امروزه با گسترش فضای کسب و کار اکثریت واحدهای تولیدی یا پخش کالا برای توزیع و فروش کالا در بازار هدف از سیستم فروش مویرگی و استفاده از عوامل فروش و مراجعه حضوری به فروشگاههای هدف بهره می برند، سیستم فروش مویرگی فرادیس کلیه فرآیندهای مربوط به این عملیات را مدیریت و راهبری می نماید. تعریف عوامل مختلف فروش ، مدیریت دوره های پورسانت ، تقسیم بندی جغرافیایی ، اشانتیون ، امکان چاپ فاکتور در محل و امکان اتصال به اپلیکیشن تلفن همراه و کلی امکانات دیگر از ویژگیهای این سیستم است.
امكان ثبت قيمت خريد و درصد تخفيف خريد براي كالاهاي مختلفامكان ثبت هزينه هاي خريد و انواع اضافات و كسورات خريد جهت محاسبه قيمت تمام شده كالاي خريداري شدهامكان تغيير سياست هاي قيمت گذاري فروش در هنگام ثبت خريدامكان اختصاص كالاها به تامين كننده هاي مختلف و گزارش گيري خريد و فروش بر اساس تأمين كننده هاي مختلفامكان گروه بندي كالاهاي مختلف وگزارش گيري فروش متفاوت به تفكيك گروهكالاامكان تعريف انواع سياست هاي قيمت گذاري و تعيين نحوه اعمال قيمتامكان ثبت مشخصات كامل و پرونده مشتري و فعال و غير فعال سازي مشتري وقراردادن در ليست سياهامكان دسته بندي بر اساس صنف ، شهر ، مسير،گروه پخش و كلاس قيمت براي مشتريهاامكان تعيين سقف اعتبار ريالي ، چك ها ، تعداد مطالبات ، روز مطالبات ، چك برگشتي براي مشتري ، فروشنده ، سرپرست ومأمور پخشامكان وارد كردن سريال ساخت دارو(Batch Number ) و تاريخ انقضا دارو (Expire Date ) براي كالايانتخاب شده در سيستم خريد و فروش و توزيع و پخش و انبارامكان رديابي سريال ساخت خاص دارو از زمان ورود كالا تا مرحله تحويل نهايي يا برگشت كالاامكان گزارش گيري از تاريخ انقضاهاي نزديك در انبارامكان طبقه بندي داروها در سبدهاي خاص قابل فروشامكان مسيربندي مشتريان و گزارش گيري هاي مختلف از قبيل گزارش فروش فروشنده به تفكيك مسير ، گزارش روزانه فروشنده به تفكيك مسير ، گزارش فروش كلي مسير ، گزارش پوشش مسير فروشندگانامكان تعريف انواع فرمول هاي تعدادي ، ريالي ، خطي ، فروش (sale promotions) به تفكيك تامين كننده ، كالا،گروه كالا و سبدهاي فروش براي كلاس مشتري، گروه پخش ، شهر،منطقه،مسير يا يك مشتري خاص و نيز براي انواع نحوه پرداخت مشتري (نقدي ، چك ، نسيه و …) به صورت پله اي و يا خطيامكان تعريف هدفهاي فروش به تفكيك كالا ، تأمين كننده ، تعداد فاكتور ، تعداد گردش ، تعداد مشتري ، مبلغ فروش و امكان تحليل و گزارش گيري درصد موفقيت هدف وتعيين پورسانتهاي تشويقيامكان تعريف فرمولهاي سهميه بندي كالا براي هر فروشنده بر اساس موجودي انبار ، جهت ايجاد موازنه فروشامكان پيش بيني تعداد سفارش خريد كالا با توجه به پارامترهاي مختلف جهت جلوگيري از فرصت از دست رفته فروش و خواب طولاني كالا وتبديل آن به سفارش خريد و پيگيري سفارشات ثبت شدهامكان تهيه گزارش هاي تركيبي فروش با توجه به انواع پارامترهاي فروش از فاكتور فروش و پيش فاكتور و درخواستامكان تهيه انواع گزارشات ماتريسي ، تحليلي ،تجميعي و خلاصه مديريتي در يك پنجرهامكان تهيه گزارشات تحليلي فروش ، تخفيفات و وصول به تفكيك سرپرست فروش ،فروشنده ،مشتري ،مامور پخش وراننده در يك دوره زماني خاصامكان تهيه انواع گزارشات به تفكيك كالا، گروه كالا،توليد كننده در يك دوره زماني خاص