https://www.bfn.ir/article/3117 تعیین مؤلفه های سرمایه گذاری CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تعیین مؤلفه های سرمایه گذاری CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)

  • يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2663
  • RSS

تعیین مؤلفه های سرمایه گذاری CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)
طی سال های اخیر میزان سرمایه گذاری در مدیریت ارتباط با مشتری در سراسر دنیا رو به فزونی گذاشته است. درک این مسأله که ارقام اعلام شده توسط سازمان ها و افراد مختلف تنها مربوط به سرمایه گذاری بر روی فناوری و ایجاد نرم افزارهای CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) می باشد، حائز اهمیت است. اجرا و پیاده سازی چنین پروژه هایی در سازمان های بزرگ به 5 – 3 سال زمان نیاز دارد و مؤلفه ی فناوری نیز نیازمند حجم سرمایه گذاری عمده ای در ابتدای کار است. با این وجود در یک دوره ی کامل پروژه ی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) هزینه های فناوری از حدود یک سوم یا حتی یک پنجم هزینه ها بیشتر نمی شود. هزینه های دیگر اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان به مؤلفه ی دیگر CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)  یعنی افراد و فرآیندها برمی گردند. ممکن است نیاز به آموزش افراد یا حتی کاهش تعداد آن ها ضامن خوبی برای استخدام افرادی مجرب تر باشد. ممکن است برای قسمتی از پروژه مثل یکپارچه سازی سیستم و ذخیره داده ها لازم باشد از مشاورانی استفاده کرد. فرآیندهای سازمانی نیز مثل امور پیش خوان و پس خوان سازمان ممکن است نیاز به مهندسی مجدد داشته باشند. به علاوه ممکن است نیاز به طراحی مجدد سازمان حول مشتریان یا بخش های بازار به وجود آید که همه ی این ها مؤلفه های سرمایه گذاری بر روی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) محسوب می شوند و کمتر توجهاتی را به خود معطوف می دارند.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟