نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار انبارداری مکانیزه یکپارچه کارخانجات فرادیس، یک برنامه ی ساده جهت کنترل و مدیریت کالاها در انبار های مختلف، صدور انواع فاکتور خریدو فروش توسط رایانه می باشد. توسط این نرم افزار انبار می توان به راحتی قیمت تمام شده تولید را بدست آورد. توسط قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در این نرم افزار می توان هر گونه انبار و ورود و خروج کالای آن را مدیریت نمود.

امکانات نرم افزار انبار:

امکان تعریف انواع ساختار سازمانی، کدینگ انبارامکان محدودسازی عملیات مربوط به انبار به تعدادی و تعدادی ریالی

امکان تعریف واحد سنجش کالا ( اصلی، کمکی، ضرایب تبدیل  )

قابلیت دسته بندی کالاها به هفت سطح

امکان تعیین نقطه سفارش

امکان تعیین واحد های سنجش برای نوع کالا و اختصاص آن به تمامی مدل ها

امکان تعریف انواع رسید و حواله (مصرفی، مرجوعی، برگشت از فروش و ...)

امکان تخصیص کالا به یک یا چند انبار و تعیین موجودی اول دوره ی کالا در هر انبار

انتقال انبار به انبار کالا

امکان تعیین ساختار کالا (BOM) و تولید کالا براساس فرمول ساخت و صدور اتوماتیک رسید و حواله های مرتبط با تولید، همراه با امکان جستجو

امکان تعیین نحوه قیمت گذاری حواله ها در سطح انبار

قیمت گذاری حواله بر مبنای Manual, Moving Average, LIFO, FIFO

قیمت گذاری رسید وحواله مرجوعی، حواله انتقالی و رسید مغایرت انبارگردانی به صورت اتوماتیک

امکان برگشت از قیمت گذاری تا تاریخ معین

عملیات مربوط به انبارگردانی (لیست کالاهای انبار گردانی، ثبت شمارش وچاپ tag انبارگردانی)

صدور سند حسابداری به صورت اتوماتیک و یا دستی جهت عملیات انبار

امکان تعریف نقطه سفارش بر اساس فرمول قابل تنظیم و به روزرسانی نقطه سفارش توسط خود سیستم

امکان استفاده از سرویس آرشیو الکترونیک جهت مدیریت کلیه ضمائم و اسناد مرتبط با انبار


گزارشات

امکان جستجوی رسید، حواله و سفارش

کاردکس کالاها بر اساس فیلترهای متنوع

شرط راکد بودن، کالاهایی که به نقطه سفارش رسیده اند، شرط موجودی اولیه و ...

مشاهده کاردکس هر کالا به تفکیک انبار در هر زمان برحسب واحدهای اصلی و فرعی

امکان تهیه گزارشات کاردکس و موجودی انبارها بر اساس فیلترهای متفاوت

تهیه گزارشات موجودی انبار بر اساس فیلتر های متنوع شامل انبار خاص یا کلیه ی انبار ها، کالاهای خاص،


امکانات ویژه انبار تولید:

امکان تعیین ساختار محصول بر اساس فرمول(BOM)

امکان تولید محصول بر طبق فرمول تعریف شده

امکان تعیین چرخه کامل گردش کالا در انبار

امکان تأیید رسید ها و حواله ها






نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پشتیبان امین نقش جهان
شرکت پشتیبان امین نقش جهان در طول سال تمام تلاش خود را در جهت شناسایی مشکلات مدیریتی شرکت های نوپا و در حال رشد می نماید و به همین منظور اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا به عنوان یک مشاور دلسوز همیشه در کنارآنها بوده و از ارائه هر کمکی دریغ ننماید و ارتباطات خود را با این شرکت ها حفظ کند.
  • شنبه دهم شهريور ۱۳۹۷
  • بازدید: 42

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب
شرکت تجهیزات پزشکی تابان طب با هدف فعالیت در زمینه تولید، صادرات و واردات و تهیه و توزیع مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود
  • سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 90

پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک
شرکت دانش بنیان کیمیا تراوا تک در سال 1392 با تکیه بر نیروهای متخصص تاسیس گردید و دارای مجوز دانش بنیان در زمینه انرژی های نو می باشد. با توجه به رشد و توسعه محصولات و همچنین نیاز کشور، شرکت موفق به تولید حلال های خاص در صنعت چاپ با برند kimax و همچنین تولید سوپرجاذب کشاورزی با نام تراوا (Tarava) گردید و برای ایجاد ارتباط برنامه ریزی شده و منظم با مشتریان خود در سراسر کشور و افزایش راندمان فروش خود اقدام به تهیه نرم افزار CRM نموده است.
  • سه شنبه نهم مرداد ۱۳۹۷
  • بازدید: 89

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان ایجاد سقف وظایف در تایم کاری هر پرسنل
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول اتوماسیون اداری که امکان ایجاد و مشاهده نامه های وارده،صادره و شماره های اندیکاتور را دارد.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان جلوگیری از صدور حواله خروج از انبار برای کالاهایی که موجودی آنها در انبار کم است.
تاریخ: دوشنبه نوزدهم شهريور ۱۳۹۷

امکان دسترسی به اطلاعات nروز گذشته تماس های برقرار شده در سازمان بین کارمندان و مشتریان از داخل نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول خزانه داری که امکان ثبت دریافت ها و پرداخت های مالی را به کاربران میدهد.
تاریخ: چهارشنبه هفتم شهريور ۱۳۹۷

امکان گزارش گیری از علل کنسل شدن سفارشات یک سازمان، جهت کاهش دادن این علل و افزایش راندمان تولید
تاریخ: چهارشنبه بيست و چهارم مرداد ۱۳۹۷

امکان یادآوری انجام فعالیت ها به پرسنل مربوطه از طریق پیامک در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: سه شنبه بيست و سوم مرداد ۱۳۹۷

امکان تعریف روند فعالیت های سازمانی در نرم افزار فرادیس CRM
تاریخ: چهارشنبه هفدهم مرداد ۱۳۹۷