https://www.bfn.ir/article/23173 استراتژی های بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

استراتژی های بازاریابی

  • سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3816
  • RSS

استراتژی های بازاریابی
پس از شناخت نقاط ضعف، نقاط قوت، فرصت ها و تهدیدات یا مخاطراتی که یک مؤسسه یا بنگاه تجاری از آنها برخوردار است یا با آنها روبروست، استراتژی ها یا راه های وصول به اهداف شناخته می شوند. در بازاریابی، از میان استراتژی های متعددی که وجود دارد چهار استراتژی:
1- نفوذ در بازار  2- توسعه بازار 3- توسعه محصول و 4- استراتژی های تنوعی، بیشتر از بقیه مورد استفاده هستند.
بنگاه های اقتصادی معمولا در سه سطح می توانند استراتژی های رشد خود را طراحی و اجرا نمایند:
1- در سطح اول، با شناخت و استفاده از فرصت هایی که در چهار چوب عملیات فعلی وجود دارد، یعنی با حفظ محصول یا محصولات فعلی و بازار یا بازارهای فعلی باید عملیات بنگاه ادامه یابد تا حدی که سهم بازار به حد مورد نظر برسد. این دسته از استراتژی ها را استراتژی های نفوذ در بازار می نامیم.
2- در سطح دوم، با شناخت و استفاده از فرصت هایی که در همان صنعت وجود دارد ولی ممکن است نوع مشتریان یا نوع کالا تفاوت یابد. در صورتی که تغییر و تنوعی در کالا باعث رشد مؤسسه یا تسهیل در رسیدن به اهداف در همان بازار شود، استراتژی را توسعه محصول و در صورتی که تغییر و جا به جایی در بازار باعث رشد یا تسهیل در رسیدن به اهداف شود، آن را استراتژی توسعه بازار می نامیم.
3- در سطح سوم، با شناخت و استفاده از فرصت هایی که در خارج از صنعت فعلی وجود دارد، یعنی شرایطی که تغییر توأم بازار و محصول ضامن رشد مؤسسه و رسیدن به اهداف خواهد بود که آن را استراتژی های تنوعی یا تنوع گرایی می نامیم.
استراتژی های تنوع گرایی به نوبه خود به سه گروه تقسیم می شوند.
الف- استراتژی های تنوع افقی
ب- استراتژی های تنوع هم مرکز
ج- استراتژی های تنوع پراکنده


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟