https://www.bfn.ir/article/13145 اهداف بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اهداف بازاریابی

  • شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2900
  • RSS

اهداف بازاریابی
اهداف بازاریابی به موازات تحول و تکامل این علم و ارتقاء جایگاه سازمانی آن تغییر و تکامل یافته است. در آغاز معرفی بازاریابی بعنوان یکی از علوم مدیریت، بسیاری از صاحب نظران به تأثیر کلان بازاریابی بر اقتصاد و زندگی مردم اعتقادی نداشتند اما به تدریج اهمیت بازاریابی شناخته شد و با توجه به نیازهای گوناگون، اهداف متفاوتی برای بازاریابی متصور گردید.
ذیلا چند هدف مهم و تقریبا مشترک که مورد قبول بسیاری از بنگاه های اقتصادی است بیان می گردد:
الف- بالا بردن سطح مصرف
بسیاری از مدیران واحدهای تولیدی یا توزیعی عقیده دارند فعالیتهای بازاریابی در یک بنگاه عمدتاً برای بالا بردن سطح مصرف انجام می گیرد. بدین ترتیب فعالیت بازاریابی عاملی برای رفع رکود، افزایش و رونق اقتصادی مؤسسات تولید کننده یا توزیع کننده خواهد بود و نهایتاً سود آنها را افزایش خواهد داد.
ب- افزایش رضایت مصرف کننده
رضایت مصرف کننده به معنی تأمین نیازهای او از طریق توسعه ویژگیهای محصول مانند قیمت مناسب، کیفیت برتر، دوام بیشتر، تأمین لوازم یدکی و ... است. در نظام بازارگرا، هدف اصلی، خواسته های مصرف کننده و کمک به او از طریق تولید کالاهایی است که به آرزوهای دور و نزدیک او جامۀ عمل بپوشانند.
ج- تنوع محصول و افزایش شانس انتخاب
 برخی از مدیران بنگاهها اعتقاد دارند هدف فعالیت بازاریابی، افزایش شکل و صور کالاها و ایجاد تنوع در تولیدات برای پاسخ دادن به نیازمصرف کنندگان مختلف و بالاخره افزایش شانس انتخاب برای آنان است. اگر هدف این چنین باشد الگوی مصرف تغییر خواهد کرد. نیازهای جدیدی القا و بالاخره ایجاد خواهد شد، و نهایتاً قیمتها کاهش خواهد یافت.
د- ارتقاء کیفیت زندگی
بسیاری از مدیران بازاریابی بر این باورند که هدف بازاریابی، بالا بردن کیفیت زندگی و درجه برخورداری مصرف کنندگان از امکانات و فراهم کردن شانس بیشتر برای استفاده از انواع کالاها و خدماتی است که به بازارهای دور و نزدیک عرضه می شود. بدین ترتیب ضمن ایجاد رضایت در مصرف کننده، روش های توزیع نیز نکامل می یلبد، حق انتخاب بیشتر می شود و سرانجام الگوی مصرف نیز به تبع این تحولات دستخوش تغییر و اصلاح خواهد شد.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟