نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار انبارداری مکانیزه یکپارچه کارخانجات فرادیس، یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خریدو فروش توسط رایانه می باشد. توسط این نرم افزار انبار می توان به راحتی قیمت تمام شده تولید را بدست آورد. توسط قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در این نرم افزار می توان هر گونه انبار و ورود و خروج کالای آن را مدیریت نمود.

امکانات نرم افزار انبار:

امکان تعریف انواع ساختار سازمانی، کدینگ انبارامکان محدودسازی عملیات مربوط به انبار به تعدادی و تعدادی ریالی

امکان تعریف واحد سنجش کالا ( اصلی، کمکی، ضرایب تبدیل  )

قابلیت دسته بندی کالاها به هفت سطح

امکان تعیین نقطه سفارش

امکان تعیین واحد های سنجش برای نوع کالا و اختصاص آن به تمامی مدل ها

امکان تعریف انواع رسید و حواله (مصرفی، مرجوعی، برگشت از فروش و ...)

امکان تخصیص کالا به یک یا چند انبار و تعیین موجودی اول دوره ی کالا در هر انبار

انتقال انبار به انبار کالا

امکان تعیین ساختار کالا (BOM) و تولید کالا براساس فرمول ساخت و صدور اتوماتیک رسید و حواله های مرتبط با تولید، همراه با امکان جستجو

امکان تعیین نحوه قیمت گذاری حواله ها در سطح انبار

قیمت گذاری حواله بر مبنای Manual, Moving Average, LIFO, FIFO

قیمت گذاری رسید وحواله مرجوعی، حواله انتقالی و رسید مغایرت انبارگردانی به صورت اتوماتیک

امکان برگشت از قیمت گذاری تا تاریخ معین

عملیات مربوط به انبارگردانی (لیست کالاهای انبار گردانی، ثبت شمارش وچاپ tag انبارگردانی)

صدور سند حسابداری به صورت اتوماتیک و یا دستی جهت عملیات انبار

امکان تعریف نقطه سفارش بر اساس فرمول قابل تنظیم و به روزرسانی نقطه سفارش توسط خود سیستم

امکان استفاده از سرویس آرشیو الکترونیک جهت مدیریت کلیه ضمائم و اسناد مرتبط با انبار


گزارشات

امکان جستجوی رسید، حواله و سفارش

کاردکس کالاها بر اساس فیلترهای متنوع

شرط راکد بودن، کالاهایی که به نقطه سفارش رسیده اند، شرط موجودی اولیه و ...

مشاهده کاردکس هر کالا به تفکیک انبار در هر زمان برحسب واحدهای اصلی و فرعی

امکان تهیه گزارشات کاردکس و موجودی انبارها بر اساس فیلترهای متفاوت

تهیه گزارشات موجودی انبار بر اساس فیلتر های متنوع شامل انبار خاص یا کلیه ی انبار ها، کالاهای خاص،


امکانات ویژه انبار تولید:

امکان تعیین ساختار محصول بر اساس فرمول(BOM)

امکان تولید محصول بر طبق فرمول تعریف شده

امکان تعیین چرخه کامل گردش کالا در انبار

امکان تأیید رسید ها و حواله ها






راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت صنعتی آمیتیس
شرکت صنعتی آمیتیس تولیدکننده ونصاب درب و پنجره با خرید نرم افزار فرادیس CRM سعی بر ایجاد هماهنگی و نظم در انجام وظایف پرسنل خود گرفته تا پرسنل با انجام وظایف به موقع خود و آگاه سازی مدیران از پیگیری های خود و اعمال برنامه ریزی دقیق از سوی مدیران برای چگونگی ارتباط و اجرای پروژهای نصب برای مشتریان، حداکثر تلاش خود را در جهت ارائه کیفیت خود بردارند.
  • سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 28

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت چاپ و بسته بندی نگارستان
مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان افتخار دارد که تمام مراحل چاپ و بسته بندی شامل طراحی، زینک، چاپ، برش و چسب را در مجموعه خود انجام و گام موثری در راستای رضایت مندی مشتری ایفا نماید. در همین راستا اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا با مشاوره تخصصی و تلاش پیگیرانه و منظم ، پرسنل این مجموعه از ارائه هیچ کمکی دریغ ننمایند و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه سوم مهر ۱۳۹۷
  • بازدید: 55

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پشتیبان امین نقش جهان
شرکت پشتیبان امین نقش جهان در طول سال تمام تلاش خود را در جهت شناسایی مشکلات مدیریتی شرکت های نوپا و در حال رشد می نماید و به همین منظور اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا به عنوان یک مشاور دلسوز همیشه در کنارآنها بوده و از ارائه هر کمکی دریغ ننماید و ارتباطات خود را با این شرکت ها حفظ کند.
  • شنبه دهم شهريور ۱۳۹۷
  • بازدید: 107

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول فانل فروش در نرم افزار CRM فرادیس، که نشان دهنده پتانسیل مشتریان هر شرکت به مدیران ارشد میباشد تا با یک نگاه سطحی متوجه باشند چند درصد اشخاص ثبت شده در نرم افزار، سرنخ-مشتری وفادار-مشتری عادی و... هستند و برای ارتباط و اقدامات لازمه برنامه ریزی کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان تعریف سریال کالاهای هر سازمان در نرم افزار CRM فرادیس، برای ایجاد راحت تر فاکتور فروش کالاها بر اساس شماره سریال هر کالا
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن تنظیمات رنگبندی نرم افزار به پروفایل هر یک از کاربران برای انتخاب تم مطابق با سلیقه آنها
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان انتخاب و تغییر پس زمینه قسمت لاگین نرم افزار متناسب با سلیقه هر سازمان
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷