نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

نرم افزار مدیریت بازاریابی از طریق Tv Shop

سناریو کار

شما تبلیغات تلویزیونی انجام می دهید و بینندگان عدد 1 را ارسال می کنند از طرف دیگر شما به طور مثال 10 نفر کارشناس فروش تلفنی دارید و باید این کارشناسان تماس گرفته و پیگیری فروش محصول شما را انجام دهند

شماره مشتریانی که عدد 1 را ارسال کرده اند بین کارشناسان شما به صورت اتوماتیک تقسیم خواهد شد و هر کارشناس در صورتیکه موفق به نهایی کردن فروش شد یک سفارش برای آن مشتری ثبت می نماید سفارش به صورت ارسال با پیک، ارسال با باربری و یا ارسال با پست در سیستم ثبت می گردد

جهت سفارشات پرداخت درب محل، سفارش به صورت اتوماتیک در سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مربوط به شرکت پست ثبت می گردد.

امکانات نرم افزار

  1. دریافت پیامک از پنل پیامک
  2. تخصیص پیامکهای رسیده به کارشناسان فروش
  3. ثبت اطلاعات مشتری
  4. ثبت پیگیری اولیه
  5. ثبت آلارم برای پیگیری بعدی
  6. نظارت بر عمکلرد کارشناسان فروش
  7. ارسال پیام صوتی به اشخاصیکه عدد 1 را ارسال کرده اند
  8. گزارشات فروش به تفکیک استان، جنسیت خریدار، سن خریدار، نوع کالا
  9. ارسال اتوماتیک سفارشات به سایت پست
  10. سیستم نمایندگان توزیع و پخش(انبار و گردش حساب مالی)
نرم افزار بازاریابی چریکی,نرم افزار Tv Shop
نرم افزار بازاریابی چریکی,نرم افزار Tv Shop
با نرم افزار CRM فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

با نرم افزار فرادیس کنترل بازار را در دست بگیرید

  • تلفن نرم فزار crm فرادیس
  • تلفن : 03136264415


نصب و راه اندازی نرم افزار CRM فرادیس در شرکت کیان تکنیک پارسیان
شرکت کیان تکنیک پارسیان با هدف گسترش خدمات پس از فروش در سراسر کشور و ایجاد نمایندگی هایی در مراکز استان قصد دارد سرعت ارایه خدمات خود را بر اساس آخرین متد خدمات پس از فروش شرکت الکترولوس،برای مشتریان خود فراهم سازد و بر همین اساس اقدام به تهیه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM از شرکت فرادیس نمود تا پرسنل این مجموعه با استفاده از این نرم افزار، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 20

راه اندازی نرم افزار CRM در شرکت ایران پیما(شعبه بهشهر)
شرکت مسافربری ایران پیما در نظر دارد جهت فروش بلیت های رفت و برگشت و ارتباط منظم و دقیق با مسافرین و مشتریان خود از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرادیس استفاده کند تا پرسنل این شرکت بتوانند بلیط ها را متناسب با نیاز مسافرین و مشتریان به فروش برسانند و همچنین در مواقع نیاز خبر کنسلی و یا تاخیر در حرکت اتوبوس های مسافربری را به اطلاع مشتریان و خانواده های محترم آنها برسانند.
  • سه شنبه هفدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 31

راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس در شرکت تجهیزات پزشکی ملک
شرکت تجهیزات پزشکی ملک برای تحقق اهداف خود اقدام به تهیه و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM فرادیس نمود تا بتواند با ایجاد هماهنگی و دقت در کادر فروش خود، نظم لازمه جهت ارتباط به موقع با مشتریان را ایجاد کرده و نیاز مشتریان را به موقع پاسخگو باشد
  • یکشنبه پانزدهم ارديبهشت ۱۳۹۸
  • بازدید: 41

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

امکان چاپ مراحل تعریف شده برای فرآیندها
تاریخ: یکشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اعلامیه قیمت کالاها با امکان تعریف بازه ی زمانی
تاریخ: یکشنبه بيست و دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

ورود اطلاعات سطرهای فاکتور از اکسل
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

خروجی اکسل از سطرهای فاکتور
تاریخ: شنبه چهاردهم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان سند مستقیم طرف حساب
تاریخ: شنبه هفتم ارديبهشت ۱۳۹۸

امکان تعریف کاربر برای شعب مختلف
تاریخ: پنج شنبه پنجم ارديبهشت ۱۳۹۸

اضافه شدن امکان دریافت خروجی اکسل از کالاها در بخش درخت کالا
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

چند شعبه ای شدن سیستم حسابداری
تاریخ: دوشنبه دوم ارديبهشت ۱۳۹۸

اجباری شدن سریال برای کالاها که می توان در قسمت درختواره ی کالاها تعریف کرد و در حواله ها برای کالاهایی که علامت گذاری شده است اعمال شود.
تاریخ: شنبه هفدهم فروردين ۱۳۹۸