https://www.bfn.ir/article/33207 قانون شکست در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

قانون شکست در بازاریابی

  • سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 2844
  • RSS

قانون شکست در بازاریابی
باید در انتظار شکست بود و آن را پذیرفت.
بسیاری از شرکت ها به جای دست برداشتن از برخی مسائل، اقدام به تصحیح آنها می کنند. شعار آنها تجدید سازمان برای نجات از وضع موجود است.
پذیرفتن اشتباه، و در عین حال، نشان ندادن عکس العمل نسبت به آن، به مسیر پیشرفت شغلی شما صدمه می زند. استراتژی بهتر، تشخیص شکست در مراحل نخستین و جلوگیری از ضرر است. امریکن موتورز باید اتومبیل سواری را رها می کرد و جیپ را در دستور کار قرار می داد. آی بی ام باید ماشین های فتوکپی، و زیراکس باید کامپیوتر را در سال ها پیش از خاتمه کار رها می کردند.
ژاپنی ها اشتباهاتشان را خیلی زود می پذیرند و تغییر لازم را به عمل می آورند. سبک مدیریتی آنها، خودخواهی شان را از بین می برد. نظر به این که در هر تصمیم بزرگی، تعداد زیادی از کارکنان سهم کوچکی دارند، بدنامی حاصل از آن مسیر، پیشرفت شغلی کسی را به خطر نمی اندازد. به بیان دیگر پذیرفتن همه اشتباه کردیم بسیار آسان تر از ضربه مبهوت کننده من اشتباه کردم است.
رویکرد فارغ از خودبینی، عمده ترین عامل موفقیت ژاپنی ها در بازاریابی است. البته آنها هم مرتکب اشتباه می شوند، اما آن را به راحتی می پذیرند، تصحیح می کنند و به فعالیت ادامه می دهند. شرکت بسیار موفق وال – مارت روش دیگری برای مقابله با شکست دارد. به آن روش آماده، هدف، آتش سام والتون می گویند. این ثمره علاقه وافر او به جستجوی دائمی است. والتون می دانست که هیچکس نمی تواند همیشه به هدف بزند. اما در وال – مارت، اگر آزمون کارکنان به توفیق نیانجامد، تنبیهی در انتظار آنها نیست. مدیر عامل وال – مارت در مقاله مندرج در بیزینس ویک گفته است. در شرکت ما اگر شما چیزی یاد بگیرید و آن را بیازمایید، حتماً برای آن امتیاز خواهید گرفت، اما وای بر کسی که اشتباهی را دو بار تکرار کند.
در برخی شرکت های امریکایی، هرگز کاری انجام نمی شود مگر این که به نفع فعالیت های شخصی یکی از مدیران عالی باشد. این امر حرکت های بالقوه ای را که شرکت در بازاریابی می تواند داشته باشد به شدت محدود می سازد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟