نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار

باشگاه مشتريان چیست؟

باشگاه مشتريان در چرخه CRM در بخش رشد و توسعه مشتری همراه با برنامه های وفادار سازی تعریف می شود. اگر با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و چرخه اجرایی CRM آشنا نیستید CRM چیست را کلیک کنید.


در مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی رابطه ای برای جذب و حفظ مشتريان به منظور افزایش ارزش عمر مشتری و سودآور مشتریان استفاده میکنیم در چرخه CRM بازاریابی رابطه ای بخش مهمی از مدیریت ارتباط با مشتری است این دو مفهوم آنقدر نزدیک و وابسته هستند که در بسیاری موارد از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان بازاریابی رابطه ای نام برده میشود. یکی از روشهای موفقیت در بازاریابی رابطه ای حفظ مشتری وافزایش سود آوری مشتریان فعلی پیاده سازی باشگاه مشتریان است


باشگاه مشتری

برای آموزش بیشتر درباره بازاریابی رابطه ای و بازاریابی مستقیم حتما فیلم آموزشی زیر را ببینید


هدف باشگاه مشتریان


انواع باشگاه مشتری
مراحل راه اندازی باشگاه مشتری

مراحل راه اندازی باشگاه مشتری

Customer Club
برای راه اندازی باشگاه مشتریان با ما تماس بگیرید
تلفن : 03195018095

با راه اندازی باشگاه مشتریان
شما نیز عضو باشگاه مشتریان فرادیس خواهید شد



پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پایا هیدرولیک جم(چیتا)
شرکت پایاهیدرولیک جم در سال 1388 به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، برای افزایش راندمان و حفظ کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان قبلی و جدید، اقدام به تهیه نرم افزار فرادیس CRM نموده است تا پرسنل این مجموعه با استفاده از نرم افزار CRM ، با تلاش پیگیرانه و منظم و با ارائه خدماتی زمان بندی شده و دقیق در حفظ ارتباط خود با مشتریان نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
  • سه شنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۷
  • بازدید: 37

پیاده سازی سیستم جامع نرم افزار CRM فرادیس در شرکت پنجره دو جداره باران
شرکت پنجره دو جداره باران برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود که به علت کیفیت عالی این مجموعه روز به روز در حال افزایش هستند و بالابردن راندمان کیفیت خدمات و برآورده کردن نیازهای به موقع مشتریان اقدام به خرید نرم افزار CRM فرادیس نمود تا با ایجاد هماهنگی دقیق میان پرسنل خود این هدف محقق گردد.
  • پنج شنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 91

راه اندازی نرم افزار CRM در صنایع الکترونیک سٌها
صنایع الکترونیک سٌها متشکل از کادری مجرب برای بهبود عملکرد تولید،فروش و ارتباط با مشتریان قدیمی و جدید خود اقدام به استفاده از نرم افزار CRM فرادیس نموده است.
  • سه شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۷
  • بازدید: 94

آخرین تغییرات نرم افزار فرادیس

اضافه شدن قابلیت افزودن عکس در پروفایل مشتریان بصورتی که با تماس هر مشتری روی سیستم voip عکس آن فرد نمایش داده میشود.
تاریخ: پنج شنبه بيست دي ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول لیست گزارشات وظایف پرسنل هر سازمان با قابلیت فیلتر های تاریخ –موضوع-گزارش دهنده و.. برای دستیابی راحت تر در هر زمان به گزارشاتی که روی وظایف زده شده است.
تاریخ: سه شنبه بيست آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول ثبت عکس و مشخصات فنی کالا در درخت کالاهای نرم افزار CRM و نمایش آنها در هنگام زدن پیش فاکتور و فاکتور کالاها
تاریخ: پنج شنبه اول آذر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان پیگیری چریکی برای افزایش سرعت در تماس،ثبت توضیحات مربوط به هر مشتری،ارسال پیامک صوتی وثبت فاکتور برای شرکت هایی که مشتریان زیادی درخواست خرید محصول به آن شرکت داده اند و کارشناسان فروش باید به سرعت درخواست های داده شده را پیگیری کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول فانل فروش در نرم افزار CRM فرادیس، که نشان دهنده پتانسیل مشتریان هر شرکت به مدیران ارشد میباشد تا با یک نگاه سطحی متوجه باشند چند درصد اشخاص ثبت شده در نرم افزار، سرنخ-مشتری وفادار-مشتری عادی و... هستند و برای ارتباط و اقدامات لازمه برنامه ریزی کنند.
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان تعریف سریال کالاهای هر سازمان در نرم افزار CRM فرادیس، برای ایجاد راحت تر فاکتور فروش کالاها بر اساس شماره سریال هر کالا
تاریخ: سه شنبه هفدهم مهر ۱۳۹۷

اضافه شدن تنظیمات رنگبندی نرم افزار به پروفایل هر یک از کاربران برای انتخاب تم مطابق با سلیقه آنها
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن امکان انتخاب و تغییر پس زمینه قسمت لاگین نرم افزار متناسب با سلیقه هر سازمان
تاریخ: شنبه سي و يکم شهريور ۱۳۹۷

اضافه شدن ماژول تنظیمات تقویم به ازای هر کاربر، برای وارد کردن تایم کاری پرسنل و ایجاد وظیفه برای آنها در همان تایم کاری
تاریخ: دوشنبه بيست و ششم شهريور ۱۳۹۷