https://www.bfn.ir/article/33214 نرم افزار CRM و واقعیت های آن
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

نرم افزار CRM و واقعیت های آن

  • چهارشنبه ۲ دي ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3813
  • RSS

نرم افزار CRM و واقعیت های آن
نرم افزار CRM روشی است که ایده هایی نوین برای ارتباط با مشتریان و رها شدن از سیستم کاغذی را بطور بسیار کاملی برای کاربر فراهم می نماید. در واقع این سیستم ها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. و رابطه قوی با مشتریان مهم ترین رمز موفقیت هر کسب و کاری است.
  • داشتن نرم افزار CRM در تلفن همراه موجب افزایش بازده فروش خواهد شد.
          یکی از مزیت های داشتن نرم افزار CRM بر روی تلفن همراه ارتباط کارمندان فروش و اطلاع آنها از درخواستهای مشتریان حتی در مواقعی که خارج از محیط کسب و کار می باشند.
  • توسط نرم افزار CRM هدف فروش خود را افزایش دهید.
          با وجود نرم افزار CRM بر روی تلفن همراه، نه تنها بازده فروش افزایش می یابد بلکه کارمندان می توانند میزان فروش را مشاهده کنند و اهدافشان را در فروش بالا ببرند.
  • نرم افزار CRM فقط مناسب تیم فروش نمی باشد.
         نه تنها برای تیم فروش مناسب می باشد بلکه برای کل کارمندان نیز مفید خواهد بود.
  • CRM = مدیریت تماس، بازاریابی، فروش، سرویس دهی به مشتریان
  • ارائه سرویس بد به مشتریان مساوی است با ترک مشتریان
          مشتریان در مورد تجربیات بدشان با شما به دوستان خود می گویند. 35% از اشخاص با شنیدن تجربیات بد دیگران با یک سازمان قطع رابطه و همکاری می کنند.

  • ارائه خدمات گسترده به مشتریان آنها را به شما وفادار می کند.
  • از علل افزایش درآمد، بهبود نتایج خدمت به مشتری است.
  • مشتریان حاضرند به پرداخت 25% هزینه بیشتر برای خدمات بهتر
  • ویژگی بسیار مهم نرم افزار CRM سادگی استفاده از آن می باشد.
          نرم افزار CRM ای که انتخاب می کنید بصری باشد و روابط کاربر پسند داشته باشد.

نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟