https://www.bfn.ir/article/business-etiquette-evaluation-part5 آداب معاشرت در کسب و کار (ریشه ی دندان و ارزشیابی عملکرد- بخش 5)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

آداب معاشرت در کسب و کار (ریشه ی دندان و ارزشیابی عملکرد- بخش 5)

  • پنج شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 903
  • RSS

آداب معاشرت در کسب و کار (ریشه ی دندان و ارزشیابی عملکرد- بخش 5)
ریشه ی دندان و ارزشیابی عملکرد ( بخش پنجم )
نحوه ی خواندن صورت وضعیتهای مالی را یاد بگیر و سعی کن از آنها سر در بیاوری.
نوشتن مکاتبات اداری را یاد بگیر (مثل نامه ی قدردانی با نامه ی ارائه ی پیشنهادات).
قدرت تحملت را نسبت به مشکلات و بی نظميها خیلی زیاد کن راضی تر و خرسندتر خواهی شد.
سعی کن اسم افراد را به خاطر بسپاری، اگر حافظه ات ضعیف است سیستم راه اندازی کن.
یاد بگیر چطور سخنرانیهای عالی ایراد کنی تا پیامی را که می خواهی به مخاطبان برسانی دقیقا همان پیامی باشد که مد نظر توست.
در حضور مدیران ارشد راحت باش، یا وانمود کن که راحت هستی.
مهارتها و تواناییهایی را که تو را از دیگران متمایز می کند یاد بگیر و هرگاه فرصتی دست داد از آنها استفاده کن.
سعی کن حداقل کار با نرم افزارهای رایج و پاورپوینت را یاد بگیری.
یاد بگیر که چطور یک جلسه را بخوبی مدیریت کنی، همچنین یاد بگیر که چطور یک دستور جلسه ی خوب را آماده کنی.
درک و احساس مردم را درباره ی خودت بدان... اگر آنها تو را سرسخت یا خیلی سیاستمدارمی دانند، ادراکشان را تغییر بده.
وقتی سخنرانی می کنی یا ارائه داری، همواره این نکته را در نظر بگیر که هنگامی که شنوندگان سالن را ترک می کنند دوست داری به چه چیزی فکر کنند.
هر سال دست کم یک مقاله منتشر کن که تو را در رشته ی خودت معرفی کند.
برای آغاز سخنرانیها و ارائه هایت یک جمله ی عالی انتخاب کن و اغلب با آن شروع کن، تا وقتی که از آن خسته شوی.
کمی شوخی کردن با خودت می تواند برای شکستن یخ محیط مفید باشد، ولی مواظب باش زیاد نشود.
وقتی جواب را نمی دانی، همین را بگو.
یک دوره ی مشاوره و آموزش آداب معاشرت برای کار با مشتریان و ذی نفعان برگزار کن.
ارائه هایت شامل شرح ماوقع باشد، نه عرضه ی داده ها.
به یک زبان دیگر مسلط شو، یا دست کم برای آن تلاش کن.
ریسکهای مربوط به ارائه ی ایده و اجرای آن را بپذیر.
از استعاره و کنایه برای رساندن منظورت استفاده کن.
خوب بودن مهم است، قابل اعتماد بودن ضروری است.
سعی کن تو را به عنوان کسی بشناسند که ایده پردازی می کند، نه کسی که ایرادات را پیدا می کند.
اگرچه همه از این کار بدشان می آید، ولی فرایند بودجه بندی و اموری را که درآمد ایجاد می کنند یاد بگیر.
انجام سرمایه گذاری بزرگ در پروژه های کوچک، آنها را تبدیل به پروژه های بزرگ نمی کند. هیچ ارتباطی بین رقم سرمایه گذاری و نتایج آن وجود ندارد.
تفاوت بین تئوری X و تئوری Y و نوع A و نوع B و معنای اثر هاتورن را یاد بگیر.
هرگاه تحلیل می کنی، حداکثر به بیان سه نکته ی اصلی اکتفا کن. اگر بیشتر باشد هیچ کس برای درک آن وقت نمی گذارد، به آن توجهی نمی کند و بعدا آن را به خاطر نمی آورد.
 اینگونه به نظر می رسد که خامه گیری و دست چین کردن مربوط به کشاورزی و زراعت باشند، ولی این عبارتها در بازاریابی به معنای روشهای خیلی متفاوت بازاریابی هستند.
بکوش تا بازیکن مؤثری باشی، کسی که در هر موقعیتی، تفاوتی خلق می کند.
همان طور که در بوکس می گویند همیشه قویتر از زمانی که شروع کرده ای، تمام کن، به خاطر داشته باش که مردم بخشهای پایانی پروژه ها را به خاطر می آورند..
نظریه هایی که می گفتند مدیران نباید هیچ کاری بجز مدیریت کردن بکنند قدیمی شده اند، نظریه های جدید می گویند مدیران باید عمل کنند.
اعتماد به اندازه ی شایستگی مهم است و از خویشاوندی مهمتر است.
کسی که قصد ارزیابی و سنجش اعتمادپذیری را دارد، برای حصول نتیجه باید کار و تلاش زیادی انجام دهد.
گاهی اوقات چیزی نگفتن و منتظر حرکت طرف مقابل ماندن، بهترین حمله است.
 یک تعریف خلاصه از شغلت داشته باش که بتوانی آن را به سادگی برای همه بگویی.
درباره ی نقاط ضعف و قوتت با خودت صادق باش و بر اساس آن عمل کن.
برای هر چیز به اندازه ی کافی وقت بگذار و آن را یاد بگیر تا بتوانی به کارش ی و از آن استفاده کنی.
دنبال درست کردن گزارشهایی نباش که در قفسه ها خاک می خورند یا ابزار اجرا و عمل باشد. نگذار تو را به عنوان فردی که برای کسب قدرت از شانه های دیگران بالا می رود یا یک سیاست پیشه زرنگ بشناسند؛ سعی کن تو را به عنوان فردی که همواره کار درست را انجام می دهد بشناسند. 
قرار گرفتن در مکان و زمان درست هرگز اتفاقی نیست.
با گذشت زمان، اهمیت کار گروهی بیشتر و بیشتر می شود. یاد بگیر که معنی کار گروهی چیست و چگونه می توانی عضو خوبی برای یک گروه باشی.
درک کن که چه موقع در بهترین حالت خودت هستی (مثلا در اوایل صبح، شب، تحت فشار، در آرامش و ...) و کارهایت را بر اساس آن برنامه ریزی و اولویت بندی کن.
هیچ گاه بدون اینکه با محتوای یک کار آشنایی داشته باشی مشاوره اش را نپذیر.
فرق بین بازاریابی، فروش، روابط عمومی و تبلیغات را یاد بگیر.
در هر کاری که در سازمان انجام می دهی یکی از عناصر بازاریابی وجود دارد.
درک تفاوت بین چیزی که سازمان می گوید و چیزی که انجام می شود به ما کمک می کند که بر مشکلات اصلی سازمان متمرکز شویم.
بهترین مزیت و حسن دوره های آموزشی، دیدار با دوستان و آشنایانی است که در کلاس با آنها ملاقات می کنیم.
اگر در یک دوره ی آموزشی فقط یک نکته را یاد بگیری و به کار ببری، آن دوره ارزشش را دارد. قبل از اینکه در دوره ی آموزشی مربوط به شغل جدیدت شرکت کنی، مطمئن شو که این دوره به تو چیزی می آموزد و قرار است چیز جدیدی یاد بگیری.
آموزش کارکنان اغلب نوعی پاداش است و نشانه ی این است که سازمان قصد دارد بر روی شما سرمایه گذاری کند. از آن بهره ببر، ولی درباره ی چیزهایی که واقعا یاد می گیری واقع بین باش. 
توقع نداشته باش که وقتی در پایان دوره ی آموزشی به محل کار خودت برمی گردی شاهد تغییراتی باشی.
بهترین آموزش از سوی مشتریان ارائه می شود.
یک دوره ی باکیفیت آموزش مهارتهای ارائه را برای کارکنان برگزار کن.
یاد بگیر که همزمان که در مقابل اتاقی ایستادهای یادداشت برداری.
یاد بگیر که به حرفهای مشتریان و کارکنان گوش بدهی و اقداماتی را در راستای چیزهایی که می گویند انجام دهی، اگر اعضای گروه همکارانت شنوندگان خوبی نیستند، برای آنها از ضرورتهای این کار بگو تا آنها هم تبدیل به شنوندگان خوبی شوند.
این درک اختلاف ناچیز و جزئی بین الازم، ضروری و حیاتی است که تفاوت بین موفقیت و شکست را رقم می زند.
بیشتر فعالیتهای شغلی، نه لازم هستند، نه ضروری اند و نه حیاتی. آنها فقط اموری هستند که باید به طور روزمره انجام شوند.
در بین اطرافیانت کسانی را که می توانند با دستگاه کپی، رایانه و پرینتر کار کنند بشناس. آنها در مواقعی که کار فوری پیش می آید می توانند تو را نجات دهند. اگر فوریتی پیش آمده و تو با شیوه ی کار این سیستمها آشنا نیستی، از کسی که این کار را بلد است کمک بگیر.
به سوالاتی که خودت می پرسی جواب نده، بویژه اگر بخشی از یک ارزیابی باشد. ضمنا چندان جالب نیست که بگویی: آیا انتظارات مرا برآورده کردید، من که اینطور فکر نمی کنم.
از کارکنان بخواه که با همان امکانات موجود ( یا حتی کمتر از آن ) کار بیشتری انجام دهند و به آن عادت کنند.
گاه هیچ گزینه ی دیگری نمی تواند جایگزین تمرین و تجربه شود.
 هیچ ملاکی بهتر از نحوه ی زمان بندی تو نشان نمی دهد که چه چیزهایی برایت مهم هستند.


نویسنده : فاطمه محمدقاسمی

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟