https://www.bfn.ir/Article/13129 ده اقدام مهم برای موفق شدن در فروش
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ده اقدام مهم برای موفق شدن در فروش

  • دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3961
  • RSS

ده اقدام مهم برای موفق شدن در فروش
صادق باشید. این ایده آل بزرگ شماست.
اگر در بهترین حد خود ظاهر شوید، کار بیشتری نمی توانید بکنید.
-اچ. دبلیو. درسر

20 درصد فروشندگان واقع در رأس، 80 درصد مداخل ناشی از فروش را به جیب می زنند. 5 یا 10 درصد اول فروشندگان موفق به مقدار زیاد بیش از این عایدی می برند. هدف شما باید این باشد که در ردیف یکی از بهترین فروشندگان قرار بگیرید. خوشبختانه، این کار ساده تر از آنی است که تصورش را می کنید.
1- کاری را که دوست دارید، انجام بدهید
تمام فروشندگان به واقع موفق و پردرآمد، عاشق کارشان هستند. شما هم باید بیاموزید که کارتان را دوست بدارید و بعد متعهد شوید تا در حرفه تان به حد عالی برسید.
2- دقیقا تصمیم بگیرید که چه می خواهید
تنها 3 درصد اشخاص هدفهای مکتوب دارند و اینها پر درآمدترین مردمان در حرفه خود هستند.
3- با پشتکار و عزم راسخ از هدفتان حمایت کنید
وقتی شروع کردید، حتی فکر شکست خوردن را از سرتان بیرون کنید. با اراده و پشتکار از هدفتان حمایت کنید.
4- متعهد شوید که در تمام مدت عمرتان مطلب بیاموزید
ذهن شما بزرگ ترین سرمایه شماست. کیفیت اندیشه شماست که کیفیت زندگی شما را تعیین می کند. به یادگیری مادام العمر متعهد شوید.
5- از وقت خود به خوبی استفاده کنید
زمان تنها چیزی است که برای فروش دارید. این سرمایه اولیه شماست.
6- از پیشروان تبعیت کنید
کاری را که موفقها انجام می دهند، شما هم انجام بدهید. از رهبران و پیشروان در رشته فعالیت خود پیروی کنید. از کسانی تقلید و تبعیت کنید که می دانند در زندگی به کجا می روند.
7- منش در حکم همه چیز است
از استحکام شخصیت خود به عنوان یک چیز مقدس پاسداری کنید.
8- خلاقیت ذاتی خود را آزاد کنید
از استعدادهای مادرزادی خود استفاده کنید.
9- قاعده طلایی را تمرین و اعمال کنید
با دیگران همان طور رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار کنند.
10- بهای موفقیت را بپردازید
رمز موفقیت در فروش این است که کمی زودتر شروع کنید، کمی بیشتر تلاش کنید و کمی دیرتر در محل کارتان باقی بمانید.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟