https://www.bfn.ir/article/33210 چگونگي عملکرد مديريت ارتباط با مشتري (CRM) در سازمان
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

چگونگي عملکرد مديريت ارتباط با مشتري (CRM) در سازمان

  • شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3569
  • RSS

چگونگي عملکرد مديريت ارتباط با مشتري (CRM) در سازمان
بسته های نرم افزار CRM بین وظایف مرتبط بیرونی سازمان نظیر فروش، بازاریابی و خدمات مشتری و وظایف مرتبط با ارتباطات داخلی سازمان مانند مالی، لجستیک، عملیات و منابع انسانی با استفاده از نقاط ارتباطی که بین سازمان و مشتری طراحی می شود، ارتباط برقرار می نمایند. با استفاده از این نقاط اطلاعات لازم در خصوص مشتری جمع آوری می شود. اطلاعات جمع آوری شده برای هر مشتری به صورت جداگانه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و پس از آنالیز اطلاعات هر یک از مشتریان، به صورت جداگانه برنامه ریزی صورت می گیرد.
وظایف بیرونی سازمان که توسط فروش و بازاریابی انجام می پذیرد. ارتباط بین نقاط ارتباطی و وظایف مختلف سازمانی را نشان می دهد در حال حاضر با توجه به فناوری های نوین اطلاعاتی، سازمان ها می توانند کمیت و کیفیت زیادی از داده های مرتبط با مشتری را جمع آوری نموده و آنها را به منظور اخذ تصمیمات استراتژیک به اطلاعات پردازش شده تبدیل کنند. اما در این فرآیند، با سؤالات اساسی زیر روبرو می باشند:
چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟ در مورد چه کسانی این اطلاعات باید جمع آوری شود و این اطلاعات برای استفاده های آینده چگونه باید مدیریت شود. شناسایی مشتری نقطه شروع فعالیتها در CRM است. مشتری شناخته شده کسی است که مشخصات فردی و اطلاعات مرتبط با نحوه ارتباط با او در داخل بنگاه وجود دارد. پس از شناسایی مشتری، بنگاه می تواند با جمع آوری، پردازش و استفاده از اطلاعات موجود در سابقه، درک عمیقی از نیازهایش به دست آورده و ارزش عادلانه ای برای او خلق نماید. به همراه توسعه روابط بنگاه با مشتریان، تعدادی از آنها به سطحی رشد می نمایند که به آنها مشتریان اصلی گفته می شود.
مشتریان اصلی مجموعه کوچکی  از کل مشتریان می باشند که واقعاً وفادار به بنگاه بوده و ارزش زیادی برای بنگاه خلق می کنند.
اطلاعات مربوط به مشتریان با در نظر گرفتن محتوای آنها به سه دسته تقسیم می شوند:
1- اطلاعات مشتریان شامل مشخصات فردی، داده های مرتبط با معاملات مشتری
2- اطلاعات سازمانی شامل اطلاعات مرتبط با محصولات، خدمات و سایر اطلاعات سازمانی
3- بازخورهای غیر معاملاتی مشتری شامل شکایات، پیشنهادات، ادعاها و ...


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟