https://www.bfn.ir/article/23162 بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری
نرم افزار crm,نرم افزار فرایس crm,نرم افزار
نرم افزار CRM
قیمت نرم افزار CRM
نرم افزار فروش

بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری

  • سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴
  • 0 نظر
  • تعداد بازدید: 3793
  • RSS

بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری
بازاریابی همیشه به عنوان قسمتی از فرآیند کسب و کار مطرح بوده است. اما ماهیت فرآیند بازاریابی و فروش به گونه ای است که تاکنون کمتر به ناب سازی آن در صنعت پرداخته شده است.
بازاریابی ناب بوسیله درگیر ساختن شرکت ها با تمرکز برفعالیت هایی که بیشترین تأثیر را با کمترین تلاش ایجاد می کنند، به کسب درآمد بیشتر کمک فراوانی می کند.
ضایعات: هرگونه فعالیت ارزش نیفزا و اضافی در شرکت است. بازاریابی ناب كمك می‌كند تا فعالیت‌های بازاریابی و فروش ما كمترین ضایعات را داشته باشند.
مراحل بازاریابی را در كسب و كار می‌توان به این طور شروع كرد:
1-وضعیت فعلی كسب و كار را تجزیه و تحلیل و فعالیت‌های بدون ارزش افزوده را مشخص كنید.
2-فعالیت‌ها (و مشتریان) غیرضروری و بدون ارزش افزوده را تعدیل و با گزینه‌های مؤثرتر و ارزشمند جایگزین كنید.
3-آرمان و اهداف كسب و كار را مشخص و برای اندازه‌گیری پیشرفت، شاخص‌های عملیاتی و اصلی را ایجاد كنید.
4-بهبود مستمر (كایزن)، اجرا، اندازه‌گیری، بهبود و به كارگیری
ضایعات و شكست در بازاریابی
برای دست یافتن به بازاریابی ناب باید تا می‌توانیم فعالیت‌های ارزش نیفزا و فاكتورهای ضایع كننده منابع را كاهش دهیم.
مدیریت ارتباط با مشتری
در صنایع امروزی افزایش تقاضا از طرف مشتریان به نسبت افزایش تولیدکنندگان نیست.در نتیجه موجب بوجود آمدن رقابت شدید در فروش محصولات شده است و مشتریان موقع خرید حق انتخاب بیشتری دارند. به همین دلیل شرکتی در عرصه رقابت موفق است که بتواند مشتریان زیادتری را جذب و آنان را برای خریدهای بعدی حفظ کند. و از طرفی استفاده گسترده از فناوری اطلاعات به شرکت ها این قدرت را داده است تا به منظور افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان از دانش فنی همراه با مهارت ها و تخصص لازم بهره مند گردند.موارد این چنینی نهایتا باعث بوجود آمدن سیستمی با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شده است.
کایزن – بازاریابی
مراکز فروش مکان هایی برای انجام تجارت بین افراد هستند، نه اماکنی که افراد با ماشین ها و فرآیندهای مختلف کار می کنند این گونه به نظر می رسد که فروش بیشتر هنر است تا علم اما به طور مجازی فروش یک علم اصیل است. بنابراین قابل پیش بینی و اندازه گیری است؛ در سال های اخیر مدل های پیش بینی مطرح شده است.
پرفسور چاک ریوز شرکت های علاقه مند را به استفاده از روش های ناب در فعالیت های فروش و بازاریابی را اینگونه راهنمایی می کند:
برای جلوگیری از دوباره کاری از خود بپرسیم برای انجام فعالیت ها روش مشخصی وجود دارد یا نه؟
چگونه با بازنگری مرحله مشخص می توانیم آن را بهبود دهیم؟
کدام اشخاص در شرکت برای بازاریابی بهترین هستند؟
تعریف CRM
فرآیند کسب، حفظ و افزایش مشتریان سودآور است که مستلزم تمرکز بر ویژگی های خدماتی می باشد که به مشتری ارزش می دهند.
در مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز بر حفظ مشتری است.
  بازارسنجی + بازارسازی + بازارداری = CRM
مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
1- انتخاب استراتژی مشتری محور از سوی سازمان
2- تغییرات اساسی در مقررات و رهیافت‌های قبلی
3- تعیین نقش‌ها و مسؤولیت‌ها در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری
4- طراحی مجدد فرایندها
5- دسترسی و استفاده از فناوری CRM



نویسنده : زهرا چنکوک-کارشناس دپارتمان آموزش

دمو نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار CRM، نرم افزاری است برای سرعت بخشیدن، کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش که با هدف شناسایی و حذب مشتریان، راضی نگه داشتن آنها، تبدیل به مشتری دایمی و حفظ رابطه طولانی مدت با مشتری طراحی و تولید شده است.
نرم افزار CRM تمامی ارتباطات و تماسهای پرسنل و مشتریان، نمایندگان، بازاریابان و... را به شیوه خاصی مستند می کند.
نرم افزار CRM مانند دوربینی است که تمامی وقایع رخداده میان پرسنل و مشتریان را ضبط می کند و شما می توانید بدون محدودیت جغرافیایی این فیلم را مشاهده کنید و فعالیتها را زمانبندی، یکپارچه و مدیریت کنید هزینه های ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش را کاهش دهید و از طریق گزارشات تحلیلی برنامه بازاریابی و فروش خود را بهینه کنید

درباره نرم افزار CRM فرادیس

نرم افزار فرادیس CRM یکی از نرم افزارهای شرکت مهندسین مشاور بهبد فرادیس است که با هدف چابک سازی فرایندهای ارتباط با مشتری، بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ ایرانی تولید شده است.
در حال حاضر شرکتهایی با 1 تا 50 پرسنل در صنوف مختلف از نرم افزار فرادیس CRM استفاده می نمایند.
نرم افزار فرادیس CRM در سال 1388 تحلیل، طراحی و برنامه نویسی شده است و فرایند تـوسعه نـرم افزار همچنان ادامه دارد.
نیازها و بازخوردهای مشتریان جمع آوری می شود و مجددا تحلیل، برنامه نویسی و تست شده و آپدیتهای جدید از طریق سایت www.Faradis-CRM.com در اختیار مشتریان نرم افزارهای فرادیس قرار می گیرد..

CD نرم افزار crm فرادیس
خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی دارید، بفرمایید؟