نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

در حال حاضر مدیریت ارتباط با مشتری یکی از دوره های آموزشی مهم برای مدیریت کسب و کار است. مدیریت ارتباط با مشتری آنقدر اهمیت پیدا کرده است که نا آگاهی از آن باعث شکست بسیاری از کسب و کارها شده است.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management ) ترکیبی از استراتژی ها، ابزارها و فناوری هایی است که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری در طول چرخه عمر مشتری استفاده می کنند.

هدف CRM بهبود روابط خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری، کاهش هزینه های بازاریابی و رشد فروش است .

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها (خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر
آموزش crm,کارگاه crm
کارگاه crm
ورک شاپ crm,کارگاه crm

تاریخ برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : به دلیل همه گیری کرونا دوره های آموزشی به صورت آنلاین و یا به صورت نیمه خصوصی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود برای کسب اطلاعات زمان برکزاری و ثبت نام با تلفن 03195018095 تماس بگیرید

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : 5 اردیبهشت ، 23 اردیبهشت ، 2 خرداد، 30 خرداد، 20 تیر، 17 مرداد ، 14 شهریور، 18 مهر، 23 آبان ، 14 آذر ، 12 دی، 3 بهمن ، 8 اسفند

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1397 : 26 مهر1397، 24 آبان29،1397 آذر 1397، 27 دی 1397، 25 بهمن 1397

آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

کار خانم مهندس نازنین دانشمند
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM با تلفن 03195018095 تماس بگیرید

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید

نرم افزار CRM
اتوماسیون اداری
طراحی سایت

اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس درشرکت ماهان سرور
مجموعه ماهان سرور از اردیبهشت ماه سال 1391 شروع به فعالیت نموده و از بدو تاسیس تاکنون نهایت تلاش این مجموعه ارائه خدمات میزبانی وب با بهترین کیفیت به مشتریان خود در سرتاسر جهان بوده است. چرا که رسالت ما ایجاد بستری امن و پایدار برای میزبانی وب سایتهای مشتریان مجموعه بوده تا بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت خود در فضای مجازی ادامه دهند.
  • سه شنبه بيست و سوم دي ۱۳۹۹
  • بازدید: 46

نصب نرم افزار ارتباط با مشتریان فرادیس در شرکت ایران کامپوزیت کاویان
فروشگاه اینترنتی ایران کامپوزیت وابسته به شبکه ایران کامپوزیت، به عنوان اولین مرکز فروش اینترنتی محصولات تخصصی صنعت کامپوزیت با قیمت های به روز و شفاف و با تکیه بر توانمندی و دانش فنی متخصصین دانشگاهی و بهره مندی از تجربیات طولانی حضور در عرصه صنعت کامپوزیت کشور، افتخار دارد با ارائه محصولات متنوع و تخصصی، گامی در جهت تأمین نیازهای صنعتگران و مهندسان و متخصصان ایران اسلامی برداشته و زنجیره دانش - فناوری - صنعت - تجارت را تکمیل نماید.
  • شنبه بيست دي ۱۳۹۹
  • بازدید: 47

اجرا و پیاده سازی سیستم نرم افزار CRM فرادیس درشرکت سپاهان اندیشه سازان آرون
شرکت سپاهان اندیشه سازان آرون در سال 1397 با هدف تولید محصولات و افزودنی‌های خوراک دام و طیور و آبزیان آغاز به فعالیت نمود. این گروه متشکل از یک تیم قدرتمند علمی و متخصص است که پس از مطالعه و کسب تجربیات ارزشمند در این زمینه موفق به تولید محصولات دانش محور گردید
  • سه شنبه شانزدهم دي ۱۳۹۹
  • بازدید: 40

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

تکمیل ماژول چت آنلاین در ورژن 9.191
تاریخ: 1399/12/05