https://www.bfn.ir/article/3125 در پیدا کردن مشتریان احتمالی به موقعیت عالی برسید
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

در پیدا کردن مشتریان احتمالی به موقعیت عالی برسید

  • سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3373
  • RSS

در پیدا کردن مشتریان احتمالی به موقعیت عالی برسید
در پیدا کردن مشتریان احتمالی به موقعیت عالی برسید
سریع ترین راه افزایش درآمد بسیار ساده است و برای موفقیت در کار فروش از اهمیت فراوان برخوردار است. کافی است
با مشتریان بهتر صرف وقت بیشتری بکنید.
برخورد خلاق با مشتریان احتمالی برای موفقیت شما ضروری است. این کار با برنامه ریزی و تحلیل دقیق صورت می گیرد و با سه پرسش مهم و اساسی شروع می گردد:
1- پنج تا ده ویژگی اصلی و جذاب محصول شما کدام است؟
آیا از ویژگیهای جذاب محصول خود مطلع هستید؟ آنها را به ترتیب اهمیت فهرست کنید و بعد به سؤالات زیر بپردازید:
  • چرا باید کسی بخواهد که اصولا محصول شما را خریداری کند؟
  • چرا باید کسی بخواهد این محصول را از شرکت شما خریداری کند؟
  • چرا باید کسی بخواهد این محصول را از شما خریداری کند؟
باید بتوانید قبل از روبه رو شدن  با مشتری به روشنی در ذهن خود به این پرسشها جواب بدهید.
2- محصول شما کدام نیاز خاص مشتری احتمالی را برطرف می سازد؟
محصول شما چه فایده ای دارد؟ به عبارت دیگر، چرا باید مشتری اصولا بخواهد این کالا را خریداری کند؟
جذاب ترین ویژگیهای کالای خود را بنویسید. بعد ببینید که مشتری شما از هر یک از این ویژگیها چه برداشتی خواهد کرد. توجه داشته باشید مشتری خریدار ویژگی نیست. مشتری خریدار فایده است. مشتری خریدار کالا یا خدمت نیست، مشتری خریدار راه حل برای مسائل خود است.
3- شرکت شما چه دارد که شرکتهای دیگر از آن محروم هستند؟
جنبه منحصر به فرد محصول شما کدام است؟ شرکت شما در چه زمینه ای شاخص و منحصر به فرد است؟ در چه زمینه ای کالا و شرکت شما از سایر کالاها و شرکت های مشابه برتر هستند؟
هر چه برای این سؤال پاسخ روشن تری داشته باشید، بهتر و خلاق تر می توانید مشتریان بهتری برای خود دست و پا کنید.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟