https://www.bfn.ir/article/33238
شاید شما کالای خاص و با کیفیتی داشته باشید و قصد فروش آن را دارید. آشنایی با بازار و شرایط فروش نوع برخورد مشتریان مختلف و خواسته های متفاوت برای یک محصول از افراد مختلف چیز طبیعی می باشد که هر مشتری بر اساس نیازها و خواسته هایش آن را از شما و کالایتان می خواهد اگر نتوانید به تمام این موارد پاسخ صحیحی دهید کسب و کار شما شکست خواهد خورد.2 % از فروش ها به واسطه اولین ارتباط ها حاصل می شود.3 % از فروش ها مربوط به دومین ارتباط می باشند.5 % از فروش ها ناشی از سومین ارتباط می باشند.10 % از فروش ها ناشی از چهارمین ارتباط می باشند.80 % از فروش ها حاصل پنجمین تا دوازدهمین ارتباط می باشند.هیچ وقت از پیگیری های خودتان در زمینه بازاریابی ناامید نشوید. معیارهای متعدد را در این زمینه در برخوردهای گوناگون بسنجید و آزمایش کنید. این چهار خدمت را برای مشتری جدی بگیرید:1- خدمات قبل از فروش2- خدمات در هنگام فروش3- خدمات پس از فروش4- خدمات بدون فروشخدمات قبل از فروش: خدماتی هستند که به مشتریان داده می شوند تا با محصول آشنا شوند مانند اگر عرضه کننده ابزار برقی هستیم اجازه دهیم با ابزار مربوطه در فضایی که آماده کرده ایم کار کنند و اگر پذیرفتند یک نمونه نو می خرند.خدمات در هنگام فروش: به پذیرایی از مشتری، فراهم سازی امکان رفاه بیشتر و ... مربوط می شود.خدمات پس از فروش: به تعهدات و گارانتی مربوط می شود ضمانتی که به مشتری سپرده می شود .خدمات بدون فروش: خدماتی است که به مشتریان بالقوه داده می شود تا در آینده مشتری شوند این موضوع هم نوعی سرمایه گذاری مهم می باشد.راز فروش فقط با یک جملهیک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وادارد: من می خواهم بیشتر راجع به این محصول بدانم. این هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا می نامید ارائه دهید. شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید، آنها خودشان از شما خواهند خرید با یک جمله خوب، ایمیلتان را باز خواهید کرد. سخنرانی تان را گوش خواهند داد و تلفن تان را نیز جواب خواهند داد.
نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است. نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند. نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید
نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است. در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند. نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد. نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..