در حال حاضر مدیریت ارتباط با مشتری یکی از دوره های آموزشی مهم برای مدیریت کسب و کار است. مدیریت ارتباط با مشتری آنقدر اهمیت پیدا کرده است که نا آگاهی از آن باعث شکست بسیاری از کسب و کارها شده است.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management ) ترکیبی از استراتژی ها، ابزارها و فناوری هایی است که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری در طول چرخه عمر مشتری استفاده می کنند.
هدف CRM بهبود روابط خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری، کاهش هزینه های بازاریابی و رشد فروش است .
تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : به دلیل همه گیری کرونا دوره های آموزشی به صورت آنلاین و یا به صورت نیمه خصوصی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود برای کسب اطلاعات زمان برکزاری و ثبت نام با تلفن 03195018095 تماس بگیرید
تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : 5 اردیبهشت ، 23 اردیبهشت ، 2 خرداد، 30 خرداد، 20 تیر، 17 مرداد ، 14 شهریور، 18 مهر، 23 آبان ، 14 آذر ، 12 دی، 3 بهمن ، 8 اسفند
تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1397 : 26 مهر1397، 24 آبان29،1397 آذر 1397، 27 دی 1397، 25 بهمن 1397
آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵
نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد. نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است
بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است. نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود
واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید