نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار مدیریت سفارشات

از امکاناتی که نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد


امکان ثبت سفارش توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس با امکان اتصال به وب سایت شخصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا مشتریان شما به صورت آنلاین به وب سایت شما مراجعه نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.


امکان صدور کد رهگیری جهت رهگیری سفارشات توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را به شما می دهد. زمانی که مشتریان یک سفارشی را ثبت می نمایند. یک کد رهگیری منحصر به فرد به آن سفارش اختصاص یابد. و به وسیله آن کد رهگیری مشتریان بتوانند در جریان مراحل انجام سفارشات خود قرار گیرند.


امکان ثبت سفارش توسط پرسنل

درصورتی که تمایل نداشته باشید نرم افزار ثبت سفارشات فرادیس به وب سایت شما متصل باشد و یا سفارشاتی داشته باید که لازم باشد پرسنل شرکت آنها را ثبت نمایند. پرسنل می تواند برای مشتریان و یا اشخاصی که مشخصاتشان را در نرم افزار ثبت کرده اند سفارشی ثبت نمایند.



ثبت سفارش  در نرم افزار فرادیس CRM


ایجاد گردش کار به همراه آلارم شروع به کار

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را دراختیار شما قرار می دهد تا برای هر یک از سفارشات دریافت شده یک گردش کاری ایجاد نمایید و مشخص کنید هر کدام از پرسنل شرکت چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهند ودر هنگام شروع کار آلارمی برای پرسنل مربوط صادر شود.


هندل کردن سفارش

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را در اختیار مدیران و پرسنل سازمان ها قرار می دهد که از صفر تا صد یک سفارش را هندل کنند.




پیاده سازی نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) در مجموعه تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود تا بتواند با ایجاد نظم و دقت در کادر فروش خود و کنترل فعالیت های کارکنان توسط مدیران ارشد این مجموعه، نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت مجموعه کنند.
  • دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 13

نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دوجداره کیل کین
گروه پنجره دوجداره کیل کین در زمینه درب و پنجره با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس (CRM) با ایجاد هماهنگی و نظم بسیار دقیق درارائه خدمات بخش فروش، تولید و نصب، خطا را به حداقل خود رسانده و رضایت مشتریان خود را در جهت وفادارسازی آنها خواهان است.
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 53

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 98

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان تایید درخواست کالا از انبار، توسط مسئولین مربوطه و اجازه صدور حواله برای کالا
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان وارد کردن جزئیات کالاها که شامل تمامی اسناد و فاکتورهای ثبت شده برای آن کالا می باشد.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷