https://www.bfn.ir/article/23177 اصول عمومی بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اصول عمومی بازاریابی

  • يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3546
  • RSS

اصول عمومی بازاریابی
بازاریابی نیز مانند علوم دیگر دارای اصولی است که حد و مرز یا ضوابطی را معین می کند و طبیعتاً عدول از آن اصول خطاست. گرچه در بازرگانی امروز که هدف، تحصیل سود بیشتر و خرد کردن رقبا و نایل شدن به انحصار مطلق است، شرکت های تولیدی بزرگ دنیا از هیچ کوششی برای از پا درآوردن رقیب و حتی گول زدن مصرف کننده یا متهم کردن رقبا به نقص یا فساد یا عدم کارایی محصول خودداری نمی کنند، ولی شناختن اصول به هر حال لازم است. برخی از مهمترین اصل های بازاریابی را می توان به شرح زیر بیان کرد:
الف: تصمیمات بازاریابی یک بنگاه اقتصادی نباید به بنگاه دیگر یا به مصرف کنندگان دیگر لطمه و خسارت وارد آورد.
ب: نظام بازاریابی در یک جامعه باید خدمات خود را به همه آحاد مردم اعم از فقیر و غنی، شهری و روستایی، زن و مرد ارائه دهد.
ج: نظام بازاریابی یک بنگاه تولیدی یا توزیعی باید بگونه ای طراحی شود که کالاها و خدمات را با حداقل قیمت و حداکثر کارایی تأمین و ارائه نماید. علاوه بر آن باید:
1- خلاقیت و نوآوری را تشویق و ترغیب نماید.
2- اطلاعات صحیح و واقعی را درباره محصول و کاربرد آن در اختیار مصرف کننده قرار دهد به گونه ای که مصرف کننده احساس غبن نکند.
3- مصرف کننده آموزش های لازم را ارائه نماید.
د: تصمیمات بازاریابی چه در مورد تولید کننده و چه در مورد مصرف کننده باید در کمال آزادی و اختیار گرفته شود. هیچ کس را نباید به خرید یا توزیع کالایی مجبور کرد.
ه: تندرستی مصرف کننده یا خریدار باید در درجه اول اهمیت قرار گیرد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟