https://www.bfn.ir/article/3121 تصمیم گیری و برنامه ریزی برای تماس گرفتن با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

تصمیم گیری و برنامه ریزی برای تماس گرفتن با مشتری

  • پنج شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3879
  • RSS

تصمیم گیری و برنامه ریزی برای تماس گرفتن با مشتری
هدف شما همواره معامله کردن با مشتری است. خواه در این تماس خواه در تماس های بعدی. به علاوه، شما باید از قبل کار شناسایی مشتری و موقعیت او را انجام داده باشید تا از موارد زیر آگاه باشید:
  • بهترین زمان برای دسترسی با این مشتری چه موقع است؟
  • منشی یا رئیس دفتر کیست؟
  • چالش های این مشتری چیست؟
  • در معامله ی قبلی با این مشتری چه روی داد؟
  • این مشتری از چه محصولات یا خدماتی استفاده می کند؟
  • تلاش های قبلی در مورد فروش به این مشتری چگونه پیش رفت؟
  • آیا مشتری شما علایق خاصی خارج از حیطه ی کار دارد؟
  • این مشتری چگونه درگیر روند تصمیم گیری می شود؟
  • ممکن است چه کسی در این مشتری تأثیر بگذارد؟
  • این مشتری دارای چه نوع شخصیتی است؟
  • شناخت نوع شخصیت مشتری چگونه در راهبرد تماس گرفتن شما تأثیر خواهد داشت؟
در مورد خودتان چطور؟ چقدر از نظر بدنی و ذهنی برای این تماس تلفنی آمادگی دارید؟ قبل از این که گوشی را بردارید یک بررسی شخصی اجمالی انجام دهید:
  • برای برقراری یک تماس مؤثر، نشسته اید یا ایستاده اید؟
  • آیا پوشه ی اطلاعات مشتری شما به روز است؟
  • آیا خود را به دیدگاهی مثبت مجهز کرده اید؟
  • آیا قبل از تلفن کردن  تمام حواس پرتی ها و نگرانی ها را کنار گذاشته اید؟
  • در این لحظه، حال شما یا سطح انرژی تان چگونه است؟
برنامه ریزی روندی فعال شامل اهداف، انتظارات، نگرش و سازمان است. تمام این ها می توانند به کمک آگاهی و نظم حرفه ای شما در تماس گرفتن بهبود یابند.



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟