنعتی پامچال سازمانی تعالی خواه واستراتژی محور است كه خلق ارزش و تامين رضايت مشتريان را از طريق ارائه محصولی با كيفيت برتر را جستجو می كند وبرای دستيابی به آن از يک سو با ايجاد شرايط مطلوب كاری فرصت لازم برای كسب مهارت ها وبروز شايستگی ها را برای كاركنانش فراهم می آورد و ارتقاء كيفيت كار آنان را از طريق برگزاری كلاس های آموزشی واز سويی ديگر روابطی پايدار با تامين كنندگان را تعقيب می كند.
  • یکشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 87

نصب و راه اندازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت جویا فناوران فولاد پویا
شرکت جویا فناوران فولاد پویا با بیش از یک دهه سابقه در زمینه عرضه فولاد های آلیاژی و کادر مجرب و متخصص در زمینه انتخاب فولاد ومشاوره عملیات حرارتی و با بررسی های علمی بازار فولاد همواره تلاش می نماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. این شرکت عاملیت فروش فولادهای آلیاژی اصفهان، مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت فولاد آلیاژی ایران را دارد.
  • یکشنبه دهم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 89

اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تولیدی تحقیقاتی مبارز
شركت توليدي تحقيقاتي مبارز از سال 1367 فعاليت خود را در زمينه توليد ماشين‌آلات خدمات شهري و كاميون‌هاي سنگين شهري، تحت ليسانس شركت دنيس ايگل انگلستان با بيش از يك صد سال تجربه در اين زمينه، آغاز نموده و در اين مدت موفق به توليد محصولات متنوع و سازگار با شرايط جغرافيايي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي ايران شده است.
  • سه شنبه پنجم اسفند ۱۳۹۹
  • بازدید: 91

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس