https://www.bfn.ir/article/33213 پی گیری در فروش موفق
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

پی گیری در فروش موفق

  • سه شنبه ۱ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3425
  • RSS

پی گیری در فروش موفق
آیا هرگز این جمله را قبلاً شنیده اید؟ من شنیده ام. گاه والدین یا دوستانتان آن را به شما می گویند، اما مشتریانتان راه دیگری برای گفتن آن دارند. مشتریان، با پاهای خود شکایت می کنند: آنان می گریزند. اگر یک مشتری آن را به شما بگوید یا پیشنهادش کند، بهتر است به آن توجه کنید. این می تواند ناقوس مرگ رابطۀ شما باشد.
پی گیری مؤثر پس از تأیید و مذاکرۀ موفق، یعنی اندکی بیش از حد مایه گذاشتن برای مشتری. چیزهای کوچک غالباً رابطه را به سمت جلو می رانند. نتیجۀ آن، یک پیروزی برای چهار طرف است. پیروزی شما داشتن یک مشتری پا برجاست، منبعی برای ارجاعات، و فرصتهای دوم فروش در درون یک مشتری موجود. زمانی که با مشتریان خود با احترام و قدرشناسی برخورد می کنیم، احساس خوبی نسبت به خود پیدا می کنیم. در عین حال، مشتریان نیز از کار با ما احساس خوبی خواهند داشت. یک رابطۀ کاری دراز مدت قوام می یابد. این یک واقعیت است که مشتریهایتان شما را ظرف 27 روز فراموش خواهند کرد. حتی والدینتان نیز ممکن است هر چند ماهی شما را فراموش کنند. شما باید برج و بارویی از وفاداری بسازید تا از گزند چشمان مراقب رقبایتان در امان بمانید. همیشه انجام اولین فروش، کار آسانی است. آنچه به شما به عنوان یک کارآفرین فروش حقیقتاً ارزش می بخشد، دریافت سفارشهای بعدی است.
حفظ خشنودی و رضایت مشتری، نیازمند تلاش هشیارانه ای است. این، بخشی از فراگرد مستمر سنجش، بازخورد، و سنجش مجدد است که شما را پیوسته نسبت به مشتریتان پاسخگو نگاه می دارد. ایجاد هماهنگی بین دنبال کردن مشتریان جدید، ضمن خدمت رسانی و رشد دادن به مشتریان موجود، کار دشواری است. فکر می کنم که این قدر نقل قول ناشناس، حق مطلب را به خوبی بیان می کند: یک رابطه، در طول زمان خراب خواهد شد. گرایش طبیعی هر رابطه به سمت فرسایش حساسیت و توجه است. نبرد علیه این نیروهای توان فرسا نیاز به تلاش مصممانه ای دارد. حقیقتاً بیان نیرومندی است.
در بسیاری از مواقع، ما مشتریان خوب خود را بدیهی می شماریم. این مشتریان کسانی اند که معامله با آنان آسان است و به ندرت دردسرآفرینی می کنند.آنان همچنین مبلغان شفاهی مثبتی برای ما هستند و کالاها یا خدمت ما را به همکاران و دوستانشان توصیه می کنند.
درست همان گونه که چیزهای کوچکی می توانند مشتری را فراری دهند، چیزهای کوچکی می توانند او را نگه دارند.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟