از امکاناتی که نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد
نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس با امکان اتصال به وب سایت شخصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا مشتریان شما به صورت آنلاین به وب سایت شما مراجعه نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.
نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را به شما می دهد. زمانی که مشتریان یک سفارشی را ثبت می نمایند. یک کد رهگیری منحصر به فرد به آن سفارش اختصاص یابد. و به وسیله آن کد رهگیری مشتریان بتوانند در جریان مراحل انجام سفارشات خود قرار گیرند.
درصورتی که تمایل نداشته باشید نرم افزار ثبت سفارشات فرادیس به وب سایت شما متصل باشد و یا سفارشاتی داشته باید که لازم باشد پرسنل شرکت آنها را ثبت نمایند. پرسنل می تواند برای مشتریان و یا اشخاصی که مشخصاتشان را در نرم افزار ثبت کرده اند سفارشی ثبت نمایند.
نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را دراختیار شما قرار می دهد تا برای هر یک از سفارشات دریافت شده یک گردش کاری ایجاد نمایید و مشخص کنید هر کدام از پرسنل شرکت چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهند ودر هنگام شروع کار آلارمی برای پرسنل مربوط صادر شود.
نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را در اختیار مدیران و پرسنل سازمان ها قرار می دهد که از صفر تا صد یک سفارش را هندل کنند.