https://www.bfn.ir/article/33215 ویژگیها و منافع در فروش موفق
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

ویژگیها و منافع در فروش موفق

  • پنج شنبه ۳ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3910
  • RSS

ویژگیها و منافع در فروش موفق
دو اصطلاح ویژگی و منفعت به طور رایج در حرفۀ فروش به کار می روند، اما متأسفانه غالب استفادۀ نادرستی از آنها می شود. افراد حرفه ای فروش به دفعات، این دو اصطلاح را بی آنکه از معنای آنها درک روشنی داشته باشند، به جای هم به کار می برند. فروش "ویژگی/منفعت" معرف یکی از سنگهای بنیادین فروش حرفه ای است. برای قرنها این راهبرد، موثر بوده است. فکر نمی کنم تغییر کند – حداقل در دورۀ زندگی ما. این، بخشی از وجه رایج هر فراخوان فروش است.
برای آنکه یک کارآفرین موثر باشید، باید محصول خود را به وضعیت منحصر به فرد مشتری احتمالی مربوط سازید. این عمل را با ترجمۀ ویژگیهای محصول یا خدمت خود به منافعی که نیازهای مشتری را تأمین می کند، انجام می دهید. این کار با درک ویژگیها و منافع، هر دو، آغاز می شود.
یک ویژگی عبارت است از یک کیفیت یا یک صفت محصول یا خدمت شما: آنچه که دارد. ساده است. ما به عنوان بخشی از برنامه ریزی خود نیاز به شناخت و ارزیابی چهار دسته از ویژگیها داریم. آنها عبارتند از:
  • صنعت شما
  • شرکت شما
  • محصول یا خدمت شما
  • خود شما
البته هر دسته، مجموعه ای از ویژگیها را با خود دارد. فقط 100 ویژگی می تواند در شرکت شما، 100 ویژگی در صنعت شما و نظایر آن وجود داشته باشد.
یک منفعت عبارت است از آنچه یک ویژگی برای مشتری انجام می دهد و اینکه یک ویژگی معین چگونه به مشتری کمک خواهد کرد.این ویژگی مستقیماً با انگیزه های خرید پیوند می خورد. در پایان به اینجا می رسید که من در اینجا هستم تا ببینم چگونه می توانم به کسب و کار شما کمک کنم. همچنین منافع باید به این پرسش متداول پاسخ دهد که در این چه چیزی برای من وجود دارد؟ شما ممکن است با رویکرد فاب در فروش آشنا باشید: ویژگیها، مزیتها و منافع.
من مزیتها را حذف کرده ام. نیازی به آنها نیست. افراد حرفه ای فروش به سختی می توانند ویژگیها و منافع را از هم جدا کنند. حال نگذارید با یک گام غیر ضروری دیگر آن را پیچیده تر کنیم. کمتر فرد فروشنده ای می تواند به روشنی بین مزیتها و منافع تمایز قائل شود. حال که قضیه این گونه است، چگونه می توانید از مشتریان خود انتظار داشته باشید که تفاوت آنها را درک کنند؟در نهایت هر دوی شما گیج خواهید شد. رویکرد من ساده است. مشتریان فقط منافع را می خرند، نه مزیتها یا ویژگیها را. برای مثال، وقتی که شما می خواهید اتومبیلی بخرید، ویژگی (مهم برای شما)، شیشه های برقی آن است، اما منافع این ویژگی عبارتند از سادگی عمل، راحتی و کنترل.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟