https://www.bfn.ir/article/33203 مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های هواپیمایی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های هواپیمایی

  • سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3891
  • RSS

مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های هواپیمایی
با تحولاتی که در فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت گرفته است.مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان رویکردی مهم در کسب و کار ظهور پیدا کرد که هدفش برگشت به دوره بازاریابی شخصی است. این یک مفهوم نسبتاً ساده ای است که بیان می کند مشتریان مختلف محصولات گوناگونی درخواست می کنند و به جای بازاریابی انبوه افراد و سازمان ها، باید هر مشتری را تک تک بازاریابی کنیم.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با اهداف ساماندهی ارتباط میان مشتریان و سازمان، تسریع و کاهش زمان و هزینه در پاسخگویی به مشتریان، برتر بودن نسبت به سایر رقبا، افزایش سطح فروش و درآمد و افزایش راندمان سازمان بنا شده است.
کاربرد CRM در شرکت های هواپیمایی
امروزه شرکت های هواپیمایی درگیر به دست آوردن سهم بیشتری از بازار و حفظ سودآوری در محیط تقاضای رقابتی و اقتصادی هستند. بنابراین ضروری است تا راه های نوینی را برای مدیریت روابطشان با مشتریان ایجاد کنند و از این طریق وفاداری مشتری و درآمد خود را بهبود ببخشند.
می دانیم موفقیت یک شرکت هواپیمایی به توانایی آن شرکت در مدیریت هوشمندانه فروش، بازاریابی و فرایندهای خدماتی و بوجود آوردن مزیت دو طرفه برای مشتریان ایرلاین بستگی دارد. برای بهبود ارزش استراتژیک مشتریان، مدل مدیریت الکترونیک ارتباط با مشتری یک دیدگاه جامع و فراگیر ارائه می کند. این مدل را می توان به عنوان یک سیستم فرض کرد که از اجزاء، ارتباط بین اجزاء و پویایی بین آنها تشکیل شده و مزیت این نهاده ها را در اینترنت و ارتباط به کار می گیرد تا از این طریق باعث کسب درآمد شود. جهت مدیریت هر چه بهتر مشتری در سراسر خطوط سرویس دهی، شرکت های هواپیمایی باید رویکرد خود را به سمت مدیریت ارتباط با مشتری، با توجه به موارد ذیل تغییر دهند.
1- تقسیم بندی مشتریان
2- ابتکارات در مدیریت ارتباط با مشتری
3- طراحی و مدیریت سازمانی
به وسیله پیاده سازی دیدگاهی با مرکزیت صحیح و واقعی مشتری در حوزه مدیریت روابط، یک شرکت هواپیمایی جهت دستیابی، توسعه و نگهداری مشتریان با ارزش بسیار بالا در موقعیت بهتری قرار خواهند گرفت. نقش مدیریت ارتباط با مشتری موجب تقویت وفاداری، دستیابی به درآمد بالا، همراه با هزینه های مصرفی کمتر و بهبود کارایی مؤثرتر می شود. مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت های هواپیمایی مؤلفه ای ضروری برای راهبردهای مشارکتی آنها می باشد که می تواند یک مزیت و ابزار متمایز کننده رقابتی مهم باشد.


نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟