آشنایی با فرآیند خرید نرم افزار CRM فرادیس

در دپارتمان فروش شرکت بهبد فرادیس  تیمی مسلط و آموزش دیده نسبت به اطلاعات فنی و کارکردی سامانه ها و همچنین نیاز مشتریان، مسئول تشریح چهارچوب نرم‌افزار و پاسخ به سوالات مشتریان می باشند.

 از دیگر دستاورد این تیم، ارائه مستندات فنی در خصوص هر کدام از محصولات و همچنین برگزاری جلسات دموی نرم‌افزار نرم افزار CRM فرادیس می باشد.

 کارشناسان آموزش دیده و با سابقه نرم افزار CRM فرادیس از زمان اولین تماس مشتری تا زمان عقد قرارداد ارتباط محکم ومسئولانه‌ای با مشتری برقرار می نمایند همچنین بعد از پیاده سازی نرم افزار CRM فرادیس در محیط  کسب و کار مشتری، بطور مداوم میزان رضایتمندی مشتریان را از نحوه ارائه خدمات، مورد بررسی و پایش قرار می دهد.

تصویر زیر فرآیند کاری دپارتمان فروش شرکت بهبد فرادیس است که جهت آشنایی بیشتر شما دوست عزیز می باشد.

فرآیند خرید نرم افزار CRM

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟