https://www.bfn.ir/article/33205 اجرای سیستم ارتباط با مشتری در یک شرکت
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اجرای سیستم ارتباط با مشتری در یک شرکت

  • يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3706
  • RSS

اجرای سیستم ارتباط با مشتری در یک شرکت
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک نظام اطلاعاتی یک پارچه می باشد که برای برنامه ریزی، زمان‌بندی و کنترل فعالیت‌های قبل و بعد از فروش سازمان و با هدف توانمند سازی مشتریان جهت تعامل با سازمان از طریق ابزارهای چون وب سایت، تلفن و ... به کار می‌رود.
مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت می باشد.
پیش شرطهای لازم برای اجرای سیستم ارتباط با مشتری در یک شرکت
پیش از اجرای سیستم ارتباط با مشتری در یک شرکت پیش نیازهایی وجود دارد که باید آن شرکت در نظر بگیرد که عبارتند از:
1- تعیین کنید که با اجرای سیستم ارتباط با مشتری چه مشکلاتی در شرکت مورد بررسی قرار می گیرد، چه بهبودها یا تغییراتی باید با نصب این سیستم وارد فرایند تجاری سازمان شود.
2- مدیر پروژه انتخاب شود.
3- برای اینکه اعضای تیم بدرستی بتوانند وظایف خود را انجام دهند به آنها قدرت اجرایی لازم داده شود.
4- شرکتی که سیستم ارتباط با مشتری در آن اجرا می شود باید در رابطه با امور تجاری و مسائل فنی تخصص لازم را داشته باشد.
5- از یک روش مرحله به مرحله استفاده شود، در ابتدا اجرای سیستم کم کم پیش برود و سپس به مرور زمان در جهت اهداف بلند مدت شرکت پیش برود.
6- شاخص های کلیدی عملکرد معینی برای ارزیابی میزان موفقیت پروژه تعیین شود.
منافع استفاده از سیستم ارتباط با مشتری
بسیاری از سیستم‌های امروزی به منظور به حداقل رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارها بوجود آمده اند. یک سیستم ارتباط با مشتری هم اگر به درستی استفاده شود منافع فراوانی می‌تواند برای یک شرکت تجاری به دنبال داشته باشد. استفاده از یک سیستم خوب CRM می‌تواند به معنای افزایش فروش ، سود بیشتر و وفاداری روزافزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم ارتباط با مشتری منافعی با خود به همراه می‌آورد که گاهی اوقات دیده نمی‌شوند ولی آن‌ها نیز مهم می باشند. این منافع عبارتند از:
1- صرفه جویی در زمان
2- سازماندهی
3- ارتباط برقرار کردن
4- ایجاد سریع تر سرنخ فروش
5- برقراری نظم
6- مدیریت تلاش هایی که در واحد فروش صورت می گیرد.
7- مدیریت خدمات
8- برنامه ریزی امور فروش


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟