https://www.bfn.ir/article/23178 مفهوم CRM در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

مفهوم CRM در بازاریابی

  • دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3307
  • RSS

مفهوم CRM در بازاریابی

اگر شما بتوانید مشتری را جذب کنید باید بتوانید از آن نگهداری نیز بکنید. سازمان ها باید بتوانند مطابق با شرایط امروزی تغییرات پایه ای در خود بوجود آورند. یکی از تغییرات ایجاد بخش مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد.

سازمان های امروزی در صورت نداشتن چنین بخشی، نمی توانند به حیات خود ادامه دهند. به دلیل اینکه مزیت رقابتی سازمان ها مشتریان است و سازمان ها می بایست مشتریان را شریکی برای خلق ارزش مد نظر داشته باشند.


مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مجموعه قدم هایی است که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند ما بین مشتریان و سازمان برداشته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی کامل کسب و کار و بازاریابی می باشد که فناوری ها و تمام فعالیت های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد.


CRM سه بخش اصلی را شامل می شود که عبارتند از:

  • مشتری
  • روابط
  • مدیریت

بعضی مواقع افراد فکر می کنند نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سازمان خود را با نرم افزار CRM می توانند به جای همدیگر استفاده کنند ولی این افراد به زودی می فهمند که با وجودی که این دو نرم افزار با همدیگر کار می کنند ولی نمی توان به جای همدیگر استفاده نمود، چرا که هر کدام به تنهایی جواب گوی نیازهای بخش بازاریابی و سازمان نیستند و این دو متمم یکدیگرند.


وظایف نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سازمان عبارتند از:

1- برنامه ریزی ارسال ایمیل ها برای اینکه به موقع ارسال گردند.

2- اتصال پیام های ایمیل به صفحات مشخص

3 – هدف قرار دادن مشتریان براساس رفتار و منطقه جغرافیایی

4- دنبال کردن رفتار بازدیدکنندگان وب سایت سازمان


با وجود اینکه CRM یک نرم افزار فروش است ولی به گروه بازاریابی خدمت می کند.

سازمان هایی که برای به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی جدی می باشند بهتر است به فکر استفاده مداوم از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری و اتوماسیون بازاریابی باشند زیرا ترکیب این دو می تواند اثر تلاش هایی که هم اکنون انجام می شود را خیلی خیلی بیشتر کند.



نویسنده : زهرا چنکوک

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟