https://www.bfn.ir/article/13156 قانون صداقت در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

قانون صداقت در بازاریابی

  • دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3942
  • RSS

قانون صداقت در بازاریابی
هنگامی که شما امتیاز منفی را می پذیرید، مشتری یک امتیاز مثبت به شما می دهد.
بسیاری از دست اندرکاران بازاریابی، موفقیت را فرایند مجموعه ای از فعالیت های کوچکی می دانند که با مهارت به اجرا در می آیند. آنها فکر می کنند می توانند از میان استراتژی های گوناگون دست به انتخاب بزنند، و با به کار بردن مساعی و فعالیت زیاد آن را به موفقیت برسانند. اگر شرکت آنها رهبر طبقه ویژه ای باشد، منابع خود را صرف برنامه های مختلفی می نمایند. به نظر می رسد این متخصصان فکر می کنند که بهترین شیوه رشد، رویکرد نخود هر آش بودن و دخالت در همه کارهاست.
اگر شرکتشان رهبر نباشد، آنها سرانجام می خواهند همان کارهای رهبر بازار را انجام دهند، حتی اندکی بهتر.
امروز راز سخت تر کار کردن موفقیت بازاریابی نیست.
این که سخت کار کنید یا عادی، تفاوت اندکی ایجاد می کند. افزون بر این، هر چه که شرکت بزرگتر باشد، قانون متوسط ها، نتایج رویکرد سخت کوشی را خنثی می کند. تاریخ نشان می دهد که تنها شیوه موفقیت در بازاریابی حرکت جسورانه منحصر به فرد است. به علاوه در هر موقعیت معلوم، تنها یک حرکت است که نتیجه را تعیین می کند.
ژنرال های موفق، میدان جنگ را مطالعه می کنند و آن ضربه یا حرکت جسورانه ای را جستجو می کنند که دشمن اصلا انتظارش را ندارد. پیدا کردن یک حرکت از این نوع دشوار است. پیدا کردن چند حرکت از این نوع معمولا غیر ممکن است.
بی . اچ . لیدل هارت، استراتژیست و نویسنده نظامی، این حرکت بی باکانه را خط غیر قابل انتظار نامیده است. نیروهای متفقین به نرماندی وارد شدند، جایی که به علت امواج و ساحل صخره ای آن، آلمان ها اصلا فکرش را هم نمی کردند. در بازاریابی هم، چنین است. غالبا رقیب تنها یک نقطه ضعف دارد و نیروهای شما باید همان نقطه را هدف بگیرند.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟