نوع لباسی که فرد می پوشد، همینطور ماشینی که سوار می شود و حساب بانکی وی هیچکدام مهم نیستند. اینها بی معنی هستند. فقط خدمت کردن است که معیار موفقیت محسوب می گردد.
بنیان یک دوره موفقیت آمیز فروش باید خواست و تمایل به خدمت گذاری در جهت تامین نیازهای دیگران باشد. این درست است که بسیاری به خاطر پول خوبی که از این راه بدست می آید به این حوزه قدم می گذارند، اما پول تنها پس از خدمتگذاری حاصل می شود. در حقیقت، اغلب از شاگردان خود می خواهم به جای حرف S در کلمه Service (خدمت) علامت دلار ($) را جایگزین کنند، مانند این .ervice$ این تصویر ذهنی به آنها کمک می کند بفهمند درآمدی که بدست می آوریم با میزان خدمتی که به دیگران انجام می دهیم نسبت مستقیم دارد. نوعی صفحه امتیازات است که نحوه عملکرد ما را بازتاب می دهد.
آگاه باشید که اگر کسب پول برای شما مهم تر از خدمتی باشد که ارائه می کنید، از کسب پول نیز بازخواهید ماند چون دلیل وجودی شما در فروش اشتباه است. برای اینکه به واقع در فروش موفق باشید باید صادقانه به تامین نیازهای دیگران علاقه مند باشید.
بعضی ها، در حالیکه منتظر هستند دوره واقعی آنها ظهور کند، فروشندگی را امتحان می کنند، چون داشتن تحصیلات بالا در آن همیشه الزامی نیست. وقتی کاری را بصورت امتحانی انجام می دهید احتمالا به خوبی کسی که خود را وقف آن کار کرده است از پس آن برنخواهید آمد. اجازه ندهید این امر که پا گذاشتن به حوزه فروش آسان است به شما اینگونه تلقین کند که حرفه راحتی است. آموزگار فقید من، جی. داگلاس ادوارد، مرتبا می گفت که فروش پر درآمدترین کار سخت و کم درآمدترین کار آسان است. اگر نمی خواهید سخت کار کنید، انتظار نداشته باشید درآمد زیادی نیز بدست بیاورید. البته بعضی حوزه ها به آموزش یا مدرک خاصی نیاز دارد اما در اکثر موارد داشتن یک برخورد خوب (برخورد خدمت گذارانه) و تمایل و توانایی برای شناخت کالاهای عرضه شده کافی خواهد بود.
بعضی ها از کودکی فروش را آغاز می کنند و آن را ادامه می دهند چون تنها چیزی است که بلد هستند. من فکر می کنم هر کس باید چیزی را در دوره ای از زندگی خود بفروشد. هر چقدر در سن پایین تری اتفاق بیفتد بهتر است. این شما را وادار می کند با آدمهای دیگر ارتباط برقرار کنید. شما را بر آن می دارد چیزی را که درست است بگویید و انجام دهید تا به نتیجه موفقیت آمیز دست یابید. تمرین بسیار خوبی برای خود زندگی نیز محسوب می شود. در هر حال، همه ما چیزی را می فروشیم.
نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند. نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید
نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است. در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد. نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..