نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سرفصل کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر

  1. مشتری مداری چیست؟
  2. اصول طلایی مشتری مداری
  3. رابطه فرهنگ سازمانی، فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
  4. اهمیت و آینده CRM از دیدگاه گارتنر 
  5. دلایل سرمایه گذاری شرکتها
  6. اهداف پیاده سازی CRM
  7. کارکردهای CRM در افزایش سودآوری
  8. کارکردهای CRM در کاهش هزینه ها
  9. باورهای غلط درباره CRM
  1. مفاهیم مقدماتی CRM
  2. CRM چگونه متولد شد؟
  3. مفاهیم مشتری و ارتباطات در CRM
  4. مفاهیم بازاریابی مستقیم و بازاریابی درونی
  5. مفاهیم بازاریابی رابطه ای و بازاریابی داده
  6. مفاهیم ارزش مشتری، تجربه مشتری
  7. مفاهیم رضایت و وفاداری در CRM
  8. مدیریت چرخه عمر مشتری CLV
  9. چرخه اجرایی CRM
  10. استانداردهای CRM
  1. ابعاد سیستمهای CRM
  2. ساختار سیستم های CRM
  3. CRM تعاملی
  4. CRM عملیاتی
  5. CRM تحلیلی
  6. روابط دپارتمانها و CRM
  7. موانع اجرایی و دلایل شکست CRM در شرکتها(خارجی و ایرانی)
  8. پیش نیازهای پیاده سازی CRM چیست؟
  9. مراحل پیاده سازی CRM بر اساس مدل گارتنر

تاریخ و زمان برگزاری کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

تاریخ برگزاری دوره آموزشی سال 1398 : 5 اردیبهشت ، 23 اردیبهشت ، 30 خرداد، 17 مرداد ، 14 اردیبهشت، 18 مهر1397، 23 آبان 14،1397 آذر 1397، 12 دی  1397، 3 بهمن  1397 ، 8 اسفند
تاریخ برگزاری دوره آموزشی  سال 1397 : 26 مهر1397، 24 آبان29،1397 آذر 1397، 27 دی 1397، 25 بهمن 1397 
زمان برگزاری دوره آموزشی:8:30 تا 17:30
آدرس برگزاری دوره آموزشی: خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵

مخاطبین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  • مدیران کسب و کار
  • مدیران عامل
  • مدیران فروش
  • پرسنل کلیدی شرکتها
  • افراد علاقه مند

مدرس کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سر کار خانم مهندس نازنین دانشمند

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویژه مدیران و پرسنل شرکتها می باشد.
نرم افزار CRM برای مدیریت بهتر مشتریان، سرعت بخشیدن و افزایش دقت در فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، همچنین تبدیل خریدار به مشتری و تبدیل مشتری عادی به مشتری وفادار بسیار پر کاربرد است

نرم افزار بازاريابي فرادیس

بازاریابی فرآیند سود آوری است که با هدف گذاری، استراتژی، برنامه ریزی، بازنگری، اجرا و کنترل همراه است.
نرم افزاربازاریابی فرادیس به شما کمک می کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای بازاریابی داشته باشید و بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم با سرعت و دقت بیشتر و هزینه کمتر هدایت شود

نرم افزار فروش فرادیس

واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید


پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در مجموعه تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود تا بتواند با ایجاد نظم و دقت در کادر فروش خود و کنترل فعالیت های کارکنان توسط مدیران ارشد این مجموعه، نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت مجموعه کنند.
  • دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 11

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دوجداره کیل کین
گروه پنجره دوجداره کیل کین در زمینه درب و پنجره با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس (CRM) با ایجاد هماهنگی و نظم بسیار دقیق درارائه خدمات بخش فروش، تولید و نصب، خطا را به حداقل خود رسانده و رضایت مشتریان خود را در جهت وفادارسازی آنها خواهان است.
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 50

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 96

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان تایید درخواست کالا از انبار، توسط مسئولین مربوطه و اجازه صدور حواله برای کالا
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان وارد کردن جزئیات کالاها که شامل تمامی اسناد و فاکتورهای ثبت شده برای آن کالا می باشد.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷