نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ماهیت پروژه ها ی مدیریت ارتباط با مشتری

  • شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3277
  • RSS

ماهیت پروژه ها ی مدیریت ارتباط با مشتری

ماهیت پروژه ها

پروژه ها از نظر ماهیتی اغلب منحصر به فرد هستند؛ ولی شاید در اداره شعبه، شرکت یا بخش صنعتی متفاوت انجام شده باشند، مراجعه به انواع پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری که تمام انجام داده اید و انجام خواهید داد و طبقه بندی آنان استفاده از دیدگاه مشترک در سایر شکل های مدیریت پروژه، در سه نوع مهم: در حال اجرا، تکراری ها و غریبه ها مفید است.

در حال اجرا؛ پروژه هایی هستند که در محیط کار شما معمولی هستند و با موفقیت همه جه انجام شده اند و به سختی یکی را از دیگری برحسب فناوری می توان متمایز کرد. پروژه هایی که از این نوع به طور کلی خطر کمتری دارد.
تکراری ها؛ از پروژه های در حال اجرا پیچیده تر هستند. پروژه ی مشابه پیش تر انجام شده است. بنابراین طرح یا حتی ابعاد فناوری آنها شناخته شده هستند. پروژه ی جدید بسیار شبیه آن است. به هر حال اندکی تغییرات یا سفارشی سازی لازم خواهد داشت. پروژه های این نوع همگی از نظر میزان خطر متوسط هستند.
غریبه ها؛ پروژه های جدیدی برای سازمان هستند که در آن جا راه حل فناوری مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان جدید است. چنین پروژه هایی به طور کامل در مدیریت ارتباط با مشتری معمولی هستند و از نظر ماهیت خطر زیادی دارند. آن ها مشکل ترین پروژه ها از نظر مدیریت هستند و اگر مدیریت ضعیف باشد می توان به هدر رفتن وقت یا زمان چشمگیری منجر شود.


ماهیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری

این مقوله سازی، به سادگی می تواند به تعیین سطح صحیح منبع برای هر پروژه یا پروژه ی فرعی انفرادی کمک کند.
یک پروژه مستلزم گروهی از افراد است که با هم برای تکمیل محصولی خاص یا دستیابی به وظیفه ای خاص کار کنند:

  •  با تاریخ زمانی معین
  •  در ساختار بودجه ی معین
  •  با رعایت استاندارد خاص عملکرد (کیفیت)

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

این ویژگی های زمانی، هزینه و کیفیت در حالت توازون با تعادل هستند.هر گونه افزایش یا کاهش در سطح یکی از آنها بر عناصر دیگر تأثیر خواهد داشت. مدلی از این سه عنصر در یک پروژه با میدان معین طراحی شده است برای مثال اگر زمان به کاهش نیاز داشته باشد، تا مطابق با نیاز مشتری خاص باشد. آن گاه هزینه یا کیفیت یا هر دو تحت تأثیر قرار می گیرند.

بعد دیگر نیز باید در نظر گرفته شود. یعنی سود برای سازمان، احتمال می رود که مجموعه هایی از مبادلات و ارزش ها، هزینه و کیفیت وجود داشته باشد که سودهای مدیریت ارتباط با مشتری متفاوتی را ارائه دهد. درک روابط بین منابع پروژه و سودهای تجاری مهم است.



نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟