https://www.bfn.ir/article/13150 مطرح کردن سؤالات ارزشمند در فروش
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مطرح کردن سؤالات ارزشمند در فروش

  • پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2648
  • RSS

مطرح کردن سؤالات ارزشمند در فروش
مفهوم اصلی سؤالات ارزشمند که در اینجا به آن اشاره می شود شامل شش روند پرسیدن می شود که چهار گونۀ آن با قیود تکرار پرسش زیر آغاز می شوند:
چه کسی، چه، چه هنگام، کجا؛ ولی هرگز باچرا آغاز نکنید.
سؤالاتی که با چرا آغاز می شود مشتری را در حالت دفاعی قرار می دهد. در نظر بگیرید که تمامخردسالان می پرسند: چرا؟
1600 لایه از چرا. همچنین کودکان با پرسش هایی چون چرا این کار را کردی؟ و چرا کارت را درست انجام نمی دهی؟ توبیخ می شوند. چرا همچنین اغلب معنایی متهم کننده دارد. این گونه پرسش ها ناراحت کننده اند، بنابراین ما بزرگسالان در مورد پاسخ گویی به سؤالاتی که با چرا شروع می شوند مقاومت می کنیم.
پرسش های خوب می توانند چنین باشند:
زمان ایده آل برای تحقق این امر چه هنگام است؟
کدام بخش ها در روند نصب دخالت دارند؟
در شرکت شما چه کسی قصد استفاده از این محصول را دارد؟
قصد دارید لوازم اضافی را کجا انبار کنید؟
سؤالات دیگر سؤالاتی هستند که با چطور / چگونه / چه مقدار آغاز می شوند. این سؤالات برای درک روند کار بسیار کاربردی هستند.
بار کار چگونه توزیع می شود؟
چگونه دو اداره درگیر روند تصمیم گیری می شوند؟
این مواد چگونه استفاده می شوند؟
پیش بینی می کنید در دوازده ماه آینده چه مقدار مصرف خواهید کرد؟
به هر حال بهترین سؤالات، سؤالاتی هستند که با بگویید آغاز می شوند. پس از بیست سال تشخیص داده ام که بهترین و مؤثرترین سؤالات آن هایی هستند که با بگویید آغاز می شوند.زیرا چنین سؤالاتی مشتری را به حرف زدن تشویق می کند.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟