https://www.bfn.ir/article/13154 مدیریت ارتباط با مشتری / CRM
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری / CRM

  • شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3999
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری / CRM
عبارت مدیریت ارتباط با مشتری از اوایل دهه 90 میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است.
مدیریت ارتباط با مشتری یک نظام اطلاعاتی یکپارچه است.استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل همه فعالیتهای مربوط به مشتریان بدون واسطه همچون شرکت ها است.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به منظور ثبت، ذخیره و گزارش گیری از اطلاعات مشتری فعلی و احتمالی کاربرد دارد. این نرم افزار قادر است اطلاعات مشتریان را ثبت و بایگانی کرده و همچنین وظایف و درخواستهای مشتری خاص را ثبت نماید.
شما می توانید بعد از ثبت اطلاعات مشتریان و بایگانی، محصولات و خدمات خود را از طریق امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بصورت دوره ای به مشتریان اطلاع رسانی کنید. و با مشتریان خود در ارتباط باشید.
 
از دیگر ویژگیهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این است که به قطع وابستگی به نیروهای کار کمک می کند. همچنین با وارد شدن فناوری اطلاعات به شرکت ها زمینه ای فراهم خواهد شد تا شرکت ها به طرف شرکت های هوشمند و دانش محور سوق پیدا کنند. و با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری هزینه های پرداخت اطلاعات را کاهش دهند و ارتباط با مشتری با سرعت بیشتر و در زمان کمتر انجام گیرد که نتیجه آن افزایش قدرت رقابتی است.
اصطلاح مدیریت ارتباط با مشتری به مفاهیم بازاریابی پایگاه داده ای و بازاریابی یک به یک نیز مربوط می شود.
رابطه خوب با مشتری رمز موفقیت در تجارت و کسب و کار است.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟