https://www.bfn.ir/article/business-etiquette-Organizational change-part3 آداب معاشرت در کسب و کار (تغییر سازمانی یا شلوغ کاری و دردسر - بخش سوم )
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آداب معاشرت در کسب و کار (تغییر سازمانی یا شلوغ کاری و دردسر - بخش سوم )

  • يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 1199
  • RSS

آداب معاشرت در کسب و کار (تغییر سازمانی یا شلوغ کاری و دردسر - بخش سوم )
تغییر سازمانی یا شلوغ کاری و دردسر( بخش سوم )
بیشتر مشکلات بزرگ، بزرگتر از چیزی هستند که واقعا به نظر می رسند.
تغییرات واقعی و موفقیتها وقتی اتفاق می افتند که شما می شنوید: من این نکته را در شغلم به کار می برم، من متعاقب استفاده از این، تغییر را احساس می کنم و باعث بازگشت سرمایه میشود.
کسی که در شرح وظایف شغلی اش عبارت پشتیبانی از تصمیمات به چشم می خورد، احتمالا باعث کندی تصمیمات می شود.
در مرکز متمرکز شده به معنای خیلی دور بودن از همه است، نه فقط دور بودن از تعدادی.
بخشهای خاصی از سازمانها و همچنین، بخشهایی از بدن انسان هرگز خود به خود از بین نمی روند بلکه، آنها را می¬کشند. دندان و اخلاق نمونه های خوبی از آنها هستند.
کار کردن در گروههای خودراهبر به معنای این است که سرگروه یا ناظر وجود ندارد. اگر در یک گروه خودراهبر هستی، نگذار کسی نقش سرگروه یا ناخطر را ایفا کند.
ضرب المثلی هست که می گوید سریعترین راه برای تغییر جهت یک ناو هواپیمایی متلاشی و اوراق کردن اجزای آن و سپس سوار کردن دوباره ی آنها در جهت درست است.
وقتی به تو می گویند که تو درک درستی از تصویر بزرگ آینده نداری، از آنها بخواه که آن تصویر بزرگ را نشانت دهند.
سازمانها اغلب شبیه پادشاهی هستند که لباسی بر تن ندارد. همه ی افراد خارج از قلمروی پادشاه دربارهی برازنده بودن لباس او حرف می زنند، ولی زیردستان پادشاه خوب می دانند که او چیزی بر تن ندارد.
 استفاده از اسم، لوگو و نمودارهای جدید سازمانی به ندرت باعث تغییر سازمانی می شوند. تغییر وقتی حاصل می شود که شیوه ی کار کردن اصلاح شود.
اگر شرکت شما در طول یکسال بیشتر از دو رئیس داشته و همه می گویند که هر دو مثل هم هستند)، سوالات زیادی هست که باید بپرسی.
برای کاهش هزینه ها، راههای فراوان دیگری بجز قطع حقوق و پاداشها وجود دارد.
وجود ساختار ضروری است، ولی بوروکراسی خیر. این دو را با هم اشتباه نگیر.
وقت زیادی را صرف محاکمه و پیگرد نکن، در نهایت آنچه اهمیت دارد این نیست که چه کسی مرتکب خطا شده است، مهم این است که چه کسی آن را اصلاح کرده است.
فقدان استاندارد + فقدان ارزیابی + فقدان مجازات = فقدان مدیریت
با انجام تغییرات کوچک در سازمانها، تعداد زیادی تغییرات جزئی ایجاد می شود، ولی تغییر واقعی رخ نمی دهد.


نویسنده : فاطمه محمدقاسمی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟