نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پروژه های بزرگ مدیریت ارتباط با مشتری

  • چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3258
  • RSS

پروژه های بزرگ مدیریت ارتباط با مشتری

ارائه ی سود های تجاری

پروژه های بزرگ مدیریت ارتباط با مشتری باید طوری مدیریت شود که برای شرکت سودآور باشد، نه فقط این که وقت و بودجه صرف ارائه ی سامانه ی مدیریت ارتباط با مشتری شود.

ابزار مدیریت پروژه ی راهبردی به تازگی توسعه یافته است که به مدیریت ارائه ی سودهای تجاری کمک می کند. ابزار بنفیت دی پندنسی نت وورک (بی دی ان) پشت به پشت اهداف پروژه کار می کند تا تضمین کند که تمام تغییرات تجاری لازم انجام می شوند و همچنین راه حل های فناوری مدیریت ارتباط با مشتری تحقق می یابد.


پروژه های بزرگ مدیریت ارتباط با مشتری

دیدگاه بی دی ان شامل مراحل زیر است:


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

  1.  تعریف محرک های تجاری:
    محرک های پروژه بر اساس ماهیت فرصت در رابطه با راهبرد شرح حال کاربردی، تعریف می شوند. محرک نگرش مدیران ارشد درباره ی چیزی است که شرکت باید در پاسخ به آن محرک تغییر دهد، برای مثال باید به بازگشت بیشتری در وجوه سهامدار دست یابد.
  2.  تعیین اهداف سرمایه گذاری:
    اهداف سرمایه گذاری عبارتند از اعلام این که چگونه پروژه در دستیابی به تغییرات در رابطه با یک یا چند محرک سهم خواهد داشت. اهداف سرمایه گذاری ممکن است عواملی چون افزایش در گردش فروش، افزایش در سهم بازار، هدف قرار دادن بهتر سودآورترین مشتریان را شامل شود.
  3.  ایجاد سودهای تجاری:
    به منظور دستیابی به اهداف سرمایه گذاری ها برخی سودها باید به شرکت یا مشتریان ارائه شود. این سودهای تجاری باید به صراحت تعریف شود و از نظر کمی مشخص باشد. آنها ممکن است شامل افزایش برگشت سهام، پاسخ بهتر از مدیریت مبارزه، بهبود خدمات مشتری و غیره باشد.
  4.  شناسایی تغییرات تجاری:
    این ها سایر تغییراتی هستند که ممکن است قبل از تحقق فناوری لازم باشند، برای مثال تعریف فرایندهای جدیدی که ضروری هستند و ایجاد الزامات مهارتی جدید، مثل اصلاح تقسیم بندی مشتری، طراحی فرایندهای خدمات مشتری جدید، معرفی فرایند مدیریت مشتری جدید.
  5.  شناسایی تغییرات ممکن:
    این تغییرات همچنین ممکن است قبل از تحقق فناوری لازم باشند، برای مثال تعریف فرایند جدیدی که ضروری است، ایجاد الزامات مهارتی جدید، مثل تسویه ی تقسیم بندی مشتری، طراحی روندهای خدمات مشتری جدید، معرفی فرایند مدیریت مشتری جدید.
  6.  تعیین الزامات فناوری مدیریت ارتباط با مشتری و مسیر سازنده ها:
    این فقط وقتی است که تجزیه و تحلیل اهداف سودها انجام شده باشد و تغییرات لازم برای تحقق آنها شناسایی شود و نیز نقشی که فناوری مدیریت ارتباط با مشتری در اهداف پروژه ایفا می کند بتواند به طور مشروح تعریف شود. این تغییرات فناوری سامانه های اطلاعاتی، میسر کننده های فناوری اطلاعات را ارائه می دهد که به تحقق سودهای تجاری منجر می شوند. آنها شامل مواردی از قبیل توسعه ی منبع اطلاعات شرکت، شبکه ی اینترنت جدید یا توسعه یافته، سامانه ی نیروی فروش خودکار، دستگاههای تلفن همراه جدید برای نیروی فروش و غیره می شوند.

ارائه ی سود های تجاری

بی دی ان معرف ابزاری مفید برای شناسایی تغییرات تجاری است که برای استفاده جدید از کارایی فناوری مدیریت ارتباط با مشتری لازم هستند. مدیران خواهان استفاده از این ابزار ممکن است آن را برای بررسی نمونه های کاری سایر صنایع مفید بدانند.

چنین نمونه های تحقیق مربوط به بی دی ان مستند هستند و در ارجاعات به این بخش فهرست شده اند. ساختار بی دی ان می تواند اغلب در دو یا سه کارگاه نیمه وقت توافق شود که به هر حال حوزه ی مشروح نیازهای فناوری اطلاعات مدیریت ارتباط با مشتری در این ساختار زمانی برای پروژه های پیچیده تر دست یافتنی نیست.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟