نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار مدیریت سفارشات

از امکاناتی که نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد


امکان ثبت سفارش توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس با امکان اتصال به وب سایت شخصی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. تا مشتریان شما به صورت آنلاین به وب سایت شما مراجعه نمایند و سفارشات خود را ثبت نمایند.


امکان صدور کد رهگیری جهت رهگیری سفارشات توسط مشتری

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را به شما می دهد. زمانی که مشتریان یک سفارشی را ثبت می نمایند. یک کد رهگیری منحصر به فرد به آن سفارش اختصاص یابد. و به وسیله آن کد رهگیری مشتریان بتوانند در جریان مراحل انجام سفارشات خود قرار گیرند.


امکان ثبت سفارش توسط پرسنل

درصورتی که تمایل نداشته باشید نرم افزار ثبت سفارشات فرادیس به وب سایت شما متصل باشد و یا سفارشاتی داشته باید که لازم باشد پرسنل شرکت آنها را ثبت نمایند. پرسنل می تواند برای مشتریان و یا اشخاصی که مشخصاتشان را در نرم افزار ثبت کرده اند سفارشی ثبت نمایند.



ثبت سفارش  در نرم افزار فرادیس CRM


ایجاد گردش کار به همراه آلارم شروع به کار

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را دراختیار شما قرار می دهد تا برای هر یک از سفارشات دریافت شده یک گردش کاری ایجاد نمایید و مشخص کنید هر کدام از پرسنل شرکت چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهند ودر هنگام شروع کار آلارمی برای پرسنل مربوط صادر شود.


هندل کردن سفارش

نرم افزار مدیریت سفارشات فرادیس این امکان را در اختیار مدیران و پرسنل سازمان ها قرار می دهد که از صفر تا صد یک سفارش را هندل کنند.




نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 90

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 85

راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد
  • یکشنبه پانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 115

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸