https://www.bfn.ir/article/33255 سه مدل رایج در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

سه مدل رایج در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

  • شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 7571
  • RSS

سه مدل رایج در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری سه مدل بسیار رایج موجود است که عبارتند از:
1- مدل IDIC
IDIC=Identify+Differentiate+Interact+Customize
Identify : به معنای شناختن مشتری و درک او
Differentiate : به معنای تفکیک کردن مشتریان و تشخیص مشتریان متمایز
Interact : به معنای تعامل با مشتریان بر اساس شناختی که از آنها بدست آوردیم و همچنین بر اساس اینکه در کدام گروه از مشتریان ما واقع شده اند.
Customize : به معنای سفارشی کردن و اصلاح و تنظیم محصولات و خدمات و ارتباطات با خواسته های مشتریان
2- مدل QCi
در بیشتر کتاب های مدیریت ارتباط با مشتری این مدل به نام QCi معرفی می گردد ولی شاید به کار بردن عنوان CMAT دقیق تر باشد. CMAT مخفف عبارت Customer Management Assessment Tool به معنای ابزار ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری است. شرکت QCi اصرار دارد به جای عبارت مدیریت ارتباط با مشتری از عبارت مدیریت مشتری استفاده نماید.
  • برای اجرای صحیح فرایند مدیریت ارتباط با مشتری باید مشخص شود که اثربخشی فعالیت های ما چگونه سنجیده می شوند.
  • بخش مهمی از فرایند مدیریت مشتری به تجربه مشتری باز می گردد. ما باید در مشتری احساس خوبی بوجود آوریم و تجربه ای متفاوت برای او خلق نماییم که موجب شود ما را به رقبایمان ترجیح دهد. تجربه و احساس مشتری نسبی و از جنس ادراکی می باشد و بصورت مطلق قابل ارزیابی نمی باشد. مشتری به رقبای ما می نگرد و با توجه به کیفیت خدمت و محصول شرکت های رقیب، تجربۀ مطلوب یا نامطلوبی از سازمان در ذهنش شکل می گیرد.
3- مدل زنجیره ارزش CRM


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟