نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط موثر با مشتری CRM

  • شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3200
  • RSS

مدیریت ارتباط موثر با مشتری CRM

مدیریت ارتباط موثر با مشتری CRM

در فیلم مکس دیوانه، رهبر شروری به نام "ایمورتان جو" با قدرت و مقام بالا، خود را جاودانه می داند.
و با قدرت بی حد و حصر بر سرزمین حکومت می کند.
تا جایی که همه مردم او و پسرانش را حلال مشکلات خود می دانند اما زمانی که مکس، جاودانه بودن این رهبر شورشی را خدشه دار می کند، پرده فرو می افتد و همه قدرت و جلال و شکوه "ایمورتان جو" و پسرانش به ‌یک‌ باره از بین می‌رود.


مدیریت ارتباط با مشتری

مالکان کسب و کارهای بزرگ و قدرتمند در گذشته تنها اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار می دادند تا به خواسته های خود برسند.
در گذشته مشتریان تنها اطلاعاتی را داشتند که شما در اختیار آنها قرار می دادید.
اما امروزه با دسترسی به اطلاعات پشت پرده از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی قدرت بی حد و حصر در دست مشتریان است.

  1.  اطلاعات جمع آوری کنید
  2.  اطلاعات ذخیره کنید
  3.  اطلاعات آنالیز کنید
  4.  موفق شوید

عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

مشتریان بیشتر از خود شما درباره محصولات و خدمات شما و رقبای شما اطلاعات دارند.
مطمئن باشید قبل از اینکه به سراغ شما بیایند از منابع مختلفی کسب اطلاعات کردند از دوستان و آشنایان نظر خواهی کرده اند
به سایتها و انجمنها سر زده اند و نظرات کاربران زیادی را مطالعه کرده اند و حتی از ریزترین امور هم اطلاع دارند


مدیریت ارتباط موثر با مشتری CRM

اما نکته مهم‌تر این است که شما تنها نباید به گفته‌های آن‌ها در مورد کسب‌وکار خودتان توجه داشته باشید، بلکه باید به گفته و نظرات آن‌ها درباره رقبای خودتان هم توجه داشته باشید.

مدیریت ارتباط موثر با مشتری CRM تنها ارسال یک پیامک یا ایمیل به مشتری نیست.
مدیریت ارتباط با مشتری CRM در تمامی ارتباطات با مشتری فرصتی را فراهم می کند تا از مهمترین، ارزانترین و باارزشترین منبع اطلاعاتی که همان مشتری است اطلاعاتی بسیار مهم و با ارزش درباره خودتان رقیبانتان و دنیای کسب و کارتان بدست آورید.

اطلاع از اینکه آیا در حال اتخاذ تصمیم‌های درست هستید یا نه، بسیار سخت و دشوار است.

به همین دلیل سود جستن از هر ذره اطلاعات که از طریق ارتباط موثر با مشتری در دسترس و اختیار شما قرار می‌گیرد از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟