https://www.bfn.ir/article/Social-etiquette-business-part3 آداب معاشرت در کسب و کار (آیا می‌توانی مثل یک سگ کار کنی؟ - بخش سوم)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آداب معاشرت در کسب و کار (آیا می‌توانی مثل یک سگ کار کنی؟ - بخش سوم)

  • پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2310
  • RSS

آداب معاشرت در کسب و کار (آیا می‌توانی مثل یک سگ کار کنی؟ - بخش سوم)
آیا می‌توانی مثل یک سگ کار کنی؟ (بخش سوم)
 جستجوی شغل شبیه سیبل نشانه گیری است. شما در نقطه ی وسط قرار داری. در حلقه ی اول کسانی هستند که تو را می شناسند و دوستت دارند، ولی امکان و توانایی کمک کردن به تو را ندارند. در حلقه های بیرونی کسانی هستند که دوست دوستان و بستگان تو هستند. اینجا همان جایی است که شغلها قرار دارند.
جملات سایر افراد را تکمیل نکن، بویژه رئیست را.
هنگامی که دنبال کار می گردی، صندوق پیامهایت را بیش از حد معمول و کن، مثلا هر ۵ دقیقه یکبار.
ساختن رزومه ی جعلی بندرت مؤثر است. رزومه ات را با چیزهای بی ارزش پر نکن و طوری طراحی نکن که آن را مچاله کنند و به سطل اشغال بیندازند.
بیشتر از سه ماه در یک شغل موقت نمان، مگر اینکه آن را دوست داشته باشی، یا تو را به سوی یک شغل خوب و پرسود سوق دهد.
ویرانگرترین واژه برای کسانی که در جستجوی کار هستند "متأسفانه" است .
وقتی میل و انگیزه زیادی برای کارآفرینی داری، برو و با کسی که به تازگی کار و کسبی به راه انداخته ملاقات کن. این دیدار، یا تو را درمان می کند و ترمزت را می کشد، یا تحریک می شوی که خطر را بپذیری و همچنان میل و اشتیاق شدیدت را پیگیری کنی.
وقتی بهره وری آنچنان رو به افزایش است که امور به بهترین شکل ممکن انجام می گیرند، دنبال انجام یک کار سریع و درآمدزا باش.
همیشه رزومه ات را به روز کن.
تصاویری که در بروشورهای استخدام گنجانده شده اند هرگز روح حقیقی آن شغل را منعکس نمی کنند.
منظور از مسیر شغلی، یک راه معمولی و مشخص است، ولی در عالم واقع، این تو هستی که از لابه لای سنگلاخها و پستی و بلندیها و فراز و نشیبهای سازمان، مسیر و راه خودت را می سازی.
تغییر و جابه جایی، واگیردار است.
چیزی که خیلی به آن علاقه داری را پیدا و آن را پیگیری کن. این خلاصه ی تمام مشاوره های شغلی است.
در هر رده ی شغلی که هستی هرگز نپرس ایا ما حرفه ای هستیم یا نه؟
اگر تخصص تو با ماموریت سازمان همسویی دارد خدا را شکر کن.
لقمه هایی بزرگتر از اندازه ی دهانت بردار، ولی آنها را خوب بجو.
فرایند استخدام همواره پیش از آنچه جویندگان کار و کارفرمایان تصور طول می انجامد.
جا افتادن در یک شغل، به همان اندازه که تابع صلاحیت و مهارت فرد است، تابع زمان است.
احتمالا فرزندانتان می توانند در بیان مفهوم و معنای کاری که می کنید به شما کمک کنند. پدر من کمک می کند که کار شرکت بهتر پیش برود (مشاور مدیر): مادر من کمک می کند که شرکت معروف شود (روابط عمومی).
هدف رزومه فقط دعوت شدن به مصاحبه است نگران کیفیت کاغذه سایز برگه و حاشیه ی صفحات نباش. این موارد برای افرادی که واقعا قصد استخدام شما را دارند چندان مهم نیستند. هرگز به کسی که برای استخدام در یک شغل دارد با تو مصاحبه می کند نگو که شبیه یک منجی به نظر می رسی.
تعداد مشاغل دفتری همیشه کمتر از تعداد مشاغل اجرایی است. به خاطر داشته باش که دست یافتن به یک شغل خوبه بیشتر تابع احتمالات است.
 وقتی دنبال کار می گردی طنازی زیرکانه ای را به همراه داشته باش. تو به این حس نیاز داری. جمله ی میزان حقوق دریافتی من در مقایسه با چالشها و فرصتها و پیشرفتهایی که در مسیر راه تجربه می کنم، در مرتبه دوم اهمیت قرار دارد یکی از بزرگترین دروغها است.
در اسرع وقت آموزشهایی را که دیده ای به تجربه تبدیل کن.
در نظر گرفتن ضرب الاجل دو هفته ای برای اینکه شغلی که اکنون داری تو را به جایگاه بزرگی برساند، مثل دور انداختن ریاضیات او بی نیاز شلن از حساب و کتاب برای همیشه است. رسیدن به فرجام قطعی در زندگی به ندرت اتفاق می افتد و ارزش این را دارد که همیشه در پی آن باشیم.
 اگر از تو خواسته شده که در ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه در جلسه ای حضور پیدا کنی و کارت شناسایی ات را به همراه پیری، به آن جلسه نرو.
در صورت غیبت غیرموجه در محل کار، همه فرض را بر این می گذارند که شما اهل تعامل نیستید.
 تاب نیاوردن دیدگاههای دیگران پیشرفت شغلی تو را محدود می کند. 
فهرست کتابهای پرفروش تجاری روشی معقول برای دانستن این است که مدیران ارشد چه چیزهایی می خوانند. آنها را بخوان.
هر کارو کسبی پیشینه ای سرشار از پیروزی و شکستهای عجیب و غریب دارد؛ همه ی آنها را پیروزی تلقی کن.
همان گونه که هنری فورد دوم گفت "هرگز شکوه نکن، هرگز توضیح نده"، در کار و کسب خودت دلیر و با جرأت باش.
مقالات مجله های تجاری که چیزهایی شبیه به این می گویند که هر کس باید چهار برابر سنش درآمد داشته باشد تقريبا حال همه را بد می کنند. بدان تو تنها کسی نیستی که احساس می کنی این عددها نمی توانند درست باشند.
رابطه ی معکوسی بین تخیل و پول وجود دارد. هرچه محصولی تخیلی تر باشد احتمال کمتری دارد که بتوانی از آن پول دربیاوری، پول واقعی در سنگ توالت و لوله اگزوز خودرو پیدا می شود، نه در نوشیدنی و قایقهای بادبانی.
 همان قدر که از تحلیلها پیروی می کنی، از حس ششم و احساسات قلبی ات هم پیروی کن. دست به انتخاب یکی از این دوتا نزن، آنها را با هم ترکیب کن.
 همه ی ما به طور متوسط ۲۵ هزار روز عمر می کنیم. ماشین حساب را بردار، ببین الان کجا هستی، گذشته ها گذشته، در آن متوقف نشو. از آنچه باقی مانده لذت بیر، نه فقط در کار بلکه، در سراسر طول زندگی ات.
قوانین و مقررات مربوط به پوشش افراد باید یک چیز را بگویند: لباسی بپوش که زننده نباشد و اگر ارباب رجوع یا مشتری ناگهان تو را دیدند، ظاهرت مناسب باشد.
فقط در ۲ صورت به همراه لباس رسمی، چکمه ی کابوی بپوش: یا اهل تگزاس، اوكلاهما یا نیومکزیکو باشی، یا مالک یک گله گاو.
امنیت شغلی عبارتی ضد و نقیض است.
 و چرخه ی عملکرد برای شغلها کوتاه و فشرده سازی شده است. شما فقط به اندازه ی آخرین پروژه ای که انجام داده اید، خوب هستید. 
همیشه وانمود کن زیرک هستی، حتی وقتی کاملا بی خبر و نابلد هستی.


نویسنده : فاطمه محمدقاسمی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟