نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار


به دلیل رشد روز افزون مصرف انرژی در کشور و لزوم صرفه جویی در این امر مهم، مدیران شرکت اختر پلاست سپاهان این شرکت را در سال ۱۳۸۴ جهت تولید پروفیل های یو پی وی سی در شهر اصفهان که قطب صنعتی کشور محسوب می شود تاسیس کردند تا سهمی در آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 170


شرکت فولاد بام اسپادانا واقع در شهرک صنعتی منتظریه نجف آباد فعالیت خود را از سال 1380 با احداث و راه اندازی خطوط فرمینگ ورق‌های گالوانیزه و گالوانیزه رنگی (کرکره) آغاز نمود. در حال حاضر ضمن افزایش تعداد خطوط تولید و اضافه نمودن فضاهای جدید و دستگاه‌های مکانیزه، تولید کننده 12 نوع کرکره پوشش سقف می‌باشد.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 163


کارخانجات شیشه فلوت اردکان با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا به شکل کاملا مکانیزه و رباتیک و با اعمال کنترل دقیق بر روی کیفیت مواد اولیه و شیشه های تولیدی خود ، امکان تولید محصولاتی با کلاس A و قابل استفاده برای صنایع خودرو ، آینه سازی و نیز شیشه ساختمانی مرغوب بر پایه استاندارد JIS ژاپن را فراهم نموده و اکنون با دارا بودن بزرگترین کوره تولید شیشه در خاورمیانه و ارائه سبد کاملی از انواع محصولات شیشه تخت ، کاملترین مجتمع تولیدی شیشه در غرب آسیا بشمار می آید.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • سه شنبه پنجم فروردين ۱۳۹۹
  • بازدید: 174


شركت ستکو با هدف گردآوری تجربيات ارزنده و طولانی متخصصان ارزشمند و با سابقه در صنعت كشور و به جهت ارائه خدمات با كيفيت بالا و تخصصی در صنايع مختلف تأسيس شده و با استفاده از نيروهای متخصص، امكانات نرم افزاری و اطلاعات بروز دنياي صنعت توانايی انجام خدمات مهندسی درجهت اهداف توسعه صنايع كشور را داراست.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۸
  • بازدید: 274


شركت صنایع ارتباطی پایا از سال 1362 فعاليت خود را در زمينه ساخت مراكز تلفن آغاز و در حال حاضر با بيش از 300 نفر پرسنل متخصص بخش عمده ای از نيازهای مخابراتی كشور را برطرف می نمايد . كارخانجات صنايع ارتباطي پايا با پروانه بهره برداری از وزارت صنايع و معادن، به عنوان بزرگترين واحد مخابراتی كشور دربخش خصوصی، سالانه توان توليد يك ميليون خط سوئيچ ديجيتال تا ظرفيت 50 هزار شماره و ديگر تجهيزات مخابراتی شامل تلفن روميزی، تلفن ديجيتال، تلفن ISDN، تجهيزات ACCESS، تجهيزات HDSL، طراحي و ساخت انواع كانكس، ركهای مخابراتی، ديتا، شبكه و تابلوهای برق فشار قوی و ضعيف و اجرای كليه طرحهای مخابراتی بصورت GC را دارا ميباشد.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۸
  • بازدید: 357


شرکت بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته گردد.وجود مدیران کارآزموده و نیروهای متخصص این زمینه را فراهم نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعه‌ی اصفهان آهن را به شرکتی برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

  • نویسنده:فریماه رفیعی
  • دوشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۸
  • بازدید: 260


هدف از تأسیس این شرکت ایجاد یک مجموعه توانمند در جهت طراحی و تولید ، نصب و راه اندازی و خدمات فنی تجهیزات جابجایی مواد و بخصوص جرثقیلهای سقفی می باشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 212


شركت جهان تجهیز حکیم ، در سال 1389 با هدف کمک به توسعه صنعت تجهيزات پزشکي و با تمرکز بر واردات، توزيع و فروش تجهيزات مصرفي موردنياز مراکز درماني کشور تاسيس گرديد. شرکت برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • دوشنبه اول مهر ۱۳۹۸
  • بازدید: 579


و رتبه ۳ آبیاری و زهکشی و با تلفیق این دو تخصص توانست به عنوان با سابقه ترین مشاور تخصصی آب، پروژه های متعدد مطالعاتی و اجرایی را در کارنامه خود ثبت نماید. انجام بیش از ۱۱۰۰ پروژه ژئوفیزیک موفق در کشور نتیجه این تمرکز و بکارگیری کارشناسان خبره وبا سابقه و استفاده از برترین متخصصان دانشگاهی کشور میباشد.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • سه شنبه دوازدهم شهريور ۱۳۹۸
  • بازدید: 594


شرکت همراهان نور شبکه (HNS) با رسالت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت ملی و هدف ارائه خدمات جامع و تخصصی سخت افزاري و نرم افزاري در زمینه هاي ارتباطات،‌انتقال اطلاعات ،نظارت فيزيكي (سيستم امنيتي و دوربين هاي مداربسته) و همچنين سيستم اعلام حریق در سال 1383 تأسيس و آغاز به كار نمود.

  • نویسنده:فرنوش رئوفی
  • شنبه بيست و نهم تير ۱۳۹۸
  • بازدید: 766


شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 641


شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 612


شرکت تجهیزات پزشکی ملک برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • یکشنبه پانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 877


شرکت تجهیزات پزشکی ملک اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM نمود تا بتواند با ایجاد نظم و دقت در کادر فروش خود و کنترل فعالیت های کارکنان توسط مدیران ارشد این مجموعه، نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت مجموعه کنند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 966


گروه پنجره دوجداره کیل کین در زمینه درب و پنجره با نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس (CRM) با ایجاد هماهنگی و نظم بسیار دقیق درارائه خدمات بخش فروش، تولید و نصب، خطا را به حداقل خود رسانده و رضایت مشتریان خود را در جهت وفادارسازی آنها خواهان است.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه بيست فروردين ۱۳۹۸
  • بازدید: 916


شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 612


شرکت پنجره دو جداره باران برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود که به علت کیفیت عالی این مجموعه روز به روز در حال افزایش هستند و بالابردن راندمان کیفیت خدمات و برآورده کردن نیازهای به موقع مشتریان اقدام به خرید نرم افزار CRM فرادیس نمود تا با ایجاد هماهنگی دقیق میان پرسنل خود این هدف محقق گردد.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • پنج شنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 986


صنایع الکترونیک سٌها متشکل از کادری مجرب برای بهبود عملکرد تولید،فروش و ارتباط با مشتریان قدیمی و جدید خود اقدام به استفاده از نرم افزار CRM فرادیس نموده است.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 699


گروه فني و مهندسي پالیزان صنعت با كادري متخصص و كارآمد از كارشناسان فني به منظور ارائه بهتر خدمات فني و مهندسي در زمينه الكترونيك و مكانيك و افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان اقدام به خرید نرم افزار CRM فرادیس نمود.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • سه شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 1082


شرکت میر نگار پس از سالها تلاش به لطف پروردگار یکتا و کسب تجارب بسیار در زمینه گرافیک، شناخت رنگ، درک ترام، فهم چاپ و استفاده از تجربه بزرگان مبدل به مجتمعی حرفه ای و تخصصی شده است و در طول زمان و به صورت مداوم به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا مجهز و همتشان برآن بوده تا با ایجاد مجموعه ای برای پرورش افکار خلاقانه و جمع آوری ایده هایی نو به عنوان عضو کوچک این صنعت بزرگ خدمتی شایان انجام داده باشد.

  • نویسنده:شکوفه زیبا نژاد
  • یکشنبه بيست و سوم دي ۱۳۹۷
  • بازدید: 547

نرم افزار CRM بخرم یا نخرم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس


افزار فرادیس نرم افزار CRM فرادیس این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که کلیه ارتباطات کارشناسان خود با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، موبایل، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و … را بر روی پروفایل مشتری با صرف کمترین زمان و هزینه ثبت کنید

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس

بعد از خرید نرم افزار CRM فرادیس، فرآیند پیاده سازی نرم افزار CRM آغاز می شود که شامل مشاوره تخصصی، نصب، راه اندازی، استقرار و آموزش گام به گام و جواب گویی به پرسش کاربران، آموزش استفاده از راهنمای آنلاین نرم افزار CRM و سیستم پشتیبانی تیکتینگ ...

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management و معادل مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه عوامل داخلی و خارجی که باعث جذب مشتری جدید، حفظ مشتری و سودآوری از طریق تکرار خرید می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری ...

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار CRM چیست؟


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس


نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید ...

درباره نرم افزار CRM فرادیس

درباره نرم افزار CRM فرادیس


افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار CRM فرادیس تحت وب می باشد و شما می توانید به صورت نامحدود از طریق مرورگرهای وب ...

ده گام برای پیاده سازی CRM

ده گام برای پیاده سازی CRM


نرم افزارپیاده سازی یک سیستم CRM که با عث ارتقاء عملکرد سیستم کاری شما شود چیزی بیشتر از نصب یک نرم افزار CRM و اختصاصی سازی کردن آن می باشد. پیاده سازی crm در یک سازمان به صورت موفق و موثر نیازمند تحلیل سیستم بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعیین اهداف و برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی ان در سازمان می باشد.

نرم افزار بازاریابی فرادیس

نرم افزار بازاریابی فرادیس


نرم افزار CRM فرادیس ای به شما کمک کند برنامه ریزی و زمانبندی درستی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی داشته باشید و هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید همچنین اطلاعات بدست آمده از کمپینهای تبلیغاتی طبقه بندی، ثبت و تحلیل کنید ...

نرم افزار فروش فرادیس

نرم افزار فروش فرادیس


واحد فروش در هر سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار فروش فرادیس فرآیند های فروش سازمان شما را با سرعت بیشتر کنترل، سازماندهی و مدیریت می کند. نرم افزار فروش فرادیس بسیار انعطاف پذیر است و می توانید قدرت، دقت، سرعت،یکپارچگی و ظرفیت فروش خود را افزایش دهید...