نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری

  • دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3833
  • RSS

بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مطابق با هر ابتکار سازمانی، موفقیت برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری بستگی زیادی به وجود آمادگی کافی در سازمان دارد، در حالی که بررسی و مرور کلی ابزاری مفید برای مشخص کردن فرصت ها و چالش ها و ایجاد اجماع برای پیشروی است، بینش عمیق تر به وجود و استفاده ی بالقوه ی شرکت از مدیریت ارتباط با مشتری مورد نیاز است. این امر مستلزم مرور مشروح تر از پنج فرایند کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری و توجه به مسائل فرهنگی، رهبری و حمایتی است.


بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


پنج فرایند کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری

  •  توسعه راهبرد
  •  ایجاد ارزش
  •  ترکیب چند کانالی
  •  مدیریت اطلاعات
  •  ارزیابی عملکرد

این عوامل بعدی ارتباط خاصی در آمادگی برای برنامه ی مدیریت ارتباط با مشتری و ایجاد اشتیاق برای آن دارند.
هر شرکت اولویت های تجاری و اهداف بازار متفاوتی خواهد داشت. به این دلیل توصیه می شود. مجموعه سؤالات مناسب برای هر فرایند مدیریت ارتباط با مشتری مهم توسعه یابد. این سؤالات باید مبنای بررسی طراحی شده و خاص برای انعکاس نیازها و شرایط شرکت را تشکیل دهد. در این بررسی جامع پنج فرایند مدیریت ارتباط با مشتری به دو بخش فرعی که هر یک ده سؤال مطرح می کنند، تقسیم می شود. برای مثال فرایند توسعه ی راهبری به راهبرد شرکت ( شامل رهبری و حمایت ) و راهبرد مشتری تقسیم می شود

روند ایجاد ارزش

بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

روند ایجاد ارزش به ارزشی که مشتری دریافت می کند و ارزشی که سازمان دریافت می کند و از این قبیل تقسیم می شود. دو عامل برای امتیازدهی بر اساس مقیاس 0 تا 5 وجود دارد که عبارتند از: نمره دادن به سازمان (5=کاربرد زیادی دارد،0=هیچ گاه استفاده نمی شود.) و اهمیت برای سازمان(5=خیلی مهم،0=اهمیتی ندارد).
سازمان می تواند به بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری به دو روش بنگرد. اول این که می تواند روش بررسی خود را با توجه به فهرست سؤالات نوعی مناسب خود، در رابطه با فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری توسعه دهد. دوم این که می تواند از ابزارهای استاندارد دیگر ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری بدون هیچ اصلاح و تعدیلی استفاده کند.


عضویت در کانال تلگرام آموزش AloCRM

چنانچه بررسی خاص و مناسب نیاز باشد گروهی از مدیران اجرایی میان کارکردی، استخراج شده از ادارات مختلف شامل بازاریابی، فناوری اطلاعات، منابع و مالی را توصیه می کنیم تا در توسعه ی بررسی مناسب با شرایط خاص سازمان استفاده شوند. هنگامی که تکمیل و عنوان راهنما امتحان شد، از بخش میان کارکردی مدیران می توان خواست تا بررسی را با استفاده از فرم کاغذی با کارکردی بر مبنای وب تکمیل کنند. آن گاه اطلاعات حاصل از این بررسی می تواند به طور مفید به صورت مجموعه هایی از نمودارها یا ماتریس هایی که رتبه بندی سازمان و اهمیت برای سازمان را نشان می دهد، ارائه شوند. این امر به ایجاد اولویت های مدیریت ارتباط با مشتری کلیدی کمک خواهد کرد. چنین بررسی ای مسائل پیچیده را پوشش می دهد. ما دریافته ایم که تکمیل این بررسی به عنوان بخشی از یک یا چند کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری، با ارائه های رسمی که مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری را به طور مشروح شرح می دهد. به تضمین درک کامل کمک می کند و واژه های مشترک در کل سازمان استفاده می شود.


بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


تعدادی از سایر ابزارهای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری را نیز در اصل شرکت های مشاور توسعه داده اند. اینها برای شرایط خاص یک سازمان یا بخش صنعتی ایجاد شده اند و وزنه ای برای انعکاس اهمیت نسبی مسائل مدیریت ارتباط با مشتری خاص برای سازمان مربوط نیستند. این بررسی ها تا حد زیادی از نظر شرح و کیفیت فرق می کنند. برخی تنها اندکی بیش از یک امتحان ارزش دارند و سایرین گواه اندکی نشانه ی تفکر در میان دامنه ی وسیعی از مسائل راهبردی مربوط به مدیریت ارتباط با مشتری هستند. برخی بررسی ها مثل ابزار ارزیابی مدیریت مشتری که آن را در شرکت کیو سی آی توسعه داد، قوی تر هستند


بررسی جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
کیو سی آی

کیو سی آی تعداد قابل توجهی اطلاعات از تعداد زیادی از شرکت هایی که مقایسه هایی در راستای تمام صنایع، و در ساختار بخش های صنعتی مربوط انجام داده اند، جمع آوری کرده است. از آن جا که این ابزاری اختصاصی است، شرکت نمی تواند خودش برای بررسی مشروح از آن استفاده کند، به هر حال هزینه ی کلی انجام ارزیابی با ابزار ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمان بزرگ قابل تحمل است


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟