https://www.bfn.ir/article/33216 ارزیابی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ارزیابی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری

  • شنبه ۵ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3354
  • RSS

ارزیابی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری
ارزش مورد انتظار مشتری به عنوان سلاحی استراتژیک در جذب و نگهداری مشتریان می باشد. و یکی از مؤثرترین و شناخته شده ترین عامل های موفقیت در کسب و کارهای تولیدی و ارائه دهندگان خدمات می باشد.
اگر شرکت ها بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری خود را می خواهندباید فعالیتهای خودشان را براساس تفکر خلق و ارایه ارزش برتر به مشتری تنظیم نمایند. در حقیقت مدیریت ارتباط با مشتری بر مرکزیت آفرینش و ارائه ارزش تأکید می کند. هدف مدیریت ارتباط با مشتری، خلق و ارائه ارزش به مشتریان مورد هدف می باشد.
بررسی تجربی در رابطه با تأثیر ابعاد اصلی ارزش مورد انتظار مشتری برای شرکتهایی که نسبت به پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری اقدام نموده اند بسیار حیاتی می باشد، زیرا ارایه ارزش برتر به مشتری می تواند هزینه های زیادی را به شرکت تحمیل کند. در بعضی موارد این نگرانی هست که چنین هزینه هایی از منافع مالی بالقوه ارایه ارزش برتر به مشتری بیشتر باشد. هر چند شرکت ها اغلب تأیید می نمایند که ارایه ارزشی برتر به مشتری نسبت به رقیبان، منجر به سوددهی بیشتر می شود. اما ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که هزینه های این فرایند سبب کاهش سوددهی شرکتها گردد، پس لازم است که شرکتها تأثیر هر کدام از ابعاد ارزش مورد انتظار مشتری را بررسی نمایند و منابع محدود خود را بر اساس آن، به ارایه ارزش برتر به مشتری اختصاص دهند. ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل های رفتار مشتری، دارایی مشتری و کیفیت ارتباط مورد بحث واقع می شود.
هدف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ساخت روابط سودمند و دو سویه با مشتریان، یا در سطح فردی یا بخشی است. یک گام اساسی برای دستیابی به همین هدف سفارشی نمودن گزاره ارزش برای جذب و نگهداری مشتریان مهم به روش استراتژیک می باشد، هدف مدیریت ارتباط با مشتری متناسب نمودن عرضه با نیازهای مشتریان است. نیازمندی های مشتریان یک شکل و یک اندازه نمی باشد. سفارشی نمودن دارای مفاهیم ضمنی هزینه و درآمد است. و امکان دارد دارای مفهومی استراتژیک هم باشد. زیرا مزیت رقابتی بوجود می آورد و از طرف دیگر برای مشتریان نیز جذاب می باشد. اما شاید به دلیل هزینه های سفارشی نمودن، محدودیتهایی نیز وجود داشته باشد و ممکن است سفارشی نمودن به معنای از دست دادن صرفه جویی هم باشد و بنابراین هزینه ها را برای مشتری افزایش دهد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟