نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر و فارستر
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها(خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر

تاریخ و زمان برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی: 26 مهرماه 1397، 24 آبانماه 29،1397 آذرماه 1397، 27 دیما 1397، 25 بهمن ماه 1397 
زمان برگزاری دوره آموزشی:8:30 تا 17:30
آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • مدیران کسب و کار
  • مدیران عامل
  • مدیران فروش
  • پرسنل کلیدی شرکتها
  • افراد علاقه مند

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سر کار خانم مهندس نازنین دانشمند

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پشتیبان امین نقش جهان
شرکت پشتیبان امین نقش جهان در طول سال تمام تلاش خود را در جهت شناسایی مشکلات مدیریتی شرکت های نوپا و در حال رشد می نماید و به همین منظور اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا به عنوان یک مشاور دلسوز همیشه در کنارآنها بوده و از ارائه هر کمکی دریغ ننماید و ارتباطات خود را با این شرکت ها حفظ کند.
  • شنبه دهم شهريور ۱۳۹۷
  • بازدید: 42

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب
شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود
  • سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 90

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک
شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک در سال 1392 با تکیه بر نیروهای متخصص تاسیس گردید و دارای مجوز دانش بنیان در زمینه انرژی های نو می باشد. با توجه به رشد و توسعه محصولات و همچنین نیاز کشور، شرکت موفق به تولید حلال های خاص در صنعت چاپ با برند kimax و همچنین تولید سوپرجاذب کشاورزی با نام تراوا (Tarava) گردید و برای ایجاد ارتباط برنامه ریزی شده و منظم با مشتریان خود در سراسر کشور و افزایش راندمان فروش خود اقدام به تهیه نرم افزار CRM نموده است.
  • سه شنبه نهم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 89

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان دسترسی به اطلاعات nروز گذشته تماس های برقرار شده در سازمان بین کارمندان و مشتریان از داخل نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول خزانه داری که امکان ثبت دریافت ها و پرداخت های مالی را به کاربران میدهد.
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

امکان گزارش گیری از علل کنسل شدن سفارشات یک سازمان، جهت کاهش دادن این علل و افزایش راندمان تولید
تاریخ: چهارشنبه بيست و چهارم مرداد ۱۳۹۷

امکان یادآوری انجام فعالیت ها به پرسنل مربوطه از طریق پیامک در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷

امکان تعریف روند فعالیت های سازمانی در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۷