https://www.bfn.ir/article/23166 اهداف تبلیغات در بازاریابی
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

اهداف تبلیغات در بازاریابی

  • دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3547
  • RSS

اهداف تبلیغات در بازاریابی
عملیات اطلاع رسانی یا تبلیغات از مهمترین عملیات در طیف فعالیت های بازاریابی است. اگر کالایی دارای بهترین صفات و ویژگی ها بوده و قیمت آن نیز مناسب و قابل رقابت باشد و توسط مطمئن ترین و مناسب ترین روش های پخش نیز توزیع شود اما مصرف کننده از وجود آن مطلع نباشد، بطور قطع آن کالا از بازار خارج خواهد شد. بنابراین اطلاع رسانی از ضروریات عملیات بازاریابی است و دارای اهداف زیر است:
1- آگاهی دادن به مصرف کنندگان یا مشتریان احتمالی
2- ترغیب یا تشویق مصرف کننده به استفاده از کالای خاص
3- یادآوری به مشتریان گذشته
4- ایجاد شهرت و محبوبیت برای کالا یا موسسه
اولین هدف در تبلیغات رساندن پیام موجودیت و هویت کالاست و این مضمون بویژه در مورد کالاهای جدید مصداق دارد. پیام های اولیه، مصرف کننده را از حالت نا آگاهی و فقدان اطلاعات به حالت آگاهی رهنمون می شود. پیام های بعدی، مکررا مصرف کننده را از وجود آن کالا مطلع می کند بطوری که در اثر تکرار این پیام ها نوعی عادت پدید می آید و مصرف کننده منتظر شنیدن آن پیام یا دیدن آن تصویر می ماند.
 دومین هدف تبلیغات، تغییر رفتار خریدار و ترغیب او به خرید آزمایشی کالاست، بدیهی است پس از ارسال پیام های اولیه و تجمع آگاهی ها نزد مصرف کننده، وی به تدریج تحت تاثیر پیام های دیگر نیز قرار می گیرد زیرا ماهیت عملیات اطلاع رسانی این است که رقابت را تشدید می کند و فرستنده های مختلف، گیرنده ها یعنی مصرف کننده ها را مورد حملات تبلیغاتی خود قرار می دهند. در این وضعیت باید مضامین دیگری در پیام وارد شود تا او از میان چندین پیام متعلق به چند کالای رقیب، یکی را انتخاب کند. به عبارت دیگر پس از تجمع اطلاعات در مورد وجود یک کالا یا خدمت وی باید نسبت به کالای خاصی علاقه مند شود.


نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟